Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі по вул. Новозаводська від вул. Херсонське шосе до вул. Китобоїв в м. Миколаєві
Очікувана вартість
32 140 657,00 UAH
UA-2020-07-01-000568-c 9cfb9333b6504f50b45fa411153371aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 32 140 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 703,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Замовник - орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі по вул. Новозаводська від вул. Херсонське шосе до вул. Китобоїв в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Новозаводська від вул. Херсонське шосе до вул. Китобоїв
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000019 ● 8f639f86ce18428a94762951d427ee55
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.11.2020 № 69
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.11.2020 № 69

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-01-000568-c 01.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ" 32 131 000,00
UAH з ПДВ
32 131 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 32 140 657,00
UAH з ПДВ
32 140 657,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:02
Пакет переможця.pdf
23 липня 2020 10:45
Електронний підпис
23 липня 2020 10:34
Довідка фреза BOMAG.pdf
23 липня 2020 10:34
Довідка дор розм HOFMANN.PDF
16 липня 2020 15:54
Електронний підпис
16 липня 2020 15:44
17.Довідка п.12-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
5. Відгуки-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
38. Ліцензія-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
16.Довідка п.6-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
19678 НАВЕКАСТРОЙ p7s.7z
16 липня 2020 15:44
12. Довідка АБЗ-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
19. Довідка п.13-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
18. Довідка ч.2-сжатый.pdf
16 липня 2020 15:44
14.Довідка ст.17-сжатый.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:37
Електронний підпис
16 липня 2020 16:22
1.PDF
16 липня 2020 16:22
3(1).PDF
16 липня 2020 16:22
2.PDF
16 липня 2020 16:22
3(2).PDF
16 липня 2020 16:22
3(4).pdf
16 липня 2020 16:22
3(3).pdf
16 липня 2020 16:22
4.PDF
16 липня 2020 16:22
3.pdf
16 липня 2020 16:22
5(2).pdf
16 липня 2020 16:22
5(4).pdf
16 липня 2020 16:22
5(5).pdf
16 липня 2020 16:22
5.PDF
16 липня 2020 16:22
6(2).pdf
16 липня 2020 16:22
6(3).PDF
16 липня 2020 16:22
6.PDF
16 липня 2020 16:22
7(1).PDF
16 липня 2020 16:22
5(3).pdf
16 липня 2020 16:22
7(2).PDF
16 липня 2020 16:22
7(3).pdf
16 липня 2020 16:22
7.pdf
16 липня 2020 16:22
5(3.1).pdf
16 липня 2020 16:21
8(6).pdf
16 липня 2020 16:21
8(7).pdf
16 липня 2020 16:21
8.PDF
16 липня 2020 16:21
9.PDF
16 липня 2020 16:21
10.PDF
16 липня 2020 16:21
8(5)Договор 85 ч.1.pdf
16 липня 2020 16:21
11.PDF
16 липня 2020 16:21
14.PDF
16 липня 2020 16:21
15.PDF
16 липня 2020 16:21
16.PDF
16 липня 2020 16:21
17.PDF
16 липня 2020 16:21
18.PDF
16 липня 2020 16:21
19.PDF
16 липня 2020 16:21
8(5.1)Договор 85 ч.2.pdf
16 липня 2020 16:21
20.PDF
16 липня 2020 16:21
21.PDF
16 липня 2020 16:21
24(1).PDF
16 липня 2020 16:21
23.PDF
16 липня 2020 16:21
24.PDF
16 липня 2020 16:21
25.PDF
16 липня 2020 16:21
26.PDF
16 липня 2020 16:21
27.PDF
16 липня 2020 16:21
22.pdf
16 липня 2020 16:21
28.PDF
16 липня 2020 16:21
29.PDF
16 липня 2020 16:21
30.PDF
16 липня 2020 16:21
31.PDF
16 липня 2020 16:21
32.PDF
16 липня 2020 16:21
лицензия 2021.pdf
16 липня 2020 16:21
НДС.pdf
16 липня 2020 16:21
Устав 2017 (адрес).pdf
16 липня 2020 16:21
Гарантія 2148-20.pdf
16 липня 2020 16:21
Гарантія 2148-20.pdf.p7s.p7s
16 липня 2020 16:21
Лист до гарантії 2148.pdf
16 липня 2020 16:21
Ліцензія.pdf
16 липня 2020 16:21
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
16 липня 2020 16:21
Справка_счета.pdf
16 липня 2020 16:21
8(3).pdf
16 липня 2020 16:20
8(4).pdf
16 липня 2020 16:20
8(2).pdf
16 липня 2020 16:20
8(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ"

"БВК"ПИК - СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ"
#38721674
Переможець 32 131 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 12:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі своєї тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та технології за вих. № 26 від 16.07.2020, в якій зазначено, про залучення фрези дорожньої BOMAG BM 2000/60 шириною фрезерування 2 м. Учасником у наданій довідці про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та технології за вих. № 26 від 16.07.2020 зазначено про залучення на підставі договору про надання послуг машини для розмітки доріг HOFMANN H33-1 (реєстраційний номер 25655ВН). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно кваліфікаційних вимог тендерної документації передбачалось обов’язкова наявність серед зазначеної техніки та обладнання - машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування не менше 2100 мм. Відтак, існує невідповідність між шириною фрезерування, яка вимагалось Замовником та надана учасником. Відповідно до тендерної документації: Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори. Зазначена учасником машина для розмітки доріг HOFMANN H33-1 (реєстраційний номер 25655ВН) не міститься в жодному оприлюдненому учасником договорі про надання послуг, що не дає можливість Замовнику чітко встановити підстави та способи залучення даної машини. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен завантажити в електронній системі закупівель довідку в довільній формі з інформацією про можливість здійснення фрезою дорожньою BOMAG BM 2000/60 фрезерування шириною не менше 2100 мм або довідку з інформацією про використання зазначеної фрези при виконанні конкретних робіт з фрезерування шириною не менше 2100 мм (інформація повинна містити назву об’єкта, Замовника таких робіт та номер і дату договору, по якому виконувалось таке фрезерування). Учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням в якому саме з наданих договорів про надання послуг технікою міститься машина для розмітки доріг HOFMANN H33-1 (реєстраційний номер 25655ВН) або довідку в довільній формі з інформацією про незалучення до виконання робіт машини для розмітки доріг HOFMANN H33-1 (реєстраційний номер 25655ВН).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВЕКАСТРОЙ"
#38721674
32 131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 09:13
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 09:12
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 16:35
ДУ №4 від 20.04.2021 - частина 2.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 16:35
ДУ № 4 від 20.04.2021 - частина 1.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 12:17
ДУ №3 від 20.04.2021 - частина 2.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 12:15
ДУ № 3 від 20.04.2021 - частина 1.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 09:52
ДУ №1 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
30 березня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:06
Договір №1490 від 14.08.2020 ч.2.pdf укладений
18 серпня 2020 10:05
Договір №1490 від 14.08.2020 ч.1.pdf укладений
18 серпня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1490
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1490
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Публікується повторно (був невірно зазначений № опублікованої додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1490
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 10 лютого 2022
Сума оплати за договором: 12 642 494,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 107 082,40 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано Замовником в односторонньому порядку на підставі п. 6.3.1., 6.3.5. Договору та ч. 2 ст. 320 Господарського кодексу України