″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 321 009,20 UAH
UA-2020-07-01-000195-a 9cef97b6ecda48f689cb2fe725bbfeb5
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Попович Віра Степанівна
+380968169271
4knplvivbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:38
Очікувана вартість: 1 321 009,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 605,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в документації до спрощеної закупівлі. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 6 600.00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та рпоопзиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, проспект Червоної Калини, 57, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Оплата за роботи (в тому числі матеріали та обладнання) виконується поетапно, по факту виконання робіт, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) 2. Остаточна оплата проводиться Замовником протягом 14-ти календарних днів після фактичного виконання Підрядником Робіт та підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт (Форма КБ-2) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма №КБ-3) 3. Акти виконаних робіт підписуються після повного завершення пусконалагоджувальних робіт і подальшої безвідмовної роботи повністю змонтованого і скомплектованого обладнання протягом ста годин. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кошторису
Дата подання: 05 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 06 липня 2020 23:56
Доброго дня. Для складання детального кошторису на роботи прошу надати в документації відомість обсягів робіт, дефектний акт або інший документ
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше прохання враховано та будуть довантажені додаткові документи з детальною інформацією про обсяг і види робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович 1 096 748,63
UAH з ПДВ
1 096 748,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліфт-Еко 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 22:40
sign.p7s
14 липня 2020 22:23
Проєкт договору.PDF
14 липня 2020 22:23
Дозвіл.PDF
14 липня 2020 22:23
Паспорт , ІПН (2).PDF
14 липня 2020 22:23
Договір (1).pdf
14 липня 2020 22:23
Цінова пропозиція.PDF
14 липня 2020 22:23
Лист-відгук 2.pdf
14 липня 2020 22:23
Ліцензія ФОП Дмитрук.pdf
14 липня 2020 22:23
Протоколи.pdf
14 липня 2020 22:23
Лист -відгук 1.pdf
14 липня 2020 22:23
Посвідчення.pdf
14 липня 2020 22:23
Договір 2.pdf
14 липня 2020 22:22
Акти КБ 3.pdf
14 липня 2020 22:22
Виписка ФОП Дмитрук.pdf
14 липня 2020 22:22
J1499202 Квитанція №2.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 14:46
sign.p7s
14 липня 2020 14:44
Дозвіл.pdf
14 липня 2020 14:44
Ліцензія.pdf
14 липня 2020 14:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:44
Календарний план.pdf
14 липня 2020 14:44
Проєкт договору.pdf
14 липня 2020 14:44
Статут.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка субпідряд.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка довкілля.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка санкції.pdf
14 липня 2020 14:44
Звіт 1ДФ.pdf
14 липня 2020 14:44
Баланс 2019.pdf
14 липня 2020 14:44
Відгук договір 2.pdf
14 липня 2020 14:44
Відгук договір 1.pdf
14 липня 2020 14:44
Виконання договору 2.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка працівники.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка мат тех база.pdf
14 липня 2020 14:44
Рейтинг (2020).zip
14 липня 2020 14:44
Ліцензія Банку.zip
14 липня 2020 14:44
Гарантія 4386 ЧКал_57.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
Переможець 1 096 748,63
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:05

Документи

17 липня 2020 16:05
sign.p7s
17 липня 2020 15:43
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
1 096 748,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 16:05
sign.p7s
17 липня 2020 15:43
Протокол переможець

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2020 13:38
Договір укладений
31 липня 2020 13:32
Додатки до Договору укладений
31 липня 2020 13:32

Актуальні тендери

До пошуку