Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт шкільного подвір’я СЗШ №1 зі сторони вул. Садової» у м. Трускавець, Львівської області.
Очікувана вартість
1 415 839,00 UAH
UA-2020-07-01-001571-b ● 63475ef99b3a4f828456c107965829e1
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 415 839,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 079,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та рпоопзиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна". Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в документації до спрощеної закупівлі.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення пропозиції:
7 000.00 грн.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації.
При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення пропозиції:
7 000.00 грн.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації.
При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт шкільного подвір’я СЗШ №1 зі сторони вул. Садової» у м. Трускавець, Львівської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 14 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 15:32 |
2-ОголошСпрощена_КапРемонтПодвіря СЗШ-1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001571-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 17 липня 2020 18:42
Вимога скасувати неправомірне рішення
Протоколом уповноваженої особи №2 від 17.07.2020р. Вами було відхилено пропозицію нашого підприємстваПП "СЧН ЖИТЛО-БУД". Ми вважаємо рішення Замовника необгрунтованим, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Підставою скасування є відсутність у тексті гарантії реквізитів банківського рахунку гаранта.
Повідомляємо Вас, що у доданому до пропозиції файлі "Довiдка_грошове_покриття_13998.pdf" у нижньому правому куті бланку АТ "Банк інвестицій та заощаджень" наявні дані банківського рахунку Гаранта.
Згідно з п.1.8 Розділу ІІІ Оголошення пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним):- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Інформація про дані банківського рахунку гаранта була зазначена у іншому документі пропозиції - довідці про грошове покриття.
Оформлення пропозиції в такий спосіб ніяким чином не впливає на зміст пропозиції Учасника, аналогічна позиція викладена у Рішенні постійно діючої колегії АМКУ № 13219-р/пк-пз від 07.07.2020р.
До того ж, у Оголошенні встановлено імперативне твердження, що "пропозиція не буде відхилена" за наявності описаних підстав.
Враховуючи, вищевикладене вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 17.07.2020р. та розглянути пропозицію нашого підприємства у відповідності до вимог чинного законодавства, В разі незадоволення наших вимог, ми будемо змушені звертатися до суду, правоохоронних та контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
1. Підставою скасування є відсутність у тексті гарантії реквізитів банківського рахунку гаранта.
Повідомляємо Вас, що у доданому до пропозиції файлі "Довiдка_грошове_покриття_13998.pdf" у нижньому правому куті бланку АТ "Банк інвестицій та заощаджень" наявні дані банківського рахунку Гаранта.
Згідно з п.1.8 Розділу ІІІ Оголошення пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки (даний перелік не є виключним):- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Інформація про дані банківського рахунку гаранта була зазначена у іншому документі пропозиції - довідці про грошове покриття.
Оформлення пропозиції в такий спосіб ніяким чином не впливає на зміст пропозиції Учасника, аналогічна позиція викладена у Рішенні постійно діючої колегії АМКУ № 13219-р/пк-пз від 07.07.2020р.
До того ж, у Оголошенні встановлено імперативне твердження, що "пропозиція не буде відхилена" за наявності описаних підстав.
Враховуючи, вищевикладене вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 17.07.2020р. та розглянути пропозицію нашого підприємства у відповідності до вимог чинного законодавства, В разі незадоволення наших вимог, ми будемо змушені звертатися до суду, правоохоронних та контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 23:37
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу, яка зареєстрована в електронній системі 17.07.2020 р., вважаю за необхідне повідомити наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатковими документами до оголошення (далі по тексту - Документація) справді передбачались описи можливих формальних помилок (п. 1.8. Розділу ІІІ Документації). Проте, хочу звернути вашу увагу на саме формулювання визначення формальної (несуттєвої) помилки, яке закріплене у документації. А саме: «До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКОМ в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». Отже, як випливає із закріпленого визначення формальної помилки, такою може бути визначена тільки та помилка, яка допущена БЕЗПОСЕРЕДНЬО САМИМ УЧАСНИКОМ, та у документах (довідках, листах тощо), ЯКІ ГОТУЄ (ФОРМУЄ) УЧАСНИК САМОСТІЙНО, ВІД ВЛАСНОГО ІМЕНІ. Будь-які інші помилки, недоліки тощо, які допущені НЕ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, а третіми особами, не можуть бути визнані формальними, оскільки не відповідають вище вказаному визначенню. Подана у складі вашої пропозиції банківська гарантія – це документ, який НЕ ВИДАЄТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, а банківською установою. Отже, вказаний у протоколі уповноваженої особи №2 від 17.07.2020р. недолік банківської гарантії (відсутність вказаного розрахункового рахунка гаранта) допущений БАНКІВСЬКОЮ УСТАНОВОЮ, а не учасником. Тому не являється формальною помилкою у значенні, закріпленому документацією.
Додатково повідомляю, що при повторному вивченні вашої пропозиції, виявлено ще один суттєвий недолік та невідповідність поданих вами документів. Так, зокрема, Додатком 4 Документації передбачалось подання учасниками календарного графіка виконання робіт, ЯКИЙ ПОВИНЕН БУТИ СКЛАДЕНИЙ ВІДПОВІДНО ДО «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2). Згідно вище вказаних рекомендації, календарний графік зокрема мав містити інформацію щодо:
- Перелік видів робіт; - Виконавці робіт; - Обсяг робіт (одиниця виміру, кількість); розподіл робіт, передбачений до виконання в окремі періоди. У поданому у вашій пропозиції календарному графіку, зазначено тільки загальна назва предмета закупівлі (назва робіт), початок-закінчення робіт та їх загальна вартість. Проте, відсутня інформація щодо: - Переліку видів робіт; - Виконавці робіт; - Обсяг робіт (одиниця виміру, кількість); розподіл робіт, передбачений до виконання в окремі періоди.
Також звертаю вашу увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму відміни прийнятого рішення про відхилення пропозиції при проведенні спрощеної закупівлі. Виходячи з вище наведеного, відсутні і юридичні підстави і технічні можливості, для відміни прийнятого рішення про відхилення вашої пропозиції. Тому ваша вимога не підлягає задоволенню.
Розглянувши вашу вимогу, яка зареєстрована в електронній системі 17.07.2020 р., вважаю за необхідне повідомити наступне.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатковими документами до оголошення (далі по тексту - Документація) справді передбачались описи можливих формальних помилок (п. 1.8. Розділу ІІІ Документації). Проте, хочу звернути вашу увагу на саме формулювання визначення формальної (несуттєвої) помилки, яке закріплене у документації. А саме: «До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, ДОПУЩЕНІ УЧАСНИКОМ в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». Отже, як випливає із закріпленого визначення формальної помилки, такою може бути визначена тільки та помилка, яка допущена БЕЗПОСЕРЕДНЬО САМИМ УЧАСНИКОМ, та у документах (довідках, листах тощо), ЯКІ ГОТУЄ (ФОРМУЄ) УЧАСНИК САМОСТІЙНО, ВІД ВЛАСНОГО ІМЕНІ. Будь-які інші помилки, недоліки тощо, які допущені НЕ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, а третіми особами, не можуть бути визнані формальними, оскільки не відповідають вище вказаному визначенню. Подана у складі вашої пропозиції банківська гарантія – це документ, який НЕ ВИДАЄТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО УЧАСНИКОМ, а банківською установою. Отже, вказаний у протоколі уповноваженої особи №2 від 17.07.2020р. недолік банківської гарантії (відсутність вказаного розрахункового рахунка гаранта) допущений БАНКІВСЬКОЮ УСТАНОВОЮ, а не учасником. Тому не являється формальною помилкою у значенні, закріпленому документацією.
Додатково повідомляю, що при повторному вивченні вашої пропозиції, виявлено ще один суттєвий недолік та невідповідність поданих вами документів. Так, зокрема, Додатком 4 Документації передбачалось подання учасниками календарного графіка виконання робіт, ЯКИЙ ПОВИНЕН БУТИ СКЛАДЕНИЙ ВІДПОВІДНО ДО «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2). Згідно вище вказаних рекомендації, календарний графік зокрема мав містити інформацію щодо:
- Перелік видів робіт; - Виконавці робіт; - Обсяг робіт (одиниця виміру, кількість); розподіл робіт, передбачений до виконання в окремі періоди. У поданому у вашій пропозиції календарному графіку, зазначено тільки загальна назва предмета закупівлі (назва робіт), початок-закінчення робіт та їх загальна вартість. Проте, відсутня інформація щодо: - Переліку видів робіт; - Виконавці робіт; - Обсяг робіт (одиниця виміру, кількість); розподіл робіт, передбачений до виконання в окремі періоди.
Також звертаю вашу увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму відміни прийнятого рішення про відхилення пропозиції при проведенні спрощеної закупівлі. Виходячи з вище наведеного, відсутні і юридичні підстави і технічні можливості, для відміни прийнятого рішення про відхилення вашої пропозиції. Тому ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ІВАНИШИН І. С. |
1 217 565,60
UAH з ПДВ
|
1 144 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" |
1 256 139,08
UAH з ПДВ
|
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" |
1 322 255,30
UAH з ПДВ
|
1 146 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Відхилено |
1 144 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:27
|
ФОП ІВАНИШИН І. С. #2955610694 |
Відхилено |
1 144 999,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НАШ ПРОСТІР" #42916480 |
Відхилено |
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 15:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЖЛЕ УКРАЇНА" #41286423 |
Відхилено |
1 146 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 16:40
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій