Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів "Нової української школи"
Очікувана вартість
55 200,00 UAH
UA-2020-07-01-000908-b fb895c4a97f34e5fa69466a50a8a441b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пойовська Валентина Василівна

+380384040771 zosh8_sh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38281844
Вебсайт: https://zosh8sh.ucoz.net/
Місцезнаходження: 30401, Україна , Хмельницька обл., місто Шепетівка, вулиця Горького,70
Контактна особа: Пойовська Валентина Василівна
+380384040771
zosh8_sh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:19
Очікувана вартість: 55 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект №1-Стіл учнівський 1-місний з площадкою і полицею, антисколіозний, регульований по висоті, зр. № 2-4 (22 шт.) та стілець учнівський, Т-подібний регульований по висоті (22 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30401, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплекти
Комплект №2-Стіл учнівський 1-місний з площадкою і полицею, антисколіозний, регульований по висоті, зр. № 2-4 (22 шт.) та стілець учнівський, Т-подібний регульований по висоті (22 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30401, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Горького, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 12:50
Додаток _ 6 Лист -згода.docx
01 липня 2020 12:50
Додаток _ 5 Відомості про Учасника.docx
01 липня 2020 12:50
Додаток _4 Кваліфікаційні вимоги.docx
01 липня 2020 12:50
Додаток3 Проект договору.doc
01 липня 2020 12:50
Додаток 2 Технічні вимоги (1).doc
01 липня 2020 12:50
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
01 липня 2020 12:50
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 47 520,00
UAH з ПДВ
47 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лиса Галина Пилипівна 50 600,00
UAH з ПДВ
47 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 10:11
Електронний підпис
14 липня 2020 10:10
Оновлена цінова.pdf
10 липня 2020 11:20
Електронний підпис
10 липня 2020 11:20
Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 11:20
Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 11:20
Сертифікати якості.pdf
10 липня 2020 11:20
Проект договору.pdf
10 липня 2020 11:20
Статут.pdf
10 липня 2020 11:20
Протокол №2.pdf
10 липня 2020 11:20
Протокол №1.pdf
10 липня 2020 11:20
Паспорт Кухар.pdf
10 липня 2020 11:20
Наказ Директор.PDF
10 липня 2020 11:20
ІПН Кухар.pdf
10 липня 2020 11:20
Договір оренди.pdf
10 липня 2020 11:20
Довідки з банку 25.06.pdf
10 липня 2020 11:20
Довідка щодо ст. 17.pdf
10 липня 2020 11:20
Довідка про МТБ.pdf
10 липня 2020 11:20
Довідка МВС 25.06.2020.pdf
10 липня 2020 11:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 липня 2020 11:20
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 11:20
Витяг з ЄДР 30.06.2020.pdf
10 липня 2020 11:20
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ФОП Лиса Галина Пилипівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 47 244,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:52

Документи

17 липня 2020 10:51
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
47 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 10:51
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:53
ДУ _7 до дог 42.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:05
ДУ _6 до дог 42.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:48
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:08
У _5 до дог42.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:46
ДУ _4 до догов 42.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:36
ДУ3 до дог42.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:40
Дод.угода 2 зміни до договору
02 вересня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 12:14
Додаткова угода №1 зміни до договору
25 серпня 2020 12:05
Договір 42.pdf укладений
29 липня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2. Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава - Гарантійний лист №824 від 20.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2. Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава - Гарантійний лист №775 від 01.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2. Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава - Гарантійний лист №965 від 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2 Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава Гарантійний лист №1179 від 29.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2 Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава Гарантійний лист №1225 від 16.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2 Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава Гарантійний лист №1278 від 23.11.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 та пунктом 11.2 Договору №42 від 29.07.2020р., у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, підстава Гарантійний лист №1340 від 08.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 244,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 874,00 UAH)