Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання зупиночних павільйонів з монтажем в кількості 6 од.
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-01-002633-c c89fe40f525b483683d06a02c611579b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексей Ковалев

ugkh_dru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26443858
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Соборна, 16
Контактна особа: Алексей Ковалев
ugkh_dru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 14:39
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Придбання зупиночних павільйонів з монтажем в кількості 6 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Придбання зупиночних павільйонів з монтажем в кількості 6 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертификация
Дата подання: 02 липня 2020 12:49
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:58
Добрый день .в "додатку 2" пункт 3 Копію документу (сертифікат відповідності та/або паспорт виробу, та сертифікати на матеріали), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандарта. Данный сертификат на изделия не сертифицируеться в Украине .прошу убрать его с данного пункта
Відповідь: В додатку 2 нижче зазначено : "В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений згідно з чинним законодавством, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів."
Що ви маєте на увазі "аналогічні договори" ?
Дата подання: 02 липня 2020 22:13
Дата відповіді: 03 липня 2020 10:17
Шановний замовнику прошу Вас чітко підповідати на запитання учасника. Що ви маєте на увазі ,коли вимагаєте надати участнику торгів копії аналогічних договорів? Код закупівлі ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини.Тоб-то анологічні договора повинні бути коду закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частин? Якщо ні , то чітко поясніть які саме аналогічні договори Ви меєте на увазі і повинно надати учаснику? Чому саме три договори? Ні один, ні два , а саме три? На підставі якого нормативного документу ви вимогаете надати три аналогічні договори? Пришу відповісти чітко на кожне поставлене питання. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога є одним з критеріїв що свідчать про спроможність учасників торгів виконувати аналогічні роботи. Ви можете надати будь-яку кількість договорів, але не меньше трьох. Під аналогічними договорами ми маємо на увазі договори із виготовлення та монтажу металоконструкцій. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі розроблені відповідно до статті 16 Закону України Про публічні закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-002633-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЗАВАРЗІНА ЛІЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2098207844
Дата подання: 02 липня 2020 13:08
Шановний замовнику, що ви маєте на увазі коли в тендерній документаціїї просити надати "аналогічні договори"? Та чому каких договорив повинно бути саме три ? Складається враження , що цей тендер Ви прописуєте під конкретного участника. Вважаю, що Ваши вимоги в частині встановлення вищенаведених умов тедерної документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що призводить до обмеження конкуренції серед потенційних учасників, а також обмежує право Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі. Вимогаю внести зміни до тендорної документаціїї, та виключити аналогічні договори, та у кількості три. Дякую
дискримінація учасників закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 13:44
Дана вимога є одним з критеріїв що свідчать про спроможність учасників торгів виконувати аналогічні роботи. Ви можете надавати значно більше трьох договорів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002633-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3083121679
Дата подання: 03 липня 2020 09:22
Дискримінаційна умова
Вимога щодо надання трьох аналогічних договорів є дискримінаційною та штучно обмежує коло можливих учасників.

Так, підприємство, яке виготовляє більш складну технологічну продукцію, ніж зупиночні павільйони - може бути дискваліфіковане у цій закупівлі тільки через те, що у нього у наявності лише один такий аналогічний договір.
При цьому - вказане підприємство має достатньо ресурсів для якісного виконання замовлення щодо виготовлення зупиночних павільйонів.

Вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо надання трьох аналогічних договорів. Така умова спотворює результати закупівлі на користь тих підприємств, які "порєшали" собі черговий тендер.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 10:11
Дана вимога є одним з критеріїв що свідчать про спроможність учасників торгів виконувати аналогічні роботи. Ви можете надати будь-яку кількість договорів, але не меньше трьох. Під аналогічними договорами ми маємо на увазі договори із виготовлення та монтажу металоконструкцій
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002633-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ", Код ЄДРПОУ:38621667
Дата подання: 20 липня 2020 18:30
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі
вих. № 145
від 20.07.2020року
До тендерного комітету
Управління житлового та комунального
господарства Дружківської міської ради

ВИМОГА № 1

ТОВ «Красноармійське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» в особі директора Дітковського Максима Михайловича, звертається до вас з вимогою скасувати рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: Придбання зупиночних павільйонів з монтажем в кількості 6 од. (Код: 021-2015 44210000-5 – конструкції та їх частини) – ФОП Князева Яровслава Анатолійовича, що затверджене протоколом засідання тендерного комітету Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради № 90/3 від 17 липня 2020 р.
Визначення переможцем закупівлі ФОП Князева Ярослава Анатолійовича суперечить як вимогам Оголошення так і вимогам чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі».

1. Умови Додатку №2 до Оголошення містять зокрема наступну вимогу, згідно якої учасник повинен подати у складі своєї пропозиції: Копію документу (сертифікат відповідності та/або паспорт виробу, та сертифікати на матеріали), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.

В складі пропозиції ФОП Князева Ярослава Анатолійовича відсутній сертифікат на покриття даху (металевий профнастіл товщиною 0,5мм), який є матеріалом з якого виготовлений павільйон; знак 5.41.1; урна для сміття.

2. Пункт 3 Оголошення відповідно до якого учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 3 договорів) повинен надати копію договору та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (копію актів наданих послуг).

В складі пропозиції ФОП Князева Ярослава Анатолійовича міститься довідка про виконання аналогічних договорів в якій зазначена інформація про виконання трьох договорів. Але предмет цих договорів та характер робіт які були виконані - не є аналогічними в межах даної закупівлі: Придбання зупиночних павільйонів з монтажем («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Автобусні павільйони).

Тобто ФОП Князев Ярослав Анатолійович не підтвердив наявний документальний підтверджений досвід виконання аналогічних договорів (не менше трьох договорів). Чим порушив вимоги пункту 3 Оголошення в частині наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

3. Пункт 14 Оголошення відповідно до якого учасник повинен був надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців).

В складі пропозиції ФОП Князев Ярослав Анатолійович наявна вище наведена довідка (№82569/10 від 19.06.2020р) що видана Константинівсько-Дружківським управлінням головного управління ДПС у Донецькій області. Але термін видачі цієї довідки суперечить вимогам пункту 14 Оголошення. Оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений замовником до 15.07.2020 року, тобто ця довідка видана в термін що складає майже місяць відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім цього ФОП Князев Ярослав Анатолійович надав копію такої довідки, а не оригінал як вимагалося пунктом 14 Оголошення.

Посилаючись на вищенаведене, пропозиція ФОП Князева Ярослава Анатолійовича не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідала кваліфікаційним критеріям установленим Оголошенням та статті 16 Закону.
Таким чином, пропозиція ФОП Князева Ярослава Анатолійовича підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону та згідно абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

У зв’язку з чим,


ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівлі згідно предмету закупівлі: Придбання зупиночних павільйонів з монтажем в кількості 6 од. (Код: 021-2015 44210000-5 – конструкції та їх частини) – ФОП Князева Ярослава Анатолійовича, що затверджене протоколом засідання тендерного комітету Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради № 90/3 від 17 липня 2020 р.





Директор ТОВ Красноармійське будівельно-монтажне експлуатаційне управління Дітковський М.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 14:04
1. Щодо відсутності сертифікату на матеріали – відповідна документація на основні несучі елементи надана (листи полікарбонату, труба сталева профільна, елементи кріплення).

2. По пункту 2 – надані ФОП Князев Ярослав Анатолійович договори доводять спроможність даного учасника виконувати будівельно-монтажні роботи та роботи із виготовлення металоконструкцій.

3. В складі пропозиції ФОП Князев Ярослав Анатолійович довідка (про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) видана Константинівсько-Дружківським управлінням головного управління ДПС у Донецькій області 06.07.2020 за №53002/10/05-99-51-81 (штрих-код).

Документи подані скаржником

20 липня 2020 18:29
вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 150 000,00
UAH з ПДВ
143 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАБДРАХМАНОВ ІЛДАР СУЛТАНОВИЧ" 178 000,00
UAH з ПДВ
143 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович 179 940,00
UAH з ПДВ
179 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:50
1.обладнання.PDF
15 липня 2020 15:50
2.працівників.PDF
15 липня 2020 15:50
3.аналог договора.PDF
15 липня 2020 15:50
4.субпідрядник.PDF
15 липня 2020 15:50
5.1. приказ.PDF
15 липня 2020 15:50
5.Протокол.PDF
15 липня 2020 15:50
6.перс.PDF
15 липня 2020 15:50
8.гарантійний лист.PDF
15 липня 2020 15:50
9.копія витяг.PDF
15 липня 2020 15:49
10. единый.PDF
15 липня 2020 15:49
12.ліцензія.PDF
15 липня 2020 15:49
13. додаток 4.PDF
15 липня 2020 15:49
детальний опис.PDF
15 липня 2020 15:49
довідка.PDF
15 липня 2020 15:49
довкілля.PDF
15 липня 2020 15:49
додаток 1.PDF
15 липня 2020 15:49
додаток2.PDF
15 липня 2020 15:49
лист.PDF
15 липня 2020 15:49
лист-гарантія.PDF
15 липня 2020 15:49
паспорт.PDF
15 липня 2020 15:49
проект договору.PDF
15 липня 2020 15:49
своеч пост.PDF
15 липня 2020 15:49
сертификаті.PDF

Публічні документи

08 липня 2020 14:24
договор стр.7.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.6.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.5.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.4.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.3.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.2.jpg
08 липня 2020 14:24
договор стр.1.jpg
08 липня 2020 14:24
паспорт 3 стр..jpg
08 липня 2020 14:24
паспорт 2 стр..jpg
08 липня 2020 14:24
Цінова пропозиція.jpg
08 липня 2020 14:24
технічні умови 2 стр..jpg
08 липня 2020 14:24
технічні умови 1 стр..jpg
08 липня 2020 14:24
не корупція.jpg
08 липня 2020 14:24
гарантійний лист.jpg
08 липня 2020 14:24
выписка 2 стр.jpg
08 липня 2020 14:24
выписка 1 стр.jpg

Публічні документи

15 липня 2020 16:00
Електронний підпис
15 липня 2020 15:59
цп.pdf
15 липня 2020 15:59
ФОП Князєв Я.А..pdf
15 липня 2020 15:59
субпідрядник.pdf
15 липня 2020 15:59
стаття 17.pdf
15 липня 2020 15:59
сертиф.zip
15 липня 2020 15:59
проект договору.pdf
15 липня 2020 15:59
працівники.pdf
15 липня 2020 15:59
персональні дані .pdf
15 липня 2020 15:59
Паспорт остановки.pdf
15 липня 2020 15:59
опис.pdf
15 липня 2020 15:59
мтб.pdf
15 липня 2020 15:59
ліцензія.pdf
15 липня 2020 15:59
лист поставки.pdf
15 липня 2020 15:59
лист податкова.pdf
15 липня 2020 15:59
лист гарантія товару.pdf
15 липня 2020 15:59
додаток 3.pdf
15 липня 2020 15:59
додаток 2.pdf
15 липня 2020 15:59
договори.pdf
15 липня 2020 15:59
довідка санкції.pdf
15 липня 2020 15:59
довідка підпис.pdf
15 липня 2020 15:59
виписка.pdf
15 липня 2020 15:59
аналогічні договора.pdf
15 липня 2020 15:59
15. Дозвіл.pdf
15 липня 2020 15:59
14. Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

ФОП "ГАБДРАХМАНОВ ІЛДАР СУЛТАНОВИЧ"

ФОП Князєв Ярослав Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАСНОАРМІЙСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#38621667
Відхилено 143 700,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:37
ФОП "ГАБДРАХМАНОВ ІЛДАР СУЛТАНОВИЧ"
#2322015674
Відхилено 143 800,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:39
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович
#3066200838
Переможець 179 940,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:40

Документи

17 липня 2020 14:37
90-1.jpg

Документи

17 липня 2020 14:39
Електронний підпис
17 липня 2020 14:38
90-2.jpg

Документи

17 липня 2020 14:40
Електронний підпис
17 липня 2020 14:40
90-3.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович
#3066200838
179 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 14:40
Електронний підпис
17 липня 2020 14:40
90-3.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір зупинки.pdf укладений
03 серпня 2020 08:12
Договор.pdf укладений
30 липня 2020 08:41
Договор остановки.pdf укладений
24 липня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:41
Договор остановки.pdf укладений
21 липня 2020 14:05