Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600
Spare parts for diesel generator set АСД-5600
Spare parts for diesel generator set АСД-5600
Очікувана вартість
14 457 052,13 UAH
UA-2020-07-01-001574-c ● 0dcaa11d3f304c53839cab16766557b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 19355964 |
Вебсайт: | http://npp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133 |
Контактна особа: |
Ситникова Наталия Валентиновна +380613956111 oskt2541@mgw.npp.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Журавльов Андрій Михайлович - начальник ВТВ ЕРП ВП ЗАЕС (06139) 5-59-20 Селіщев Святослав Олександрович - економіст УВТК ВП ЗАЕС (06139) 5-62-50 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 19355964 |
Contact point: |
Kolesnyk Ruslan +380613956111 oskt2541@mgw.npp.zp.ua |
Additional contacts: |
Zhuravlev Andriy Mihailovich – Head of Production and Technical Department of Maintenance Department of SE ZNPP (06139) 5-59-20 Selishchev Svyatoslav Oleksandrovych – WHSD Economist, SE ZNPP (06139) 5-62-50 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 14 457 052,13 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 355700 UAH |
Publication date: | 01 липня 2020 12:39 |
Enquiries until: | 09 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 14 457 052 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 86 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,60 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 - 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)
State Classifier code 021:2015 – 34310000-3 code “Motors and their components” (Spare parts for diesel generator set АСД-5600)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2180 шт.
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Spare parts for diesel generator set АСД-5600
CPV: 34310000-3
Період постачання:
з 01 вересня 2020 по 30 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | З моменту позитивних результатів проведення вхідного контролю (ВК-2) відповідно до вимог СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 16:17 |
ТД изм2.doc | |
11 серпня 2020 16:17 |
Перелик зним2.doc | |
30 липня 2020 14:12 |
Перелик змин.doc | |
17 липня 2020 13:32 |
Перелик змин до ТД.doc | |
01 липня 2020 12:36 |
ТВтаУП 123456.ЕР.00.ТВ.137-19.pdf | |
01 липня 2020 12:36 |
Технічна специфікація ЗіП до РДЕС.pdf | |
01 липня 2020 12:36 |
Проект договора.doc |
11 серпня 2020 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 серпня 2020 16:17 |
ТД изм2.doc
|
|||||||||
11 серпня 2020 16:17 |
Перелик зним2.doc
|
|||||||||
30 липня 2020 14:12 |
Перелик змин.doc
|
|||||||||
17 липня 2020 13:32 |
Перелик змин до ТД.doc
|
|||||||||
01 липня 2020 12:36 |
ТВтаУП 123456.ЕР.00.ТВ.137-19.pdf
|
|||||||||
01 липня 2020 12:36 |
Технічна специфікація ЗіП до РДЕС.pdf
|
|||||||||
01 липня 2020 12:36 |
Проект договора.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 09 липня 2020 15:32
Щодо ЕЦП/КЕП
Доброго дня.
Інформуємо Ваc, що наше підприємство є потенційним учасником цієї процедури закупівлі. Уважно вивчивши умови, що встановлені в тендерній документації, повідомляємо Вам про таке:
Ч.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
Повідомляємо вам, що ми є нерезидентом України і уповноважена особа на підписання договорів від імені учасника має громадянство країни Євросоюзу. Встановленням такої вимоги ви дискримінуєте наші інтереси, а також інтереси інших іноземних учасників цієї процедури.
Зазначаємо, що задля забезпечення принципів відкритості, рівного ставлення до всіх учасників і недискримінації, які декларує профільний ЗУ «Про публічні закупівлі», в межах якого проходить дана процедура закупівлі, просимо вас викласти вищезазначений абзац в наступній редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У разі відсутності накладеного кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає лист пояснення з описом причин щодо відсутності ЕЦП/КЕП на документах тендерної пропозиції Учасника».
Або викласти вимоги тендерної документації в іншій редакції, що відповідає вищеописаній вимозі.
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо Ваc, що наше підприємство є потенційним учасником цієї процедури закупівлі. Уважно вивчивши умови, що встановлені в тендерній документації, повідомляємо Вам про таке:
Ч.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
Повідомляємо вам, що ми є нерезидентом України і уповноважена особа на підписання договорів від імені учасника має громадянство країни Євросоюзу. Встановленням такої вимоги ви дискримінуєте наші інтереси, а також інтереси інших іноземних учасників цієї процедури.
Зазначаємо, що задля забезпечення принципів відкритості, рівного ставлення до всіх учасників і недискримінації, які декларує профільний ЗУ «Про публічні закупівлі», в межах якого проходить дана процедура закупівлі, просимо вас викласти вищезазначений абзац в наступній редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У разі відсутності накладеного кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає лист пояснення з описом причин щодо відсутності ЕЦП/КЕП на документах тендерної пропозиції Учасника».
Або викласти вимоги тендерної документації в іншій редакції, що відповідає вищеописаній вимозі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 13:49
Дане питання буде винесено та розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 10 липня 2020 09:52
щодо умов оплати
Inkla Trading&Engineering GmbH, офіційний представник ТОВ «Кінгісеппський машинобудівний завод»:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
– умови здійснення оплати за відкритим акредитивом:
• рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
• пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
• транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
– умови здійснення оплати за відкритим акредитивом:
• рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
• пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
• транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 15:28
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001574-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ISG Supply OÜ, Код ЄДРПОУ:12346413
Дата подання: 02 серпня 2020 15:03
Зміна умов оплати за договором
У зв'язку з короткими термінами постачання продукції, необхідністю організаціі попердніх дій, щодо підготовки виготовленн, вимагаємо передбачити акредитивну форму оплати в умовах договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 08:45
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-01-001574-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 14 серпня 2020 14:19
Дата подання: 14 серпня 2020 14:19
Скарга до АМКУ стосовно вимог тендерної документації
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 20:39
рішення від 18.08.2020 № 15678 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2020 № 16271.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 20:41
рішення від 28.08.2020 № 16271 .pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 22:27
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій