Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термомодернізація будівлі головного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м.Запоріжжя – реконструкція
Очікувана вартість
131 322 614,60 UAH
UA-2020-07-01-001699-a 14d8b99f1989413d81c9df0363f16493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 131 322 614,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 656613.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Дана закупівля підпадає під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX. Стаття 6. Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-001699-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМУНАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:39068134
Дата подання: 04 серпня 2020 17:04
Вимога
Відповідно до протоколу вибору переможця № 493 від 31.07.2020 року по закупівлі робіт «Термомодернізація будівлі головного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м.Запоріжжя – реконструкція» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-01-001699-a), Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) визнано переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД". Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" не відповідає вимогам тендерної документації.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД", зазначаємо, що в її складі документи надані з порушенням вимог замовника, вказаних в тендерній документації щодо проведення відкритих торгів, а саме: - електронна банківська гарантія, надана Учасником у складі пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, згідно п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу:
«Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
• непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
• ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
• ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.»

Всупереч даній вимозі, у елекронній банківській гарантії учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" зазначено наступне:
«На цій підставі ми, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК СІЧ», ідентифікаційний код юридичної особи: 37716841, код банку: 380816 (далі у тексті – «Гарант»), створене відповідно до законодавства України, місцезнаходження якого: Україна, 01033, місто Київ, вул. Володимирська, буд. 63, наступним беремо на себе безвідкличні зобов’язання сплатити Бенефіціару повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума), що складає 656 613,07 гривень (шістсот п'ятдесят шість тисяч шістсот тринадцять гривень 07 копійок), після отримання оригіналу першої письмової вимоги Бенефіціара (далі у тексті – «Вимога»), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
а) відкликання тендерної пропозиції Принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
б) непідписання договору про закупівлю Принципалом, який став переможцем тендеру;
в) ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
г) ненадання Принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.»
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам Тендерної документації. На підставі викладеного, вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації; - скасувати рішення тендерного комітету (протокол вибору переможця № 493 від 31.07.2020 року) щодо визнання переможцем відкритих торгів Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" на закупівлю робіт «Термомодернізація будівлі головного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м.Запоріжжя – реконструкція» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-01-001699-a). У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 16:06
Вимога відхилена

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 17:04
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000005 ● d50b2fa128084102bc52bfff0c59f656
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 14:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.10.2020 № 64
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.10.2020 № 64

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-01-001699-а 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником в подальшому, за для недопущення помилок, будуть вжиті необхідні заходи, а саме проведена роз'яснювальна робота з членами тендерного комітету замовника. В свою чергу зауважуємо, що дана закупівля підпадає під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (Далі- Закон), де зазначено, що закупівля робіт на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій статті 6 Закону, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями. Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників у відповідності до ст. 5 Закону, Замовником та Європейським інвестиційним банком було додержано.

2020-11-19 08:19:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 129 494 000,00
UAH з ПДВ
128 834 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" 131 000 000,03
UAH з ПДВ
129 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 130 987 899,57
UAH з ПДВ
130 987 899,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРОЛАЙН" 131 150 000,00
UAH з ПДВ
131 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 14:47
Електронний підпис
22 липня 2020 14:45
31 Кошторис ч.4.pdf
22 липня 2020 14:45
30 Кошторис ч.3.pdf
22 липня 2020 14:45
29 Кошторис ч.2.pdf
22 липня 2020 14:45
28 Кошторис ч.1.pdf
22 липня 2020 14:45
19 ДУ 1,2,3,4,5.pdf
22 липня 2020 14:45
12 Відгук Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
10 ДУ 9 Евробаскет.pdf
22 липня 2020 14:45
9 ДУ 8 Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
8 ДУ 7 Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
7 ДУ 6 Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
6 ДУ 5 Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
5 ДУ 4 Евробаскет.PDF
22 липня 2020 14:45
4 ДУ 3 Евробаскет.pdf
22 липня 2020 14:45
3 ДУ 2 Евробаскет.pdf
22 липня 2020 14:45
2 ДУ 1 Евробаскет.pdf
22 липня 2020 14:45
1 Договір Евробаскет.pdf
22 липня 2020 14:45
01.01 Довідка ДПС.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:40
Т3-10.pdf
07 серпня 2020 15:40
ССР.pdf
07 серпня 2020 15:40
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 15:40
ОС.pdf
07 серпня 2020 15:40
ОПРОС.pdf
07 серпня 2020 15:40
ОПРЛС 2.pdf
07 серпня 2020 15:40
ОПРЛС 1.pdf
07 серпня 2020 15:40
ОПР.pdf
07 серпня 2020 15:40
ЛС4.pdf
07 серпня 2020 15:40
ЛС3.pdf
07 серпня 2020 15:40
ЛС2.pdf
07 серпня 2020 15:40
ЛС1.pdf
07 серпня 2020 15:39
ИВРОБ.pdf
07 серпня 2020 15:39
ИВРОБ 2.pdf
07 серпня 2020 15:39
ИВРЛС 2.pdf
07 серпня 2020 15:39
ИВРЛС 1.pdf
07 серпня 2020 15:39
ИВР.pdf
07 серпня 2020 15:39
ДЦ.pdf
07 серпня 2020 15:39
Довідки.pdf
03 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
23 липня 2020 09:39
Електронний підпис
23 липня 2020 09:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
23 липня 2020 09:34
Dovirenist_Savchenko.zip
23 липня 2020 09:34
Dovidka pro nazvu.zip
23 липня 2020 09:34
Bankivska Licenzia.zip
23 липня 2020 09:34
201920_19_61_10_656 613,07.ZIP
23 липня 2020 09:34
8.2. Договірна ціна.pdf
23 липня 2020 09:34
8. Т3-10.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ССР.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОС.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОПРОС.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОПРЛС 4-1-1.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОПРЛС 2-5-1 2-11-3.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОПРЛС 2-1-1 2-4-5.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ОПР.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ЛС 4-2-1 4-2-2.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ЛС 2-5-1 4-1-3.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ЛС 2-1-1 2-4-5.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ИВРОБ.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ИВРЛС 4-2-1 4-2-3.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ИВРЛС 2-5-1 4-1-3.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ИВРЛС 2-1-1 2-4-5.pdf
23 липня 2020 09:34
8. ИВР.pdf
23 липня 2020 09:34
5.1. Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 09:34
2.1. Ліцензія ДАБІ.pdf
23 липня 2020 09:34
1.8.2. Проект договору.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.8 акти 2019 к 41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.7. акти 2018 к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.6 акти 2017 к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.5. акти 2016 к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.4. ДЦ договір к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.2 Графіки к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.4.1. договір к41.pdf
23 липня 2020 09:34
1.3.1.1. Відгук УКБ-1.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.20. ПДВ.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.8. Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.7. Свідоцтво про ДР.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.5. Статут 2019.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.2.Протокол Яремчук.pdf
23 липня 2020 09:34
1.1.1 Наказ Яремчук.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 13:00
Електронний підпис
21 липня 2020 12:58
16.1. Пакт Додаток9 укр.pdf
21 липня 2020 12:58
15.1. Пакт Додаток8 укр.pdf
21 липня 2020 12:58
13. Проект договору.pdf
21 липня 2020 12:58
11. Кошторис.rar
21 липня 2020 12:58
10.1. Договірна ціна.pdf
21 липня 2020 12:58
7. Довідки стаття 17.pdf
21 липня 2020 12:58
6.2.2.2. УДО з ОП Морозов.jpg
21 липня 2020 12:58
4.1. Опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

ТОВ "ТЕРОЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Відхилено 128 834 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
Переможець 129 450 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД"
#33316751
129 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 серпня 2023 08:36
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2023 12:34
402. ДУ№17 до 32_08_20_ ТОВ ПРОГРЕСТЕХБУД_Термомодернізація будівлі головного корпусу.pdf зміни до договору
21 липня 2023 12:33
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 14:14
278. ДУ №16 ДО 32_08_ТБ_20_ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОГРЕТЕХБУД_Термомодернізація будівлі головного корпусу.pdf зміни до договору
23 травня 2023 14:13
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 15:07
175. ДУ 15 до 32_08_ТБ_20 ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЯ ГОЛОВНОГО КОРПУСУ_ТОВ БУД КОМП ПРОГРЕССТЕХБУД.pdf зміни до договору
30 березня 2023 15:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:59
Д.У. до договору 32-08ТБ-20 від 30.08.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2022 09:24
ДУ_13_ДО ДОГОВОРУ 32_08_ТБ_20.pdf зміни до договору
13 липня 2022 08:26
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 13:00
ДУ ДО_12_ 32_08.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 08:35
ДУ_11_ ДО 32_08.pdf зміни до договору
05 січня 2022 08:35
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:29
ДОДАТКОВА УГОДА 10_ДО ДОГОВОРУ_32_08_ТБ_20.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 09:58
ДОДАТКОВА УГОДА _9_ ДО ДОГОВОРУ 32_08_ТБ_20.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 09:01
ДОДАТКОВА УГОДА 8 ДО ДОГОВОРУ 32_08_ТБ_21.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 09:00
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 11:51
ДУ №7 договір № 32-08ТБ-20 віл 31.08.20.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 13:20
ДОДАТКОВА УГОДА 6 ПРОГРЕСТЕХБУД.pdf зміни до договору
11 червня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 13:15
ДОДАТКОВА УГОДА 5 ДО ДОГОВОРУ 32_08_ТБ20.pdf зміни до договору
07 червня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 13:14
ДОДАТКОВА УГОДА 4 ДО ДООВОРУ 32_08_ТБ_21.pdf зміни до договору
26 травня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 14:37
ДОДАТКОВА УГОДА 3 ПРОГРЕССТЕХБУД 32_08_ТБ_20.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:01
Додаткова уода 2_до договору 32-08ТБ 20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 14:36
Додаткова уода 1_до договору 32-08ТБ 20.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:35
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:27
Протокол пождовження строків розгляду № 581-1-в від 20.08.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 12:27
Договір № 32-08ТБ-20 від 31.08.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до Додатків № 3 (план фінансування виконаних робіт), №2 (календарний графік вионаних робіт), № 6 (пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів) та зміна рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди додати п.6.А до Договору: «6.А. ЗАЛУЧЕННЯ ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА 6.А.1 Організаційний та консультаційний супровід виконання цього Договору підряду, здійснення загального контролю та нагляду за комплексом будівельних робіт, пов'язаних зі створенням Об'єкта будівництва, здійснює інженер-консультант за окремим Договором про надання послуг інженера-консультанта з будівництва між Замовником та інженером-консультантом.
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо , надання послуг
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА РЕКВІЗИТІВ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНИ ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ, ТА ПОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди привести у відповідність строки фінансування з строками виконання робіт, які визначені в Додатках №2 та №3 до Договору та строком дії Договору, на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 Договору «Календарний графік виконання робіт «Термомодернізація будівлі головного корпусу КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради по Оріхівському шосе, 10 м. Запоріжжя - реконструкція», що не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі та викласти Додаток № 2 Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ГРАФІК ФІНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСУ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА ЕТАПІВ ФІНАНСУВАНЯЯ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю до 30.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНЯЧНОЇ ПОМИЛКИ У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ 12
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА РЕКВІЗИТІВ У ДОГОВОРІ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА ФІНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 32-08ТБ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 129 448 654,51
UAH (в тому числі ПДВ 21 574 775,75 UAH)