Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи ( проектування та встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей у гуртожитку).
Очікувана вартість
605 174,00 UAH
UA-2020-07-01-002780-a aa613ca6ed564465870738887146b4c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Горбачова

+380564041192 byh_pty62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 01566502
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гетьманська, 78
Контактна особа: Тетяна Горбачова
+380564041192
byh_pty62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 11:52
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 11:52
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:32
Очікувана вартість: 605 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 026,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи ( проектування та встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації,системи оповіщання про пожежу та управління евакуюванням людей у гуртожитку).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Гетьманська, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунки на оплату послуг (далі-рахунок) та підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. До рахунку додаються: акт(и) приймання-передачі наданих послуг оформлений(ні) належним чином уповноваженими представниками Сторін. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснюється протягом 30-и календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 12:01
пожежна сигналізація (гуртожиток)_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

2 налагоджувальники
Дата подання: 07 липня 2020 09:35
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:16
Доброго дня, у тендерній документації наявна вимога щодо наявності у штаті учасника не менше 2 налагоджувальників КПВтаА не нижче 4 розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення налагоджувальника КПВтаА не нижче 4 розряду), не менше 2 працівників інженерних спеціальностей. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання. Враховуючи стислі терміни виконання робіт, складність об’єкту, поверховість, загальну площу, складність форм та мінімальну кількість людей при наявному обсязі, дотримання вимог з охорони праці на об’єкті під час виконання робіт, вважаємо, що визначення щодо кількості працівників в тендерній документації є правомірною
вантажні машини
Дата подання: 07 липня 2020 09:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:17
Доброго дня! У тендерній документації Ви просите подання інформаційної довідки про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази резервна кількість обладнання, право користування, кількість, необхідного для виконання договору, місцезнаходження. Дана довідка повинна містити інформацію про наявність вантажних автомобілів для перевезення обладнання та матеріалів з підтвердженням наявності*. Шановний замовнику, скажіть будь ласка, навіщо вам знадобився вантажний автомобіль? Його наявність не передбачена Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а отже наше підприємство не зобов'язано його мати. Обладнання можна перевозити і не на вантажних машинах, а навіть якщо буде потреба у вантажних машинах, то їх можна без проблем взяти в оренду. Просимо виключити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання. Саме так, Ви можете надати договір оренди автомобіля для перевезення обладнання та матеріалів, що підтверджує Вашу спроможність їх перевозити.
головний інженер та спеціальне навчання
Дата подання: 07 липня 2020 10:06
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:18
Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо наявності проходження спеціального навчання головного інженера та налагоджувальників приладів а також копії посвідчень працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці керівників мінімум 2 особи (директор та головний інженер). Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 1 Наказу від 23.03.2012 р. № 122 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів»: головний інженер проекту - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Отже, законодавством не встановлено та не обмежено конкретних умов для працевлаштування головного інженера проекту. Таким чином, чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, надання зазначених документів на інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки? Також хочемо звернути Вашу вагу, що Ліцензійними умовами не передбачається ніякого спеціального навчання щодо можливості роботи з системами оповіщування людей про пожежу, таким чином просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання. Мова йде про дотримання вимог з охорони праці на об’єкті під час виконання робіт. Маються на увазі директор (керівник суб’єкта господарювання) та головний інженер (особа на яку покладено організація та проведення монтажних робіт), які відповідно повинні відповідати за охорону праці на підприємстві та при проведенні монтажних робіт.
обладнання для виконання робіт на висоті, загальна підготовка дій у назвичайних ситуаціях
Дата подання: 07 липня 2020 10:15
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:19
У тендерній документації вимагається: 1) підтвердження наявності спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації, та страхувального приладдя, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації (акти випробування)*.2) копії посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях. Зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки не передбачені Ліцензійними умовами, таким чином, просимо їх видалити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання. Враховуючи стислі терміни виконання робіт, складність об’єкту, поверховість, загальну площу, складність форм та мінімальну кількість людей при наявному обсязі, дотримання вимог з охорони праці на об’єкті під час виконання робіт, вважаємо, що підтвердження наявності спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації, та страхувального приладдя, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації (акти випробування), та надання копій посвідчень працівників, які мають відношення до виконання договору, про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, в тендерній документації є правомірними.
навчання програмного комплексу АВК
Дата подання: 07 липня 2020 10:18
Дата відповіді: 10 липня 2020 14:19
Ви просите надати сертифікат про проходження навчання програмного комплексу АВК (або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації). Таке навчання є виключно добровільною справою кожного підприємства і жодним нормативним актом не передбачене. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за запитання. Враховуючи призначення та складність об’єкту, стислі терміни виконання робіт, а саме проведення монтажних робіт та розробку проектно-кошторисної документації, яка в свою чергу повинна відповідати нормативним вимогам (в тому числі кошторис), вважаємо, що наявність у кошторисника навчання програмному комплексу АВК (або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації), підтверджує факт його спроможності виконати роботу у відповідності до основних вимог щодо складання кошторисів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ (АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ) ЗАГІН ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ 576 423,52
UAH з ПДВ
573 397,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 605 174,00
UAH з ПДВ
602 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" 604 990,00
UAH з ПДВ
604 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:27
Електронний підпис
17 липня 2020 09:13
Статут.PDF
17 липня 2020 09:13
Сертификат ГИП.pdf
17 липня 2020 09:13
Свідоцтво.PDF
17 липня 2020 09:13
ПДВ.pdf
17 липня 2020 09:13
Ліцензія пож..pdf
17 липня 2020 09:13
Лист отзыв.pdf
17 липня 2020 09:13
Звiт,_фiн._резул_т.17 р.pdf
17 липня 2020 09:13
ДОВІДКА ЄДРПО.PDF
17 липня 2020 09:13
Доверенность.pdf
17 липня 2020 09:13
Витяг_1.PDF
17 липня 2020 09:13
Баланс.pdf
17 липня 2020 09:13
5.svidotstvo_new.jpg

Публічні документи

20 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:52
Довідка МВС 05.08.2020р..pdf
20 серпня 2020 15:52
Довідка ДПС серпень 2020.pdf
30 липня 2020 15:34
Електронний підпис
30 липня 2020 15:31
Довідка МВС 09.07.2020р..pdf
30 липня 2020 15:31
Довідка ДПС.pdf
16 липня 2020 18:51
Електронний підпис
16 липня 2020 18:51
Частина 9.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 8.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 7.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 6.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 5.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 4.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 3.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 2.pdf
16 липня 2020 18:51
Частина 1.pdf
16 липня 2020 18:51
Сертифікати ISO.pdf
16 липня 2020 18:51
Оригінал Статуту.pdf
16 липня 2020 18:51
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:14
Електронний підпис
17 липня 2020 11:13
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 11:13
Трудові книжки.pdf
17 липня 2020 11:13
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 11:13
Статут.pdf
17 липня 2020 11:13
Специфікація.pdf
17 липня 2020 11:13
Сертифікати Тірас.pdf
17 липня 2020 11:13
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
17 липня 2020 11:13
Наряд допуск.pdf
17 липня 2020 11:12
Дозвіл Держпраці.pdf
17 липня 2020 11:12
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 липня 2020 11:12
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ (АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ) ЗАГІН ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНИЙ ВОЄНІЗОВАНИЙ ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНИЙ (АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ) ЗАГІН ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
#33873405
Відхилено 573 397,52
UAH з ПДВ
22 липня 2020 13:46
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Рішення скасоване 602 148,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:06
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 602 148,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:42

Документи

22 липня 2020 13:46
Електронний підпис
22 липня 2020 13:45
Протокол 79.pdf
20 липня 2020 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
602 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 12:39
протокол116.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 12:38
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 13:38
Пояснювальна записка.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:36
Протокол№91.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:36
Додаток№14.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:36
Додаток№15.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:04
Протокол№89.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№13.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№12.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№11.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№9.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№8.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№7.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№6.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№5.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№4.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№3.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток№2.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Додаток10.pdf укладений
31 серпня 2020 14:03
Договор 2240-21.pdf укладений
31 серпня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковий пакет документів до договору
Номер договору про закупівлю: 2240/21
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з великою завантаженістю та зартимкою виробництва матеріалів і обладнання які використовуються для монтажу системи протипожежного захисту, продовжино термін постачання матеріалів та обладнання до 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2240/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 602 148,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 358,00 UAH)