Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Services on maintenance of the equipment of a car wash complex
Очікувана вартість
4 046 913,00 UAH
UA-2020-07-01-000819-b 731c66d99ebc4e909c78f434cf0515eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Криштофор Олександр Йосипович
+38(044)-465-38-40, (067) 596-70-83
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Christopher Alexander Yosipovich
+38(044)-465-38-40, (067) 596-70-83

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 липня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 4 046 913,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 121400 UAH
Publication date: 01 липня 2020 12:18
Enquiries until: 24 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 046 913 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 440 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 03.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services on maintenance of the equipment of a car wash complex
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 03.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000018 ● c67a96b00a71415eafd1115c2517d6a9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.11.2020 № 69
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.11.2020 № 69

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-07-01-000819-b 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-07-01-000819-b731c66d99ebc4e909c78f434cf0515eb
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:35
Електронний підпис
30 липня 2020 12:35
Електронний підпис
30 липня 2020 12:34
Стаття 17_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Опис ТЗ_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Витяг ПДВ_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Протокол НР.7Z
30 липня 2020 12:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 липня 2020 12:34
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2020 12:34
Гарантія 6285-20.7z
30 липня 2020 12:34
Витяг із Статуту.7z

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:41
Витяг з ЄДР
02 вересня 2020 16:41
Довідка МВС
02 вересня 2020 16:41
Довідка ДПС
02 вересня 2020 16:41
Пропозиція з ціною
02 вересня 2020 16:41
Статут
02 вересня 2020 16:41
Опис до Статуту
02 вересня 2020 16:41
Довідка ч.2 ст. 17
31 липня 2020 10:50
Електронний підпис
31 липня 2020 10:50
Електронний підпис
31 липня 2020 10:15
Платник ПДВ ТО МГИ.pdf
31 липня 2020 10:15
Ліцензія.zip
31 липня 2020 10:15
Гарантия 19375.zip
31 липня 2020 10:15
Довіреність 30.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО"

ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» 3 999 319,44
UAH з ПДВ
3 999 319,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО" 4 039 690,98
UAH з ПДВ
4 039 690,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:41
Витяг з ЄДР
02 вересня 2020 16:41
Довідка МВС
02 вересня 2020 16:41
Довідка ДПС
02 вересня 2020 16:41
Пропозиція з ціною
02 вересня 2020 16:41
Статут
02 вересня 2020 16:41
Опис до Статуту
02 вересня 2020 16:41
Довідка ч.2 ст. 17
31 липня 2020 10:50
Електронний підпис
31 липня 2020 10:50
Електронний підпис
31 липня 2020 10:15
Платник ПДВ ТО МГИ.pdf
31 липня 2020 10:15
Ліцензія.zip
31 липня 2020 10:15
Гарантия 19375.zip
31 липня 2020 10:15
Довіреність 30.7z

Публічні документи

30 липня 2020 12:35
Електронний підпис
30 липня 2020 12:35
Електронний підпис
30 липня 2020 12:34
Стаття 17_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Опис ТЗ_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Витяг ПДВ_ТО ВМК Київ.pdf
30 липня 2020 12:34
Протокол НР.7Z
30 липня 2020 12:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 липня 2020 12:34
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2020 12:34
Гарантія 6285-20.7z
30 липня 2020 12:34
Витяг із Статуту.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАЛІТЕТ ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
Переможець 3 999 319,44
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
3 999 319,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 13:25
звіт про виконання.doc укладений
10 серпня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:22
Договір УЗ-ЦЛ-20480 ВМК ПКВЧ-1.pdf укладений
15 вересня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 620 476,72
UAH (в тому числі ПДВ 270 079,45 UAH)