Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вулицях м. Луцька (вул.Ківерцівська)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-07-01-002011-b a059bd650f2c4a4bb603ccb2090f9f75
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Іван Веніамінович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Козак Іван Веніамінович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з технічними вимогами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вулицях м. Луцька (вул.Ківерцівська)(джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Ківерцівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2021 рік Пiсляоплата 200 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 17:25
Оголошення про проведення та вимоги (3).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:06
Світлова ефективність світильника
В Технічніх вимогах по світильниках Вами було визначено «Світлова ефективність світильника – не менше 150 Лм/Вт». Згідно ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 15 жовтня 2012 р. № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення»: Мінімально допустимі значення світловидатності (світлової ефективності) та тривалості горіння світлодіодних ламп неспрямованого світла (ретрофітів) становлять:
при значенні колірної температури від 2700 до 3500 К - не менш як 50 лм/Вт до 1 липня 2013 р., не менш як 60 лм/Вт з 1 липня 2013 р., не менш як 70 лм/Вт з 1 липня 2014 р.;
при значенні колірної температури від 4000 до 5000 К - не менш як 60 лм/Вт до 1 липня 2013 р., не менш як 70 лм/Вт з 1 липня 2013 р., не менш як 80 лм/Вт з 1 липня 2014 р.;
при значенні колірної температури від 5700 до 6500 К - не менш як 70 лм/Вт до 1 липня 2013 р., не менш як 80 лм/Вт з 1 липня 2013 р., не менш як 90 лм/Вт з 1 липня 2014 р.;
тривалість горіння - не менш як 25000 годин.
Вимога «не менше 150» документально не підтверджена та не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Без даного підтвердження дане завищення параметрів обмежує коло потенційних учасників та дискриміную виробників, котрі виробляють світильники відповідно до ПКМУ №992. Це штучно приводить до завищення ціни світильника.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі! Зазначивши параметр не менше 90.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:29
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначено, яка інформація повинна бути розміщена щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, Замовник має право самостійно визначати параметри, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога в світловій ефективності світильника не менше 150 лм/Вт не порушує вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.12 року № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», так як, в технічних вимогах визначено світлову ефективність світильника більшу як 90 лм/Вт, що не суперечить вищевказаній постанові. Посилання на відповідні (конкретні) технічні характеристики не повинні містити підтверджень та обґрунтувань і не є доказом дискримінаційних вимог сформованих та направлених під конкретного Учасника, а лише конкретизують, встановлюють характеристики предмета закупівлі, який має показники, які є не нижчими вказаних в тендерній документації. Заявлені вимоги до предмета закупівлі забезпечать якісні технічні параметри та характеристики світильника та дозволять нам досягнути необхідної освітленості та енергозбереження вулично-шляхової мережі міста. На даний момент (2020 рік) технологічно та сучасно аргументована є світлова ефективність сучасних якісних світлодіодних світильників у межах 130-170 лм/Вт. Технології виробництва активно розвиваються і на сьогодні вже виготовляються світлодіоди з ефективністю 200 лм/Вт. Разом з тим більша світлова ефективність потребує меншої потужності світильника, що дозволяє раціонально підійти до енергозбереження та забезпечення необхідної освітленості. Зважаючи на вищезазначене та оцінюючи рівень сучасного технологічного прогресу, не вважаємо, що це обмежує потенційне коло учасників.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:09
Світловий потік
В Технічних вимогах по світильниках Вами було визначено «Світловий потік, Лм – для 60 вт. не менше 9000, для 80 вт. не менше 12 000, для 100 вт не менше 15 000, для 120 вт. не менше 18 000, для 150 вт. не менше 22 500) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу)».
Дані значення мінімального світлового потоку є не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Просимо надати вихідні данні для підбору аналогічного світильника відповідно та за «ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення», «ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів».
Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вказати «Світловий потік, Лм – відповідно до світлотехнічного розрахунку»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:30
Постанови за «ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення» та «ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016» Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів» щодо вуличного освітлення не трактують визначених вимог чи обмежень величини світлового потоку приладів, а вимагають дотримання ряду показників щодо освітленості проспектів, вулиць, тощо при проєктуванні. Величина світлового потоку є важливою при розрахунку дотримання саме показників освітленості. Тому, враховуючи передбачені даними стандартами вимоги освітленості важливо, щоб світлопотік світильника задовольняв дані вимоги. На даний момент більшість виробників забезпечують даний параметр світлопотоку, що надає можливість прийняти участь в торгах учасникам, які можуть забезпечити надання пропозицій по заявленим технічним вимогам до предмета закупівлі, що є доказом недискримінаційності вимог до учасників торгів.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:14
Індекс кольоропередачі (Ra)
В Технічних вимогах по світильниках Вами було визначено «Індекс кольоропередачі (Ra) - не менше 85». Згідно ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 15 жовтня 2012 р. № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення»: Мінімально допустимі значення індексу кольоропередачі світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять:
для зовнішнього освітлення - 60;
Вимога «не менше 85» документально не підтверджена та не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»! Без даного підтвердження дане завищення параметрів обмежує коло потенційних учасників та дискриміную виробників, котрі виробляють світильники відповідно до ПКМУ №992. Це штучно приводить до завищення ціни світильника.
Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі! Зазначивши параметр не менше 60.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:30
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року визначено, яка інформація повинна бути розміщена щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, Замовник має право самостійно визначати параметри, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.12 року № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення» не порушено, тому що в технічних вимогах визначено індекс кольоропередачі (Ra) світильника більшу як 60, що не суперечить вищевказаній постанові. Вимога в індекс кольоропередачі (Ra) світильника не менше 85 не повинна містити підтверджень та обґрунтувань та не є доказом дискримінаційних вимог сформованих та направлених під конкретного Учасника, а лише конкретизує, встановлює характеристики предмета закупівлі. Сучасні світлодіодні прилади мають високий індекс кольоропередачі у межах 80-95. Даний технічний параметр є важливим з точки зору сприйняття людським оком: чим вищий індекс кольоропередачі тим менший «тиск світла». На дорожньо-вуличній мережі такий параметр є важливим з точки зору безпеки. Вважаємо за необхідне дотримання даної вимоги, так як, цей параметр у даній нормі забезпечують більшість сучасних виробників, що є доказом недискримінаційності вимог до учасників торгів.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:18
Радіатор
В Технічних вимогах по світильниках Вами було визначено «Радіатор не повинен буди із силуміну, для забезпечення якісного тепловідводу».
Даний факт є суб’єктивним та не підтверджений протоколами та/або звітами від акредитованих органів та/або не визначений в діючих ДСТУ.
Вимога документально не підтверджена та не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Вимагаємо дотримуватися ЗУ «Про публічні закупівлі» та вилучити даний пункт із Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:30
Для якісного тепловідводу світильника, що забезпечує його безперебійний та тривалий термін служби дуже важливо використовувати якісний метал радіатора, як правило це алюміній. Силумін (сплав алюмінію з кремнієм), що інколи використовують для радіаторів значно занижує тепловідведення, що впливає на ефективність та тривалість служби світильника. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлює чітких вимог щодо радіатора, а виключно застерігаємо (для уникнення у процесі експлуатації світильників небажаних ефектів) та надіємося на добропорядність щодо даної рекомендації. Таким чином, дана вимога жодним чином не порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:37
Клапан вирівнювання тиску
В Технічних вимогах по світильниках Вами було визначено «Обов’язкова наявність клапану вирівнювання тиску, який призначений для захисту світильника від виникнення всередині його конденсату і надлишкового тиску».
Вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видалити дану вимогу!
Вимога документально не підтверджена та не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Даний параметр є «видуманим» та не впливає на показники життєвого та функціонального циклу світильника. Відповідно до «ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування», «ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:31
«ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. Загальні вимоги та випробування», «ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг» не забороняють замовнику висувати технічні вимоги до світильників, які потрібні для вирішення технічного завдання. Пункт 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає право замовнику скласти детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі і у разі, якщо замовнику доцільно скласти саме такі показники. Враховуючи досвід, у процесі експлуатації вуличних світлоприладів, одна із причин передчасного їх виходу з ладу – це виникнення всередині світильника конденсату. Важливо, щоб виникнення такого процесу було технічно недопустимо. Наявність у світильників клапану вирівнювання тиску запобігає виникненню такого процесу та, в свою чергу, забезпечить його безперебійну, якісну та довготривалу роботу під час всього терміну експлуатації та дозволить отримати якісний, довговічний та високопродуктивний світильник, який забезпечить належне освітлення вулично-шляхової мережі міста. Дане технічне рішення є нормою при вирішенні такого небажаного процесу, що використовують при розробці практично всі виробники. З огляду на вищезазначене, вважаємо, що дана вимога є не обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.a6
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:40
Термін давності протоколів випробувань
Вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині Технічних вимог видаливши фразу «Протоколи випробування світильників повинні мати термін давності не більше 6 місяців до моменту подачі пропозиції».
Вимога документально не підтверджена та не обґрунтована відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»!
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною, так як протоколи випробувань не мають строку давності. Числове визначення «не більше 6 місяців» визначене відповідно до якого положення, ДСТУ, постанови?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:31
Відповідно до пункт 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право формувати вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, які є доцільним для забезпечення якісних характеристик і вимагати від учасників документи на їх підтвердження. Для нас, як замовника, важливо, щоб технічні показники світильників були не просто заявлені учасником, а підтверджені лабораторними дослідженнями сертифікованої лабораторії і були зроблені саме у період давності до 6 місяців. Оскільки більшість сертифікованих виробників світлотехнічної продукції систематично проводять оцінку дотримання забезпечення технічних характеристик виробів, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, тому що таким чином учасник підтверджує заявлені технічні показники світильників.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:44
ISO 14001
Доброго дня! У технічних умовах ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікату ISO 14001 .
Хочу звернути Вашу увагу, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001, який вимагає Замовник, зазначено наступне:
«Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». У цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Таким чином, стандарт ISO 14001 не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації, що порушує прнципи державних закупцвель).
У розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Згідно зі ст. 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого лобіюються. І при чому робиться це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Звертаю Вашу увагу, що учасники, не маючи зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні з отримання Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», заздалегідь не можуть передбачити бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного менеджменту не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства.
Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:32
Пунктом «а» статті 3 «Основні принципи охорони навколишнього природного середовища» Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII визначено, що одним із основних принципів охорони навколишнього природного середовища є пріоритетність вимог екологічної безпеки, обов'язковість додержання екологічних стандартів, нормативів та лімітів використання природних ресурсів при здійсненні господарської, управлінської та іншої діяльності. Тобто, пріоритетним є додержання екологічних стандартів та вимог. Зазначений принцип підтверджується метою та цілями, які визначені в основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року, затвердженої Законом України від 21 грудня 2010 року № 2818-VI. Зокрема, одним із основних принципів є посилення ролі екологічного управління в системі державного управління України з метою досягнення рівності трьох складових розвитку (економічної, екологічної, соціальної), яка зумовлює орієнтування на пріоритети сталого розвитку. Задля зазначених цілей був розроблений план імплементації Директиви 2008/98/ЄС Європейського Парламенту та Ради про відходи та скасування окремих Директив, основною метою розроблення якого є забезпечення наближення законодавства України до законодавства ЄС в частині інтеграції екологічної політики до інших документів, що містять політичні та/або програмні засади державного, галузевого (секторального), регіонального та місцевого розвитку. Відтак, зазначена у тендерній документації вимога щодо наявності екологічних сертифікатів якості відповідності ДСТУ ISO 14001: «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» має на меті виконання вищезазначених нормативних документів та, крім іншого, виконання вимог схеми екологічного міжнародного аудиту - EMAS (Eco-Management and Audit Scheme). Враховуючи той факт, що зазначена система екологічного міжнародного аудиту – EMAS є обов’язковою для роботи у підприємств країн Європейського союзу, в Україні застосовуються стандарти ДСТУ ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ДСТУ ISO «Системи екологічного управління». Вищезазначені стандарти установлюють вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Основними результатами впровадження зазначеного стандарту у роботу суб’єктів господарювання є:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Тобто, при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик загрози навколишньому природному середовищу, його забруднення. Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу, яка виключає забруднення навколишнього природного середовища. Таким чином, підстави для внесення у тендерну документацію вимог щодо наявності копій екологічних сертифікатів якості відповідності ДСТУ ISO 14001) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є обґрунтованими та такими, що не суперечать вимогам статтей 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-01-002011-b.c8
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Севастьянова Т.М., Код ЄДРПОУ:3146400761
Дата подання: 05 липня 2020 22:48
ТУ на світильники Ватра
Вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині Технічних вимог видаливши фразу «Також, на світильники обов’язково надати висновок державної епідеміологічної експертизи України (виданий не пізніше 1 січня 2020 року) виготовлений згідно з ТУ У 31,5-33680115-041:2010»
Гадаємо, що тут все однозначно! Дискримінація до всіх виробників, окрім Ватри!
Світильники є продуктом зі сталим ринком збуту, на них розповсюджуються ДСТУ. Вимагати необхідність виготовлення світильників згідно ТУ, та ще й певного виробника є явною дискримінацією.
Дана вимога порушую принципи прозорості та недискримінації !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 17:32
Згідно з чинним законодавством України при закупівлі світильників вуличного освітлення учасник повинен обов’язково надати висновок державної епідеміологічної експертизи України на світильники, у якому заначений саме ТУ на пропоновані прилади, що є підтвердження саме того, що висновок виданий на них. Вказане ТУ У 31,5-33680115-041:2010 не прив’язує учасників до конкретного виробника та взято виключно, як приклад, з проєктно-кошторисної документації, що використаний проєктною організацією. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «технічне завдання у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом «або еквівалент», що надає можливість вказати ТУ конкретно запропонованих виробів та жодним чином не порушує принципи прозорості та недискримінації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 487 757,80
UAH з ПДВ
487 757,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 18:33
Електронний підпис
09 липня 2020 18:32
Аналогічний договір.zip
09 липня 2020 18:32
Статут.pdf
09 липня 2020 18:32
Рiшення1 засновника.pdf
09 липня 2020 18:32
Лiцензiя.pdf
09 липня 2020 18:32
Кошторисні.pdf
09 липня 2020 18:32
Дозвіл.pdf
09 липня 2020 18:32
Додаток 2 підписаний.pdf
09 липня 2020 18:32
Декларація.pdf
09 липня 2020 18:32
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 липня 2020 18:32
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
Переможець 487 757,80
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

17 липня 2020 11:59
Електронний підпис
17 липня 2020 11:59
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
487 757,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 11:59
Електронний підпис
17 липня 2020 11:59
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 10:49
Додаткова угода_2.pdf укладений
02 серпня 2021 10:49
Додаткова угода_1.pdf укладений
05 серпня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 18:21
Договір_663.pdf укладений
29 липня 2020 22:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення п.3.1. договору у відповідність до п.7 звіту про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 663
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 663
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 219 765,69
UAH (в тому числі ПДВ 36 627,62 UAH)