Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санітарних вузлів для персоналу та частковий ремонт санітарних вузлів для учнів школи №15 вул. Об’їзджа, 123 м.Ніжин, Ніжинського р-ну, Чернігівської області).
Очікувана вартість
744 647,00 UAH
UA-2020-07-01-001400-c ● 22933da525694b189890f8752e86643f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 11:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2020 11:48 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 744 647,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 446,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт санітарних вузлів для персоналу та частковий ремонт санітарних вузлів для учнів школи №15 вул. Об’їзджа, 123 м.Ніжин, Ніжинського р-ну, Чернігівської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Об'їзджа 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 11:45 |
Дод 2 дефектний акт.pdf | |
01 липня 2020 11:45 |
Оголошення ЗОШ 15.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підписаний проект договору
Дата подання: 07 липня 2020 00:59
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:00
Доброго дня! Розшифруйте, що мається на увазі в пункті 3,3 Підписаний проект договору. Опишіть детально, яким чином оформлений документ Ви зарахуєте?
Відповідь: Підписаний проект Договору зі всіма додатками до Договору та заповненими реквізитами учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-01-001400-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД", Код ЄДРПОУ:42311654
Дата подання: 14 липня 2020 19:44
Не правомірне визначення переможця торгів
Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації та просимо звернути увагу на наступне:
1. У складі тендерної пропозиції переможця відсутня Цінова пропозиція (відповідно до форми, наведеної в Додатку 1), що суперечить вимогам Додатку 3 тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції переможця відсутній Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше). Переможець закупівлі надав у складі пропозиції лише наказ про призначення директора, хоча відповідно до вимог потрібно було надати також витяг з протоколу зборів засновників про призначення директора. Оскільки в тендерній документації протокол про призначення та наказ стоять через кому, що означає, що потрібно надати і протокол і наказ.
3. Довідка про наявність працівників не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки з довідки не зрозуміло чи достатньо цих працівників ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містила вимоги надавати у складі пропозиції Календарний графік чи договірну ціну. Тендерна документація містила вимогу НАДАТИ ПІДПИСАНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ!!!!!!!! Проект договору, який викладений у Додатку 4 тендерної документації містив лише один додаток - план фінансування. В тексті проект договору дійсно були перелічені такі додатки як Календарний графік та договірна ціна, однак Замовник у складі тендерної документації не вказував, що потрібно скласти додатки, яких нема в проекті договору та завантажити їх у складі пропозиції. Нам не зрозуміло чому переможець торгів завантажив у складі пропозиції документи, які не вимагались тендерною документацією та з цих підстав були відхилені пропозиції інших учасників.
ВИзнання переможця за наявності таких суттєвих порушень свідчить про дискримінаційний підхід до визначення переможця торгів, а також про упередженість при визначенні переможця.
Враховуючи такі суттєві порушення при визначенні переможця, вимагаємо усунути порушення, шляхом скасування протоколу про визнання переможцем ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "НІЖИН ДІМ СЕРВІС" та дисквиліфікувати пропозицію цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
1. У складі тендерної пропозиції переможця відсутня Цінова пропозиція (відповідно до форми, наведеної в Додатку 1), що суперечить вимогам Додатку 3 тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції переможця відсутній Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом, наказ чи інше). Переможець закупівлі надав у складі пропозиції лише наказ про призначення директора, хоча відповідно до вимог потрібно було надати також витяг з протоколу зборів засновників про призначення директора. Оскільки в тендерній документації протокол про призначення та наказ стоять через кому, що означає, що потрібно надати і протокол і наказ.
3. Довідка про наявність працівників не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки з довідки не зрозуміло чи достатньо цих працівників ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містила вимоги надавати у складі пропозиції Календарний графік чи договірну ціну. Тендерна документація містила вимогу НАДАТИ ПІДПИСАНИЙ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ!!!!!!!! Проект договору, який викладений у Додатку 4 тендерної документації містив лише один додаток - план фінансування. В тексті проект договору дійсно були перелічені такі додатки як Календарний графік та договірна ціна, однак Замовник у складі тендерної документації не вказував, що потрібно скласти додатки, яких нема в проекті договору та завантажити їх у складі пропозиції. Нам не зрозуміло чому переможець торгів завантажив у складі пропозиції документи, які не вимагались тендерною документацією та з цих підстав були відхилені пропозиції інших учасників.
ВИзнання переможця за наявності таких суттєвих порушень свідчить про дискримінаційний підхід до визначення переможця торгів, а також про упередженість при визначенні переможця.
Враховуючи такі суттєві порушення при визначенні переможця, вимагаємо усунути порушення, шляхом скасування протоколу про визнання переможцем ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "НІЖИН ДІМ СЕРВІС" та дисквиліфікувати пропозицію цього учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 09:58
Відповідь на вимогу надано у листі - роз'ясненні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС" |
506 360,00
UAH з ПДВ
|
399 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бублик Юрій Олександрович |
590 085,00
UAH з ПДВ
|
399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жарик Олександр Петрович |
643 202,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ"НІЖИН ДІМ СЕРВІС" |
678 447,00
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" |
610 000,00
UAH з ПДВ
|
441 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" |
602 851,22
UAH з ПДВ
|
493 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Савенко Олександр Миколайович |
685 000,00
UAH з ПДВ
|
493 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
576 508,50
UAH з ПДВ
|
569 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" |
641 738,72
UAH з ПДВ
|
575 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-СЕРВІС" #35194445 |
Відхилено |
399 890,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:04
|
ФОП Бублик Юрій Олександрович #3310709256 |
Відхилено |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:26
|
ФОП Жарик Олександр Петрович #2604417978 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 14:47
|
ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ"НІЖИН ДІМ СЕРВІС" #42977297 |
Переможець |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2020 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 10:01
|
Договір | укладений |
21 липня 2020 10:00
|