Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600
Spare parts for diesel generator set АСД-5600
Очікувана вартість
14 457 052,13 UAH
UA-2020-07-01-001574-c 0dcaa11d3f304c53839cab16766557b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситникова Наталия Валентиновна

+380613956111 oskt2541@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Ситникова Наталия Валентиновна
+380613956111
oskt2541@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Журавльов Андрій Михайлович - начальник ВТВ ЕРП ВП ЗАЕС
(06139) 5-59-20
Селіщев Святослав Олександрович - економіст УВТК ВП ЗАЕС
(06139) 5-62-50
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Kolesnyk Ruslan
+380613956111
oskt2541@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Zhuravlev Andriy Mihailovich – Head of Production and Technical Department of Maintenance Department of SE ZNPP
(06139) 5-59-20
Selishchev Svyatoslav Oleksandrovych – WHSD Economist, SE ZNPP
(06139) 5-62-50

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 14 457 052,13 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 355700 UAH
Publication date: 01 липня 2020 12:39
Enquiries until: 09 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 15 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 14 457 052 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 86 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 - 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)
State Classifier code 021:2015 – 34310000-3 code “Motors and their components” (Spare parts for diesel generator set АСД-5600)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2180 шт.
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини

Spare parts for diesel generator set АСД-5600
CPV: 34310000-3
Період постачання: з 01 вересня 2020 по 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія З моменту позитивних результатів проведення вхідного контролю (ВК-2) відповідно до вимог СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:17
ТД изм2.doc
11 серпня 2020 16:17
Перелик зним2.doc
30 липня 2020 14:12
Перелик змин.doc
17 липня 2020 13:32
Перелик змин до ТД.doc
01 липня 2020 12:36
ТВтаУП 123456.ЕР.00.ТВ.137-19.pdf
01 липня 2020 12:36
Технічна специфікація ЗіП до РДЕС.pdf
01 липня 2020 12:36
Проект договора.doc
11 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:17
ТД изм2.doc
30 липня 2020 14:12
ТД изм1.doc
17 липня 2020 13:32
ТД изм.doc
01 липня 2020 12:36
ТД.doc
11 серпня 2020 16:17
Перелик зним2.doc
30 липня 2020 14:12
Перелик змин.doc
17 липня 2020 13:32
Перелик змин до ТД.doc
01 липня 2020 12:36
ТВтаУП 123456.ЕР.00.ТВ.137-19.pdf
01 липня 2020 12:36
Технічна специфікація ЗіП до РДЕС.pdf
01 липня 2020 12:36
Проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 09 липня 2020 15:32
Щодо ЕЦП/КЕП
Доброго дня.
Інформуємо Ваc, що наше підприємство є потенційним учасником цієї процедури закупівлі. Уважно вивчивши умови, що встановлені в тендерній документації, повідомляємо Вам про таке:
Ч.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
Повідомляємо вам, що ми є нерезидентом України і уповноважена особа на підписання договорів від імені учасника має громадянство країни Євросоюзу. Встановленням такої вимоги ви дискримінуєте наші інтереси, а також інтереси інших іноземних учасників цієї процедури.
Зазначаємо, що задля забезпечення принципів відкритості, рівного ставлення до всіх учасників і недискримінації, які декларує профільний ЗУ «Про публічні закупівлі», в межах якого проходить дана процедура закупівлі, просимо вас викласти вищезазначений абзац в наступній редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У разі відсутності накладеного кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає лист пояснення з описом причин щодо відсутності ЕЦП/КЕП на документах тендерної пропозиції Учасника».
Або викласти вимоги тендерної документації в іншій редакції, що відповідає вищеописаній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 13:49
Дане питання буде винесено та розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 10 липня 2020 09:52
щодо умов оплати
Inkla Trading&Engineering GmbH, офіційний представник ТОВ «Кінгісеппський машинобудівний завод»:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
– умови здійснення оплати за відкритим акредитивом:
• рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
• пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
• транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 15:28
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 02 серпня 2020 15:03
Зміна умов оплати за договором
У зв'язку з короткими термінами постачання продукції, необхідністю організаціі попердніх дій, щодо підготовки виготовленн, вимагаємо передбачити акредитивну форму оплати в умовах договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 08:45
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-01-001574-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 14 серпня 2020 14:19
Скарга до АМКУ стосовно вимог тендерної документації
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 20:39
рішення від 18.08.2020 № 15678 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 20:38
рішення від 28.08.2020 № 16271 .pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:27

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 14:16
9755.pdf
14 серпня 2020 14:16
Лист ВП ЗАЕС.pdf
14 серпня 2020 14:16
Протокол переговоров.pdf
14 серпня 2020 14:16
9753 від 13.08.2020 Inkla.pdf

Документи подані замовником

21 серпня 2020 15:46
Лист30.docx
21 серпня 2020 15:46
Пяснення.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій