Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 55510000-8 Послуги їдалень «Волейбол чоловіки» згідно Наказу 1163/383 та кошторису 149/3 від 30.06.2020р.
Очікувана вартість
114 478,00 UAH
UA-2020-07-01-000176-c e5b115628e7f4cd6bcaa0132a0449c0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новицький Віталій Вячеславович

380442890042
1986tref@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення"
Код ЄДРПОУ: 03767831
Вебсайт: http://dsmsu.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Еспланадна, 30б
Контактна особа: Новицький Віталій Вячеславович
380442890042,
1986tref@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 114 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 434,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника
(CPV) 55510000-8 Послуги їдалень «Волейбол чоловіки» згідно Наказу 1163/383 та кошторису 149/3 від 30.06.2020р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69061, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги здійснюється у відповідності до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Доня Сергій Володимирович 114 478,00
UAH з ПДВ
114 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:51
Електронний підпис
10 липня 2020 15:49
Додаток 6 остаточний.JPG
10 липня 2020 15:49
Додаток 6 остаточний.JPG
07 липня 2020 16:10
Електронний підпис
07 липня 2020 16:08
Паспорт Доня.pdf
07 липня 2020 16:08
НДС.pdf
07 липня 2020 16:08
Лист-згода до дод. 4.JPG
07 липня 2020 16:08
Лист до дод. 1.2..JPG
07 липня 2020 16:07
ИНН Доня.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Доня Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Доня Сергій Володимирович
#2690503272
Переможець 114 478,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:16

Документи

10 липня 2020 16:15
200710160339.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Доня Сергій Володимирович
#2690503272
114 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 16:15
200710160339.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 15:41
Додаткова угода № 1 до Договору №3-149-3е від 10.08.20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 12:07
3-149-3е (1).pdf укладений
15 липня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень ч.1 ст. 651 та ст. 654 Цивільного Кодексу України, ст.188 Господарського Кодексу України, пункту 13.1 Договору про закупівлю 9-216/1e від 17.06.2020 сторони погодились на внесення змін до Договору № 3-149/3е від 15.07.2020 а саме щодо зменшення ціни договору на 12 376.00 грн. у тому чіслі ПДВ 20% 2 062,67 грн. Загальна вартість послуг становить 102 102,00 грн. в тому чіслі ПДВ 20% 17 017,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 3-149/3e
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML