Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
1 175 000,00 UAH
UA-2020-07-01-002656-c ● fee0ff46e3b84dca9a1750b021d24f7d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13322403 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Загоруйко Тетяна Вікторівна +380987878030 tatyana-sidak@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб.1216
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 16:25 |
ТД Персональні компютери 30.06.2020.docx | |
01 липня 2020 16:25 |
Оголошення 01.07.20.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СЦ
Дата подання: 02 липня 2020 11:26
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:53
Шановний замовник! У вас в документації наявна вимога:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, авторизованого сервісного центру по обслуговуванню комп’ютерних конфігурацій у м.Черкаси. Чи підійде вам, якщо ми візьмемо на себе зобов'язання виконувати безкоштовне гарантійне обслуговування в нашому офіційному СЦ в м. Києві, а пересилку обладнання за власні кошти, на протязі гарантійного терміну зобов'язуємося виконувати через партнера ТОВ Нова пошта, багаточисельні відділення якого знаходяться в кожному місті України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з надходженням запитання на підставі ч.1 ст.24 Закону тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутня вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, авторизованого сервісного центру по обслуговуванню комп’ютерних конфігурацій у м.Черкаси. Крім того, повідомляємо, що тендерною документацією вимагається в учасника наявність авторизованих виробником обладнання сервісних центрів в Україні. Учасник в довільній формі надає у складі тендерної пропозиції лист з інформацією щодо авторизованих виробником обладнання сервісних центрів. На підставі викладеного, наявність сервісного центру для гарантійного обслуговування обладнання в м. Києві не буде підставою для дискваліфікації учасника торгів
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 липня 2020 19:09
Дата відповіді: 07 липня 2020 12:57
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці.
У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002656-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 03 липня 2020 12:19
Авторизовані джерела постачання
Шановний замовник!
Для належного захисту Ваших інтересів, щодо авторизованого джерела постачання товару, пропонуємо додати наступну вимогу:
-надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі.Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Розгорнути
Згорнути
Для належного захисту Ваших інтересів, щодо авторизованого джерела постачання товару, пропонуємо додати наступну вимогу:
-надати авторизаційний лист про повноваження від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати товар у відповідності до позицій предмету закупівлі.Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 13:04
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
Вимогами до предмету закупівлі згідно Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що всі складові Персонального комп’ютеру повинні бути від одного виробника.Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності авторизаційного листа призведе до обмеження кола потенційних учасників, створить нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання. Крім того, наявність листа від виробника в розумінні Цивільного кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником вимог договору. З огляду на зазначене,вимога не підлягає задоволенню.
Вимогами до предмету закупівлі згідно Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що всі складові Персонального комп’ютеру повинні бути від одного виробника.Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності авторизаційного листа призведе до обмеження кола потенційних учасників, створить нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання. Крім того, наявність листа від виробника в розумінні Цивільного кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником вимог договору. З огляду на зазначене,вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 128 000,00
UAH з ПДВ
|
1 128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 162 400,00
UAH з ПДВ
|
1 162 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Відхилено |
1 128 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 17:27
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
1 162 400,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 16:07
|
Договір | укладений |
04 серпня 2020 16:01
|