Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації за проектом «Будівництво адміністративного приміщення «Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького» на вул. Чернеча Гора,1» (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
1 508 780,00 UAH
UA-2020-07-01-000924-c 0b8891ca3bbd472bacc95914d68016df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципишев Сергій Іванович

380322750860 museumlviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького
Код ЄДРПОУ: 02219659
Вебсайт: http://lvivskansen.org
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., Львів, Чернеча Гора, 1
Контактна особа: Ципишев Сергій Іванович
380322750860
museumlviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:21
Очікувана вартість: 1 508 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 087,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації за проектом «Будівництво адміністративного приміщення «Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького» на вул. Чернеча Гора,1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, Львів, Чернеча Гора, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000023 ● 10197cd98aa74f1d848c478f8078bca2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 13:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.08.2020 № 146

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-01-000924-c 01.07.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-5-2).

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-21 16:15:08

Запит на роз'яснення висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-01-000924-c

За результатами аналізу висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-01-000924-c виникла необхідність щодо роз’яснення виявлених порушень в частині підготовки тендерної документації та розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) зазначених у висновку ДАСУ:

1. Західним офісом ДАСУ вказано на відсутність в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю «Виготовлення проектно-кошторисної документації за проектом «Будівництво адміністративного приміщення «Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького» на вул. Чернеча Гора,1» (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-000924-c) інформації про мову якою повинні готуватись тендерні пропозиції, Однак звертаємо вашу увагу на те, що п. 7 Розділу 1 Тендерної документації на вказану закупівлю, передбачено вимоги щодо мови якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: «п. 7. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.»
Таким чином Замовником у тендерній документації встановлено вимоги щодо вимоги щодо мови якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Крім цього, Західним офісом ДАСУ вказано на те, що в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів на вищевказану закупівлю, суми, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, перелічена інформація міститься у п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а, зокрема, вказано: «Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA453204780000025452000000349 в АБ «Укргазбанк», МФО – 320478, ЄДРПОУ 02219659) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 9 500,00 (дев’ять тисяч п’ятсот) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником».
Тобто, замовником визначено у тендерній документації суму, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Окремо, звертаємо вашу увагу на те, що інтерфейс системи «прозоро» не містить окремих полів в структурі документа «оголошення» для розміщення інформації про мову та вид забезпечення закупівлі, тому така інформація була розміщена в самій тендерній документації, а одночасне розміщення оголошення про закупівлю та тендерної документації забезпечило повну інформацію про закупівлю для потенційних учасників.

Таким чином, зважаючи на те, що інтерфейс системи «прозоро» не містить окремих полів в структурі документа «оголошення» для розміщення інформації про мову та вид забезпечення закупівлі просимо надати роз’яснення, щодо підстав кваліфікації дій Замовника як порушення.


2. В результаті повторної перевірки пропозицій учасника, ТОВ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ «КОМФОРТБУД», не встановлено виявлених Західним офісом ДАСУ порушень щодо надання документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 і 13 та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме, учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ «КОМФОРТБУД», завантажено усі документи, що вимагались Замовником, інші документи передбачені пунктами 2, 3, 8 і 13 та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» було самостійно перевірено Замовником згідно умов тендерної документації (п.3. Додатку №2 до Тендерної документації)

Таким чином, просимо надати роз’яснення які саме документи передбачені пунктами 2, 3, 8 і 13 та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не були надані учасником?

3. Крім цього, Західним офісом ДАСУ зазначено, що ТОВ «Інститут проектування «Комфортбуд» на порушення вимог частини 3 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиції надана банківська гарантія №G0720/0196, яка видана 23.07.2020 АТК банк «Приватбанк» (файл - «Підписаний_ГАРАНТІЯ 0196.pdf») без накладення електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису.
Однак, вказану гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) Банку-гаранта та його печатки відповідно.
Кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану цифрову печатку оформлено у програмному комплексі центру сертифікації ключів АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Справжність цієї гарантії можна перевірити за її унікальним кодом K0723LVH9AGGL на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”).розділ “Перевірка справжності гарантії”).)

Таким чином, просимо надати роз’яснення, яке саме порушення щодо надання забезпечення тендерної пропозиції допущено учасником?

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо правильності визначення Замовником розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушено вимог частини 1 статті 25 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" 1 486 750,00
UAH з ПДВ
1 486 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УНІВЕРСАЛ ПРОЕКТ" 1 508 780,00
UAH з ПДВ
1 508 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
08 серпня 2020 12:18
Довідка 126.pdf
08 серпня 2020 12:18
Довідка 125.pdf
24 липня 2020 16:38
Електронний підпис
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_KHRWANOVSKYY.pdf
24 липня 2020 16:34
ZAKHODY_ZAKHYSTY.pdf
24 липня 2020 16:34
VIDPOVIDNIST_ST_17.pdf
24 липня 2020 16:34
TEHKNICHNII_OPYS.pdf
24 липня 2020 16:34
SVIDOTSTVO_PDV.pdf
24 липня 2020 16:34
POYASNENNIA ECP.pdf
24 липня 2020 16:34
MTZ.pdf
24 липня 2020 16:34
LYST_RNBO.pdf
24 липня 2020 16:34
LYST_POYASNENNIA_PDV.pdf
24 липня 2020 16:34
IPKB_STATUT_2019.05.20.pdf
24 липня 2020 16:34
FINANSOVA_ZVITNIST.pdf
24 липня 2020 16:34
DOVIDKA_SUBPIDRIADNYKY.pdf
24 липня 2020 16:34
DOTRYMANNIA_UMOV.pdf
24 липня 2020 16:34
DODATOK_7.pdf
24 липня 2020 16:34
DODATOK_4.pdf
24 липня 2020 16:34
ZGODA_DOGOVIR.pdf
24 липня 2020 16:34
sertyficates.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_SYMONENKO.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_MATSYGIN.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_MARKO.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_LOZENKO.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_KYCH.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_HALAITATYI.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_TRYDOVA_BAIK.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_DOVIDKA_CHEMERYNSKII.pdf
24 липня 2020 16:34
DOVIDKA_PRATSIVNYKY.pdf
24 липня 2020 16:34
TSYVILNO_PRAVOVI_DOGOVORY.pdf
24 липня 2020 16:34
LYST_VIDGYK.PDF
24 липня 2020 16:34
EXPERTYZA.pdf
24 липня 2020 16:34
DOVIDKA_ANALOGICHNYI_DOGOVIR.pdf
24 липня 2020 16:34
DOGOVIR_TEKTYM_BUD.pdf
24 липня 2020 16:34
LYST_VIDGYK_NISA.pdf
24 липня 2020 16:34
NAKAZ_KERIVNYK.pdf
24 липня 2020 16:34
DOVIDKY_POVNOVAWENNIA.pdf
24 липня 2020 16:34
PROTOKOL_KERIVNYK.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 09:08
Виписка 2 (1).jpeg
27 липня 2020 09:08
Виписка 1 (1).jpg
27 липня 2020 09:08
Листи гарантії.pdf
27 липня 2020 09:08
Лист гарантія.pdf
27 липня 2020 09:08
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД"

ПП "УНІВЕРСАЛ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД"
#34259862
Переможець 1 486 750,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД"
#34259862
1 486 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:19
Договір.pdf укладений
13 серпня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:31
Додаткова угода 1.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:31
Протокол засідання тендерного комітету.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 486 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 247 791,67 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунення виявлених Західним офісом ДАСУ порушень під час проведення закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації за проектом «Будівництво адміністративного приміщення «Музею народної архітектури та побуту у Львові імені Климентія Шептицького» на вул. Чернеча Гора,1» (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», UA-2020-07-01-000924-c, що підтверджується Висновком за результатами моніторингу зазначеної закупівлі та зобов’язанням усунути допущені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку», Сторони, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди розірвати Договір №12/08 від 12.08.2020 року.