Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 321 009,20 UAH
UA-2020-07-01-000195-a ● 9cef97b6ecda48f689cb2fe725bbfeb5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Попович Віра Степанівна +380968169271 4knplvivbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2020 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 321 009,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 605,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в документації до спрощеної закупівлі. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 6 600.00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та рпоопзиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Львів, проспект Червоної Калини, 57, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 1. Оплата за роботи (в тому числі матеріали та обладнання) виконується поетапно, по факту виконання робіт, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) 2. Остаточна оплата проводиться Замовником протягом 14-ти календарних днів після фактичного виконання Підрядником Робіт та підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт (Форма КБ-2) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма №КБ-3) 3. Акти виконаних робіт підписуються після повного завершення пусконалагоджувальних робіт і подальшої безвідмовної роботи повністю змонтованого і скомплектованого обладнання протягом ста годин. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 22:42 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx | |
01 липня 2020 23:51 |
2-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx |
07 липня 2020 22:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 22:42 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx
|
|||
01 липня 2020 23:51 |
2-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кошторису
Дата подання: 05 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 06 липня 2020 23:56
Доброго дня.
Для складання детального кошторису на роботи прошу надати в документації відомість обсягів робіт, дефектний акт або інший документ
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше прохання враховано та будуть довантажені додаткові документи з детальною інформацією про обсяг і види робіт.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович #2644317033 |
Переможець |
1 096 748,63
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 03:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 13:38
|
Договір | укладений |
31 липня 2020 13:32
|
Додатки до Договору | укладений |
31 липня 2020 13:32
|