Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Очікувана вартість
2 512 896,00 UAH
UA-2020-07-01-000114-b c16b568436e544f381076be869dc70c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурська Лілія Володимирівна

+380459539423 vushenckazosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вишенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22203206
Місцезнаходження: 08341, Україна , Київська обл., село Вишеньки, вулиця Центральна, 150
Контактна особа: Гурська Лілія Володимирівна
+380459539423
vushenckazosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:53
Очікувана вартість: 2 512 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08341, Україна, Київська область, с.Вишеньки, вул.Центральна,150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 09 липня 2020 12:49
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:57
Задля усунення розбіжностей будь-ласка приведіть документації відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" останньої редакції, зокрема щодо надання документів переможця протягом 5 днів, а також інші пункти.
Відповідь: Засіданням тендерного комітету від 10.07.2020 року були внесені зміни до тендерної документації та оприлюднені через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-01-000114-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Спецпроектінжиніринг", Код ЄДРПОУ:38934315
Дата подання: 07 липня 2020 00:19
Дискримінаційні вимоги
Наше підприємство виявило бажання взяти участь у закупівлі. Однак проаналізувавши вимоги тендерної документації ми дійшли висновку, що вимоги порушують законні права учасників, та створюють дискримінаційній підхід до вибору підрядника.
1. Електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено Документацією та жодного відношення до капітального ремонту автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей не має.
Повідомляємо, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСУНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі Учасники мають власну (або орендовану) електротехнічну лабораторію зі свідоцтвом, дійсним на весь період виконання робіт, і не зобов'язані її мати.
2. Згідно вимог теднерної документації Учасник має надати, зокрема, Копії Договорів добровільного страхування від нещасних випадків працівників, котрі вказані в довідці про наявність працівників та Копію договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди. Вважаємо дану вимогу не правомірною, з огляду на наступне. Керуючись нормами Закону України "Про страхування"(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов'язковим. Відповідно до ст.6 "Добровільне страхування та його види" до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (пункт 15 статті 6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов'язковим. Також зазначаємо, що послуги, що закуповуються, надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами, тобто ліцензійними умовами не передбачено. Відповідно до пункту 4 статті 16 документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
3. Форма №1-ОМК "Особиста медична книжка" - це офіційний медичний документ, що містить дані щодо проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Зазначаємо, що збір та обробка персональних даних пацієнта регулюється Законом України "Про захист персональних даних". Законом України "Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення". Постановою КМУ "Деякі питання електронної системи охорони здоров'я" від 25.04.2018 № 2411. Тобто всі персоналізовані дані доступні тільки лікарю та містяться в електронному вигляді. Вважаємо, що вимога Замовника порушує права та інтереси, що охороняються законом.
4. Згідно вимог тендерної документації вимагається надання Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016 а також усі сертифікати зазначені у тендерній документації повинні надаватися разом із оригіналом звіту аудиту. Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та недоречною, оскільки відсутнє законодавчо обов'язкове закріплення на отримання зазначених сертифікатів та дискримінаційною, і такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права Скаржника та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
5. Згідно вимог тендерної документації учасник повинен наданати у складі своєї пропозиції акт огляду (обстеження) об'єкту. Вважаємо дані умови Документації дискримінаційними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, оскільки з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання договору, учасники повинні обстежити об'єкт, на якому мають виконуватись послуги, та подати у складі Пропозиції довідку або акт про огляд об'єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об'єкта. Зазначаємо, що Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.

Враховуючи все вищевказане вимагаємо усунти усі перелічені дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутись зі Скаргою до Антимонопольного Комітету Ураїни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 14:50
1. Умова щодо наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії не є дискримінаційною, так як Учасник може мати таку лабораторію як у власності, або у разі потреби (наприклад, для участі у тендері) , залучити таку лабораторію за договором.
Таким чином, виконати таку умову може будь-який суб’єкт господарювання,тому що дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що після проведення монтажних робіт з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, монтажна організація повинна обов’язково виконати замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання, які входять до вищевказаних систем протипожежного захисту. Така умова встановлена з метою забезпечення і підтвердження повної експлуатаційної безпеки обладнання. Тому вимога встановлена обґрунтовано.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

2. Умова щодо наявності Договору добровільного страхування від нещасних випадків працівників, котрі вказані в довідці про наявність працівників та договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може укласти такі договори.
Умова встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

3. Умова щодо надання копій особових медичних книжок працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт (форма № 1-0МК) «Особиста медична книжка» не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі медичні книжки.
Наявність медичних книжок передбачена лише для працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт.
Враховуючи те, що послуги будуть надаватися у приміщеннях закладу освіти, в умовах карантину, Замовник не може нехтувати правилами безпеки для життя та здоров’я своїх співробітників та відвідувачів, тому дана умова встановлена обґрунтовано.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
4. Умова щодо надання Сертифікатуів ISO 45001:2018 , ISO 14001, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, 37001:2016 чи інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року), отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту аудиту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі сертифікати.
В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання відповідних Сертифікатів. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Щодо надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, звертаємо увагу Учасників, що роботи по встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Замовник не обмежує коло потенційних учасників, передбачивши можливість надання інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року), отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю, сприяє зниженню ризику хабарництва тощо; норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління.

В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

5. Умова щодо наявності акту огляду (обстеження) об'єкту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник, який бажає взяти участь у торгах, може оформити такий акт, так як відповідно до умов тендерної документації, обов’язковим є ознайомлення Учасника з проектом на об’єкт будівництва.

Така умова , в першу чергу встановлена для зручності самих Учасників, яким надається можливість попередньо ознайомитись з об’єктом, та чітко сформувати ціну тендерної пропозиції, визначити реальний об’єм послуг та надати їх якісно та в повному обсязі.

Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-07-01-000114-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 07 липня 2020 20:33
Вимога
1. п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагає надання копій Договорів добровільного страхування від нещасних випадків працівників, котрі вказані в довідці про наявність працівників.
Відповідно до вимог законодавства така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як такий, що обов'язковий. Також, відповідно до діючого законодавства, у разі настання нещасного випадку відповідальність за це несе Учасник (роботодавець). Замовник не може вказувати як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати.

2. п.п.2.3 п.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагає надання копії договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі).
Також ця вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Як аналог, Замовник може вимагати надання Учасниками листа-гарантії та вписати відповідний пункт про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.

3. п.п.2.5 п.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагає надання Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Закон України «Про публічні закупівлі» у п. 4 ст. 22 чітко визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлена вимога навмисно знижує коло Учасників, Зазначаємо, що послуги, які Учасник буде надавати Замовнику здійснюються відповідно до постанови КМУ від «23» листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Закон не встановлює вимогу щодо обов’язкової сертифікації. Зазначаємо, що Учасники у складі пропозиції повинні надати ліцензію на право здійснення діяльності у відповідній сфері, що регулюється Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Господарська діяльність Учасника не вимагає отримання такого сертифікату.
4. р. ІІІ. Додаткові вимоги Додатку 2 вимагає:
- надання Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- вимоги ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі;
- Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі;
- Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016.
Звертаємо увагу, що усі закупівлі проводяться відповідно та у рамках Закону України «Про публічні закупівлі». В Україні, на сьогодні, НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати вищезазначені сертифікати. Отримання цих сертифікатів є правом суб’єкта, і як правило, вони отримуються для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку, а тим більш сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» оформлюється, зазвичай, виробниками продукції, товарів для підтвердження своєї діяльності у рамках екологічного законодавства. Також у складі пропозиції Учасником надається лист – підтвердження щодо захисту довкілля, а це і утилізація пакування, коробок, вивіз сміття, обережне поводження при проведенні робіт з насадженнями. За цією закупівлею виконання робіт Учасник здійснює у приміщеннях, про який екологічний менеджмент може йти мова?? Які викиди у повітря, переробку відходів може робити Учасник, якщо він виконує роботи з капітального ремонту автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей? Для Учасника це не тільки зайвий час та витрати, це обмеження права щодо участі у закупівлі.
Сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 доводить, що компанія, яка має цей сертифікат, надійно захищає дані замовників, інвесторів, ділових партнерів від спроби несанкціонованого доступу до інформаційної бази компанії. Інформаційна безпека – це збереження конфіденційності та цілісності інформації. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто одним із принципів закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – «Закон») публічна інформація є відкритою та публічною інформацією є: інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету. Згідно Закону, до розпорядників інформації належать, зокрема, юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, які повинні надавати інформацію стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів. Ненадання розпорядником інформації про розпорядження бюджетними коштами, суперечить положенням ч. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації», а саме не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Система «Прозорро» створена саме для проведення закупівель відкрито, оприлюднюючи кожний крок в закупівлях.
Отже, на підставі вищезазначеного, виникає питання, навіщо Замовнику даний Сертифікат. Всі документи та дані знаходяться у вільному доступі та є публічною інформацією. Навіщо Учаснику мати Сертифікат, що підтверджує відповідність Учасникам вимогам до системи менеджменту інформаційної безпеки, тобто збереження конфіденційності інформації, якщо вся інформація оприлюднюється у вільному доступі? Для обмеження кола Учасників?

Теж саме стосується і Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі. Учасники здійснюють діяльність на підставі ліцензії, що підтверджує спроможність якісно надати послуги та виконати роботи. Виконання робіт регламентується однією ліцензією, у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи в т.ч. вищезазначені сертифікати.

Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені нормативно-правовими актами України. Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Також, інформацію щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення стосовно уповноваженої особи та юридичної особи можна отримати з відкритих реєстрів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати дискримінаційні умови закупівлі, а саме видалити вимоги щодо надання вищезазначених документів та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 14:53
2. Умова щодо наявності Договору добровільного страхування від нещасних випадків працівників, котрі вказані в довідці про наявність працівників та договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може укласти такі договори.
Умова встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

Умова щодо наявності Договору добровільного страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю та здоров’ю працівників, які виконуватимуть монтажні роботи, та/чи майну третіх осіб. Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
4. Умова щодо надання Сертифікатуів ISO 45001:2018 , ISO 14001, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, 37001:2016 чи інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року), отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту аудиту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі сертифікати.
В зв’язку з тим, що Замовник у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання відповідних Сертифікатів. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Щодо надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, звертаємо увагу Учасників, що роботи по встановлення пожежної сигналізації (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладі освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Замовник не обмежує коло потенційних учасників, передбачивши можливість надання інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року), отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю, сприяє зниженню ризику хабарництва тощо; норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління.

В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.

Документи

09 липня 2020 14:50
Протокол

Документи

09 липня 2020 14:53
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 2 512 834,00
UAH з ПДВ
2 512 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 2 512 890,00
UAH з ПДВ
2 512 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:59
Електронний підпис
27 липня 2020 13:57
ліцензія+наказ.pdf
27 липня 2020 13:57
ст.17.pdf
27 липня 2020 13:57
ліцензія.pdf
27 липня 2020 13:57
довідка мвс.pdf
27 липня 2020 13:57
наказ ліцензія.pdf
27 липня 2020 13:57
public_doc (1).pdf
27 липня 2020 13:57
public_doc (1).p7s
17 липня 2020 15:22
Електронний підпис
17 липня 2020 15:20
пропозиція.pdf
17 липня 2020 15:20
проект договору.pdf
17 липня 2020 15:20
посвідчення еб.pdf
17 липня 2020 15:20
тех.вимоги.pdf
17 липня 2020 15:20
Статут.pdf
17 липня 2020 15:20
фін.звітність к.pdf
17 липня 2020 15:20
уповноважена особа.pdf
17 липня 2020 15:20
статут о.pdf
17 липня 2020 15:20
субпідряд.pdf
17 липня 2020 15:20
стаття 17.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат ппкп.pdf
17 липня 2020 15:20
ст.17.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат ПСВВ СКВВ.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат ТПТ.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат СПД.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат АКБ2020.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат іпа.pdf
17 липня 2020 15:20
сертифікат ББС.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда обл.к.pdf
17 липня 2020 15:19
Сертификат NHXH 2022г..pdf
17 липня 2020 15:19
Сертификат Je-H(St)H 2022г..pdf
17 липня 2020 15:19
кошторис.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда обладнання.pdf
17 липня 2020 15:19
сертифікат СПР.pdf
17 липня 2020 15:19
рішення к.pdf
17 липня 2020 15:19
посвідчення оп.pdf
17 липня 2020 15:19
працівники.pdf
17 липня 2020 15:19
постанова 852.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда лабораторії.pdf
17 липня 2020 15:19
посвідчення пб.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда лабораторії к.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда складу к.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда складу.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда офісу к.pdf
17 липня 2020 15:19
оренда офісу о.pdf
17 липня 2020 15:19
мед.книжки.pdf
17 липня 2020 15:19
обробка даних.pdf
17 липня 2020 15:19
омметр.pdf
17 липня 2020 15:19
ліцензія+наказ.pdf
17 липня 2020 15:19
навчання артон.pdf
17 липня 2020 15:19
наказ ліцензія.pdf
17 липня 2020 15:19
навчання ста.pdf
17 липня 2020 15:19
навчання тірас.pdf
17 липня 2020 15:19
аналог.дог та акт о..pdf
17 липня 2020 15:19
мегомметр.pdf
17 липня 2020 15:19
витяг з єдр к_29.04.pdf
17 липня 2020 15:19
мат.тех.база.pdf
17 липня 2020 15:19
Звіт по аудиту.pdf
17 липня 2020 15:19
ліцензія.pdf
17 липня 2020 15:19
ліцензія пояснення.pdf
17 липня 2020 15:19
лист дснс.pdf
17 липня 2020 15:19
Звіт аудиту 45001.pdf
17 липня 2020 15:19
квитанція по звіту2.pdf
17 липня 2020 15:19
квитанція по звіту.pdf
17 липня 2020 15:19
захист довкілля.pdf
17 липня 2020 15:19
витяг єдр к 07.07.pdf
17 липня 2020 15:19
аналог.дог.та акт к.pdf
17 липня 2020 15:19
витяг єдр о.pdf
17 липня 2020 15:19
довідки з банку.pdf
17 липня 2020 15:19
дотрим.дсту.pdf
17 липня 2020 15:18
розуміння умов тд.pdf
17 липня 2020 15:18
довідка про санкції.pdf
17 липня 2020 15:18
довідка про рішення.pdf
17 липня 2020 15:18
довідка про печатку.pdf
17 липня 2020 15:18
Гарант лист ст.17 2.pdf
17 липня 2020 15:18
довідка переможець.pdf
17 липня 2020 15:18
диплом нещерет.pdf
17 липня 2020 15:18
гл про можливість.pdf
17 липня 2020 15:18
витяг пдв.pdf
17 липня 2020 15:18
гл оп, еб, пб.pdf
17 липня 2020 15:18
гарантія 1 рік.pdf
17 липня 2020 15:18
відгук.pdf
17 липня 2020 15:18
аналог.дог.довідка.pdf
17 липня 2020 15:18
визначення ціни.pdf
17 липня 2020 15:18
public_doc (1).pdf
17 липня 2020 15:18
public_doc (1).p7s

Публічні документи

20 липня 2020 18:31
Електронний підпис
20 липня 2020 18:30
2. Документи.pdf
20 липня 2020 18:30
1. Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 2 512 834,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
2 512 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 13:29
Додаткова угода зміни до договору
13 серпня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 11:48
Договір укладений
13 серпня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З врахуванням експертизи кошторисної документації та у зв"язку з виключенням з Договору витрат на технічний нагляд та експертизи Сторони погодили внести зміни до п.3.1 цього Договору і викласти його у новій редакції:"3.1. Загальна вартість робіт за цим Договором становить 2430645,40 грн.(два мільйони чотириста тридцять тисяч шістсот сорок п"ять грн.40 коп.), у т.ч. ПДВ- 405107,57 грн.и
Номер договору про закупівлю: 4-Т-Вишеньки
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML