Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01991659 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Ємільчине, вулиця 1-го Травня, 133 |
Контактна особа: |
Адамяк Валентина Леонідівна +380414921200 tendercrlem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2020 10:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2020 10:54 |
Очікувана вартість: | 207 641,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
01 липня 2020 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 10:50 |
тендерна документація на лікарські засоби різні..doc |
01 липня 2020 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2020 10:50 |
тендерна документація на лікарські засоби різні..doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-09-000015 ● ebabff0ac221477597f826e585c2c1e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2020
№ 60
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2020 № 60.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-01-001595-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 13:00:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби ДК021:2015-33690000-3-Лікарські засоби різні: Лот №1-Лікарські засоби; Лот №2 - Наркотичні та психотропні засоби; Лот №3- Лабораторні реактиви.» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-01-001595-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" на відповідність тендерній документації
Ємільчинської центральної районної лікарні Ємільчинської районної ради Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
В тендерній документації ФОП Кузьменко Олена Іванівна,додана довідка про несудимість. Договір №172 від 19.08.2020р. укладений з переможцем ФОП Кузьменко О.І.виконаний в повному обсязі.24.09.2020р. тому підстави для відміни закупівлі відсутні. Звіт про виконання оприлюднено.
2020-10-08 12:29:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні- ЛОТ№1 Лікарські засоби |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 62 348,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 623,48 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015-33690000-3-Лікарські засоби різні ЛОТ№1 Лікарські засоби | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |