Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 321 009,20 UAH
UA-2020-07-01-000195-a 9cef97b6ecda48f689cb2fe725bbfeb5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Віра Степанівна

+380968169271 4knplvivbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Попович Віра Степанівна
+380968169271
4knplvivbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:38
Очікувана вартість: 1 321 009,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 605,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в документації до спрощеної закупівлі. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер спрощеної процедури, посилання на спрощену процедуру на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ документації до спрощеної закупівлі”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції: 6 600.00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ документації. При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або забезпечення пропозиції оформлені не у відповідності з умовами документації, відхиляються Замовником.Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та рпоопзиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання ″КНП″ 4-та міська поліклініка м. Львова″ за адресою: проспект Червоної Калини, 57 (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -45310000-3 Електромонтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, проспект Червоної Калини, 57, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Оплата за роботи (в тому числі матеріали та обладнання) виконується поетапно, по факту виконання робіт, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) 2. Остаточна оплата проводиться Замовником протягом 14-ти календарних днів після фактичного виконання Підрядником Робіт та підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт (Форма КБ-2) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (Форма №КБ-3) 3. Акти виконаних робіт підписуються після повного завершення пусконалагоджувальних робіт і подальшої безвідмовної роботи повністю змонтованого і скомплектованого обладнання протягом ста годин. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 22:42
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx
01 липня 2020 23:51
2-ОголошСпрощена_КапРемонтЛіфт 57.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кошторису
Дата подання: 05 липня 2020 14:42
Дата відповіді: 06 липня 2020 23:56
Доброго дня. Для складання детального кошторису на роботи прошу надати в документації відомість обсягів робіт, дефектний акт або інший документ
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше прохання враховано та будуть довантажені додаткові документи з детальною інформацією про обсяг і види робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович 1 096 748,63
UAH з ПДВ
1 096 748,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ліфт-Еко 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 22:40
Електронний підпис
14 липня 2020 22:23
Проєкт договору.PDF
14 липня 2020 22:23
Дозвіл.PDF
14 липня 2020 22:23
Паспорт , ІПН (2).PDF
14 липня 2020 22:23
Договір (1).pdf
14 липня 2020 22:23
Цінова пропозиція.PDF
14 липня 2020 22:23
Лист-відгук 2.pdf
14 липня 2020 22:23
Ліцензія ФОП Дмитрук.pdf
14 липня 2020 22:23
Протоколи.pdf
14 липня 2020 22:23
Лист -відгук 1.pdf
14 липня 2020 22:23
Посвідчення.pdf
14 липня 2020 22:23
Договір 2.pdf
14 липня 2020 22:22
Акти КБ 3.pdf
14 липня 2020 22:22
Виписка ФОП Дмитрук.pdf
14 липня 2020 22:22
J1499202 Квитанція №2.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 14:46
Електронний підпис
14 липня 2020 14:44
Дозвіл.pdf
14 липня 2020 14:44
Ліцензія.pdf
14 липня 2020 14:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:44
Календарний план.pdf
14 липня 2020 14:44
Проєкт договору.pdf
14 липня 2020 14:44
Статут.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка субпідряд.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка довкілля.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка санкції.pdf
14 липня 2020 14:44
Звіт 1ДФ.pdf
14 липня 2020 14:44
Баланс 2019.pdf
14 липня 2020 14:44
Відгук договір 2.pdf
14 липня 2020 14:44
Відгук договір 1.pdf
14 липня 2020 14:44
Виконання договору 2.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка працівники.pdf
14 липня 2020 14:44
Довідка мат тех база.pdf
14 липня 2020 14:44
Рейтинг (2020).zip
14 липня 2020 14:44
Ліцензія Банку.zip
14 липня 2020 14:44
Гарантія 4386 ЧКал_57.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович

ТОВ Ліфт-Еко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
Переможець 1 096 748,63
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:05

Документи

17 липня 2020 16:05
Електронний підпис
17 липня 2020 15:43
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Дмитрук Андрій Ігорович
#2644317033
1 096 748,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 16:05
Електронний підпис
17 липня 2020 15:43
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 03:56
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:38
Договір укладений
31 липня 2020 13:32
Додатки до Договору укладений
31 липня 2020 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 096 748,63
UAH