Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць, майданів, проїздів м. Рівного
Очікувана вартість
2 895 000,00 UAH
UA-2020-07-01-000828-c 7ea94a067f6246b38610c6fc8485cd1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муха Валентина Олександрівна

+380362230236 RSHEU@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
Код ЄДРПОУ: 13974620
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25
Контактна особа: Муха Валентина Олександрівна
+380362230236
RSHEU@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:56
Очікувана вартість: 2 895 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць, майданів, проїздів м. Рівного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиці, майдани, проїзди м. Рівного
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних уповноважених представниками Сторін протягом 10 банківських днів від дати підписання. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником при наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 10:37
Договір 2.docx
01 липня 2020 10:37
ТД прибирання вулиць 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 2 864 941,97
UAH з ПДВ
2 864 941,97
UAH з ПДВ
Документи
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" 2 893 185,61
UAH з ПДВ
2 893 185,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:34
Електронний підпис
22 липня 2020 12:34
Ст 17 (2).pdf
22 липня 2020 12:34
Cт 17 (1).pdf
21 липня 2020 16:33
Електронний підпис
21 липня 2020 16:32
Dovidka_20203520060020597750.pdf
16 липня 2020 18:10
Електронний підпис
16 липня 2020 18:10
Додаток до договору.pdf
16 липня 2020 18:09
Електронний підпис
16 липня 2020 18:08
Електронний підпис
16 липня 2020 12:11
Електронний підпис
16 липня 2020 12:11
Документи 2.pdf
16 липня 2020 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 12:11
Реєстр.pdf
10 липня 2020 15:25
Електронний підпис
10 липня 2020 15:24
9 Кошторис.pdf
10 липня 2020 15:24
8 Додаток 5.pdf
10 липня 2020 15:24
6 Додаток 4.pdf
10 липня 2020 15:24
5 Додаток 3 частина 2.pdf
10 липня 2020 15:24
3 Додаток 2 Частина 1.pdf
10 липня 2020 15:24
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:46
Електронний підпис
16 липня 2020 14:34
0. Реєстр документів.pdf
16 липня 2020 14:34
Розрахунки..pdf
16 липня 2020 14:34
34.Фін.звітність.pdf
16 липня 2020 14:34
32. Проект договору..pdf
16 липня 2020 14:34
31.Кошторис.pdf
16 липня 2020 14:34
18-23.Довідки ст.17.pdf
16 липня 2020 14:34
5.2.Договір №160.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728

Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
#03361833
Переможець 2 864 941,97
UAH з ПДВ
21 липня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
#03361833
2 864 941,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:21
додаткова угода укладений
05 квітня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:45
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
29 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:15
Додаткова угода.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:12
IMG_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:01
Додаткова угода.PDF зміни до договору
04 серпня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 08:41
Договір укладений
03 серпня 2020 08:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Редагування технічних описок в договорі ПО-000283 від 01.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: ПО-000283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: ПО-000283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми , зазначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ПО-000283
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: ПО-000283
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 424 271,76
UAH (в тому числі ПДВ 570 711,96 UAH)