Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211029 Під'їзд до села Лужок км 0+000 - км 1+700 (окремими ділянками) у Харківській області
Очікувана вартість
3 953 013,49 UAH
UA-2020-07-01-000516-a 737659dee5da47e4a92a7ea30c3bb92b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 15:34
Очікувана вартість: 3 953 013,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 530,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118590 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211029 Під'їзд до села Лужок км 0+000 - км 1+700 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.26.Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 3 260 000,00
UAH з ПДВ
2 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 15:10
документи переможця
16 липня 2020 10:43
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2020 10:16
Електронний підпис
16 липня 2020 10:15
32 Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 10:15
28 проект договору.pdf
16 липня 2020 10:15
24 копія статуту.pdf
16 липня 2020 10:15
9 Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 2 699 900,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
2 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:31
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 08:34
ДУ №1 до Договору №22-08-20 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 08:33
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:52
Договір №22-08-20.pdf укладений
11 серпня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 ст.41 Закону "Про публічні закупівлі", пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.4. пункту 12.9. Договору №22/08-20 від 10 серпня 2020 року уклали додаткову угоду про наступне: пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 22/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 24 листопада 2020
Сума оплати за договором: 2 662 184,20
UAH (в тому числі ПДВ 443 697,37 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №1 до ДОГОВОРУ №22/08-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 10 серпня 2020 року