Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2020-07-01-002048-b 39503fa5473d486cb7415fd35bec4633
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербатюк Андрій Миколайович

067-628-56-22 medcentr_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Контактна особа: Щербатюк Андрій Миколайович
067-628-56-22
medcentr_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:28
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:28
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника: 50071, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд. 21. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі: відкриті торги.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Портативні персональні комп’ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:53
165-2 ТД_ноутбуки_2020.doc
01 липня 2020 17:53
165 Проект договору_ноутбуки_2020_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 липня 2020 18:23
Дата відповіді: 07 липня 2020 10:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом було розглянуто Ваше запитання та надано відповідь:
На виконання Ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, повідомляємо наступне: аналог і еквівалент — це різні поняття, які не відповідають один одному. Аналог – це схожі товари, котрі в порівнянні не є тотожними, на відміну від еквіваленту, що за своїми технічними характеристиками є ідентичним до предмета закупівлі. Виходячи із вищенаведеного учасником може бути запропоновано еквівалент. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми технічними, якісними і кількісними характеристиками буде не гірший наведеного у Додатку №1. Будь-яка невідповідність запропонованого товару буде вважатися достатньою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 669 984,00
UAH з ПДВ
663 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАРИТОНЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 679 872,00
UAH з ПДВ
669 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 14:20
Електронний підпис
27 липня 2020 14:19
Документи переможця.pdf
27 липня 2020 12:16
Електронний підпис
23 липня 2020 17:23
Електронний підпис
23 липня 2020 17:21
13.07.20-20200720T111136Z-001.zip
20 липня 2020 20:59
Електронний підпис
20 липня 2020 20:58
Д6.pdf
20 липня 2020 20:58
Д5.pdf
20 липня 2020 20:58
Д4 2.pdf
20 липня 2020 20:58
Д4 1.pdf
20 липня 2020 20:58
Д3.pdf
20 липня 2020 20:58
Д2.pdf
20 липня 2020 20:58
Д1.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 23:28
Електронний підпис
20 липня 2020 23:27
Додаток № 6.pdf
20 липня 2020 23:27
Додаток № 5.pdf
20 липня 2020 23:27
Додаток № 4.pdf
20 липня 2020 23:27
Додаток № 3.pdf
20 липня 2020 23:27
Додаток № 2.pdf
20 липня 2020 23:27
Додаток № 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП "ХАРИТОНЧУК АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 663 184,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
663 184,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:45
ППВЗ 2 ноутбуки продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:36
ППВЗ 1 ноутбуки зменшення.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:08
Договір_3021_Ноутбуки.pdf укладений
04 серпня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу видатків замовника зменшити обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 01-08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 630 024,80
UAH (в тому числі ПДВ 105 004,13 UAH)