Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (зонди)
Очікувана вартість
39 400,00 UAH
UA-2020-07-01-000893-c 1b044972f46b4869b7924b127f743dec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 39 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027.
Категорія - 3. Підприємства, установи, організації,
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Зонд шлунковий СН 6 (код НК 024:2019 14202 – Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 штуки
Зонд шлунковий СН 8 (код НК 024:2019 14202 – Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Зонд шлунковий СН 10 (код НК 024:2019 14202 – Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Зонд шлунковий СН 12 (код НК 024:2019 14202 – Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штуки
Зонд шлунковий СН 14 (код НК 024:2019 14202 – Шлунково-кишкова трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 штуки
Зонд для годування немовлят СН 6 (код НК 024:2019 16798 – Назоентеральний зонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
700 штуки
Зонд для годування немовлят СН 8 (код НК 024:2019 16798 – Назоентеральний зонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:19
ТД зонди червень 2020.docx
03 липня 2020 15:17
Протокол зміни в ТД зонди.pdf
03 липня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:19
ТД зонди червень 2020.docx
01 липня 2020 10:50
ТД зонди 2020.docx
03 липня 2020 15:17
Протокол зміни в ТД зонди.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-000893-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 02 липня 2020 10:53
Скасування гарантійного листа
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2020 15:27
Вашу вимогу буде враховано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Фірма Фармікс" 32 850,07
UAH з ПДВ
18 613,72
UAH з ПДВ
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД" 21 940,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 24 564,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС" 36 200,00
UAH з ПДВ
36 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:03
Електронний підпис
24 липня 2020 16:52
Установчі.7z
24 липня 2020 16:51
Нова пропозиція.pdf
15 липня 2020 09:10
Електронний підпис
15 липня 2020 09:09
Установчі дод№8.7z
15 липня 2020 09:09
Тех.паспорта на авто.7z
15 липня 2020 09:09
ЛИСТ ГАРАНТІЯ 80%.pdf
15 липня 2020 09:09
ДОВІДКИ дод№4,8.7z
15 липня 2020 09:09
Гарантійний лист МОЗ.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 11:42
Електронний підпис
16 липня 2020 10:11
катетер живлячий .rar
16 липня 2020 10:11
зонд шлунковий .rar
16 липня 2020 10:11
Стаття 17.pdf
16 липня 2020 10:11
16 статья.rar
16 липня 2020 10:11
проєкт договору.pdf
16 липня 2020 10:11
мед.тех вимоги.pdf
16 липня 2020 10:11
Реєстр документів.pdf
16 липня 2020 10:11
лист згода.pdf
16 липня 2020 10:11
пропозиція.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 14:27
Електронний підпис
14 липня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.PDF
14 липня 2020 14:16
Опис реєстрації.PDF
14 липня 2020 14:16
Копія статуту.pdf
14 липня 2020 14:16
Копія витягу ПДВ.PDF
14 липня 2020 14:16
Копія витягу з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фірма Фармікс"

НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ "ЛАБ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
Переможець 18 613,72
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Фірма Фармікс"
#30398035
18 613,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:07
дод уг 04-126.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:07
договір зонди 04-126.pdf укладений
11 серпня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): звільнення від сплати ПДВ на час карантину по даній процедурі товар мав закуповуватися по ціні з ПДВ. Однак, на виконання умов постанови КМУ від 20.03.2020 №224 та від 08.04.2020 №271 на період спрямованих на запобігання виникнення і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемії та пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, даний товар звільнений від оподаткування ПДВ. Виникла ситуація, що технічно галочку "з ПДВ" не можна відмінити та електронна система не дає можливості зазначити, що ціна договору та ціна договору без ПДВ - ОДНАКОВІ. Зателефонувавши на електроний майданчик, мені пояснили, що технічна забрати галочку "з ПДВ" не можливо та порадили написати роз'яснення в ситуації, яка виникла та для збереження інформації про оприлюднення про договір, ціну договору без ПДВ зменшити на 0,01 грн. У зв'язку з технічними налаштуваннями електронної системи, прошу вважати за правильне: ціна договору 17396,00 грн. ціна договору без ПДВ 17396,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 04-126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 396,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)