Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 14:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 липня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: DAP (згідно з правилами Інкотермс-2010) для ВП ЮУАЕС та ВП ХАЕС – склад Южноукраїнського відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (55000, Україна, Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ); для ВП ЗАЕС – склад Запорізького відділення «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (71504, Україна, Запорізька обл., м. Енергодар)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.03.2022 (до 25.12.2020, до 31.12.2020, 7 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу), 12 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу), 14 місяців після здійснення попередньої оплати (авансу)).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | аванс 40% (сорок відсотків) від загальної вартості Продукції у розмірі 1 060 000,00 євро (один мільйон шістдесят тисяч євро 00 євроцентів) буде сплачений трьома частинами (протягом 177 календарних днів), а саме: - аванс на суму 59 002,86 євро (п’ятдесят дев’ять тисяч два євро 86 євроцентів) сплачується Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту укладання контракту, за умови надання Постачальником інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу»; - аванс на суму 163 143,24 євро (сто шістдесят три тисячі сто сорок три євро 24 євроценти) сплачується Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту укладання контракту, за умови надання Постачальником інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу»; - аванс на суму 837 853,90 євро (вісімсот тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят три євро 90 євроцентів) сплачується Покупцем після укладання контракту в строк з першого дня після укладання Контракту і не пізніше 31.01.2021 шляхом перерахування коштів, за умови надання Покупцем інвойсу на оплату такого авансу та належним чином оформленої «банківської гарантії повернення авансового платежу». | Аванс | 177 | Календарні | 40 |
Поставка товару | остаточна оплата, а саме 60 % (шістдесят відсотків) від загальної вартості Продукції у розмірі 1 590 000,00 євро (один мільйон п’ятсот дев’яносто тисяч євро 00 євроцентів) буде сплачуватись частинами, у відповідності до партії постачання (протягом 424 календарних днів), а саме: - в розмірі 88 504,30 євро (вісімдесят вісім тисяч п’ятсот чотири євро 30 євроцентів); - в розмірі 244 714,85 євро (двісті сорок чотири тисячі сімсот чотирнадцять євро 85 євроцентів); - в розмірі 161 956,22 євро (сто шістдесят одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят шість євро 22 євроценти); - в розмірі 1 094 824,63 євро (один мільйон дев’яносто чотири тисячі вісімсот двадцять чотири євро 63 євроценти) шляхом відкриття документарних безвідкличних покритих непідтверджених акредитивів з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» на кожну окрему частину остаточної оплати, які зазначені вище, протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження відповідної партії Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою в письмовому вигляді на адресу Покупця, після підписання Сторонами акту заводського приймання. | Пiсляоплата | 424 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
01 липня 2020 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000029 ● 819ee23f373a4209bf70a084916ec217
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-07-01-002039-c, 01.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 14:46:13
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС» очікуваною вартістю 98367249,67грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-01-002039-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: чим керувався замовник при визначенні строків для укладення за результатами процедури закупівлі контракту від 05.08.2020 №53-129-04-20-02153 ?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 15:08:11
Пояснення на запит від 09.10.2020 (закупівля № UA-2020-07-01-002039-c)
Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015:42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-002039-c] через електронну систему закупівель 09.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
За результатами проведення переговорної процедури на закупівлю ДК 021:2015:42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Запасні частини до трубопровідної арматури ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС) Замовник у встановлений ст. 33 Закону термін на веб-порталі Уповноваженого органу 01.07.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з IPU–International GmbH.
Договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з IPU–International GmbH від 05.08.2020 № 53-129-04-20-02153 укладений у терміни, встановлені ч. 7 ст. 40 Закону, оприлюднено у електронній системі закупівель 06.08.2020.
Відповідно до наданої Мінекономіки консультації щодо застосування законодавства у сфері закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок (консультація міститься за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=d6c6d6ed-bbd8-4463-a583-32b0a49d88a9).
Згідно з ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Відповідно, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Виходячи зі змісту ч. 7 ст. 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до ч. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, зокрема непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з IPU–International GmbH укладено не раніше ніж через 10 днів та не пізніше ніж 35 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, та у строк передбачений Законом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
IPU–International GmbH, (Австрія) #FN 41038-a |
Переможець |
2 650 000,00
EUR
|
01 липня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 15:58
|
Додаткова угода 5 до договору 53-129-04-20-02153.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2022 14:36
|
додаткова угода 4 до договору 53-129-04-20-02153.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 16:06
|
додаткова угода 3 до договору 53-129-04-20-02153.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:32
|
додаткова угода 2 до договору 53-129-04-20-02153.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 13:09
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-04-20-02153 (1).pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 09:16
|
договір 53-129-04-20-02153.pdf | укладений |
06 серпня 2020 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 2 650 000.00 євро. Кількість після внесення змін становить – 970 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-20-02153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення маркованих абзаців 2 та 4 пункту 4.2.2. Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-20-02153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення зміни в Специфікацію № 1 Контракту у частини розбиття 4 (четвертої) партії продукції на дві партії, визначення нового порядку партійності була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-20-02153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до першого маркованого абзацу п. 5.2 Контракту та у Специфікацію №1 (Додаток №1 до Контракту) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-20-02153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 Контракту в частини строків поставки Продукції за партіями 4, 5 Специфікації № 1 Контракту - до 01.09.2022. Специфікацію № 1 викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-20-02153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |