Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ "Драгомирова-4" за адресою: м. Київ, вул. Михайла Драгомирова, 4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 223 184,00 UAH
UA-2020-06-30-005969-a d1c25867e1e94808857bef5fef845c7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 1 223 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 116,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436
Строк виконання робіт: 75 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ "Драгомирова-4" за адресою: м. Київ, вул. Михайла Драгомирова, 4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Михайла Драгомирова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  03 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 19:39
Оголошення.doc
30 червня 2020 19:39
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
30 червня 2020 19:39
Проект договору БМР 70_30 спрошена закупівля.docx
30 червня 2020 19:39
Інструкція учасникам_БМР.doc
30 червня 2020 19:39
д.3 Вимоги до учасників_70_30_фасади.doc
30 червня 2020 19:39
д.2 Технічні вимоги_70_30_ІТП_фасади.docx
30 червня 2020 19:39
д.1 Обсяги закупівлі_70_30_фасади.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 949 999,00
UAH з ПДВ
949 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД" 1 162 024,80
UAH з ПДВ
1 162 024,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 186 479,94
UAH з ПДВ
1 186 479,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕД БУД 1 209 004,98
UAH з ПДВ
1 209 004,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 1 210 952,16
UAH з ПДВ
1 210 952,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:19
Електронний підпис
10 липня 2020 17:14
Працівники.pdf
10 липня 2020 16:39
Електронний підпис
10 липня 2020 16:36
Статут_опис_.pdf
10 липня 2020 16:36
Копія_декларації.pdf
10 липня 2020 16:36
рішення.pdf
10 липня 2020 16:36
Рiшення_директор.pdf
10 липня 2020 16:36
пропозицiя.pdf
10 липня 2020 16:36
Проект договору.pdf
10 липня 2020 16:36
Працівники.pdf
10 липня 2020 16:36
Паспорт директора.pdf
10 липня 2020 16:36
Дипломи_посвідчення.pdf
10 липня 2020 16:36
Обсяги_закупiвлi.pdf
10 липня 2020 16:36
вiдгук0003.pdf
10 липня 2020 16:35
вiдгук0002.pdf
10 липня 2020 16:35
Наказ_директор.pdf
10 липня 2020 16:35
вiдгук0001.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:21
Електронний підпис
10 липня 2020 14:52
14.1 Проект договору 2.PDF
10 липня 2020 14:51
16.1 Кошторис скан.PDF
10 липня 2020 14:51
13.1.14 Договір Екліпс.PDF
10 липня 2020 14:51
13.1.1 Договір Солстрой.PDF
10 липня 2020 14:51
16. Кошторис.zip
10 липня 2020 14:51
13.1.18 Акт Московська.PDF
10 липня 2020 14:51
13.1.3 Відгук Солстрой 2.PDF
10 липня 2020 14:51
13.1.16 Відгук еліпс.PDF
10 липня 2020 14:51
13.1.15 Акт Екліпс.PDF
10 липня 2020 14:51
0.9 Дозвіл (скан).PDF
10 липня 2020 14:51
0.6 Виписка Араксбуд.pdf
10 липня 2020 14:51
0.8 Витяг Араксбуд.pdf
10 липня 2020 14:51
0.1 Ліцензія (скан).PDF
10 липня 2020 14:51
0. Пропозиція.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 09:39
Електронний підпис
10 липня 2020 09:38
15.15 Витяг від 11.06.2020.pdf
10 липня 2020 09:38
14.6 Загальна ст. 17 ЗУ.pdf
10 липня 2020 09:38
10.9 Пожежа інженер.pdf
10 липня 2020 09:38
10.1 Диплом Котвицкого.pdf
10 липня 2020 09:38
9 Довідка про МТБ.pdf
10 липня 2020 09:38
5 Цінова пропозиція.pdf
10 липня 2020 09:38
4 Проєкт договору.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 15:25
Документи.rar
10 липня 2020 15:25
Додаток 3 ч.5.rar
10 липня 2020 15:24
Додаток 3 ч.4.rar
10 липня 2020 15:24
Додаток 3 ч.3.rar
10 липня 2020 15:24
Додаток 3 ч.2.rar
10 липня 2020 15:24
Додаток 3 ч.1.rar

Публічні документи

10 липня 2020 17:57
Електронний підпис
10 липня 2020 17:56
16. Проект договору.pdf
10 липня 2020 17:56
9. Дозвіл - копія.pdf
10 липня 2020 17:56
5.4.Відгуки.pdf
10 липня 2020 17:56
2. Обсяги закупівлі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ РЕД БУД

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Відхилено 949 999,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАКСБУД"
#41071827
Відхилено 1 162 024,80
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:27
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 1 186 479,94
UAH з ПДВ
20 липня 2020 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
1 186 479,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:22
Додаткова угода №7 від 23.12.2020 зменьшення ДЦ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:38
ДУ 6 від 24.11.2020 до дог 52-Г-БМ-70-30 Класика Драгомирова.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:17
ДУ 5 від 18.11.2020 до дог 52-Г-БМ-70-30 Класика.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:13
ДУ 4 до дог 52-Г-БМ-70-30.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 17:46
Додаткова угода №3 від 20.10.2020 продовження календарного плану.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 17:00
52-Г-БМ-70-30 Класика Комфорту.pdf укладений
07 серпня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: затримкою постачання будівельних матеріалів, що зумовлено великим попитом у зв’язку з сезонними роботами, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 52-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: карантині заходи які спричинено поширенням у працівників Генпідрядника гострої pеспіраторної хвороби СОVID-19, коронавірусом SARS-CoV-2, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 52-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: карантині заходи, які спричинено поширенням у працівників Генпідрядника гострої pеспіраторної хвороби СОVID-19, коронавірусом SARS-CoV-2, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: карантині заходи, які спричинено поширенням у працівників Генпідрядника гострої pеспіраторної хвороби СОVID-19, коронавірусом SARS-CoV-2, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток № 2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність коригування договірної ціни (фактично виконані роботи з оздоблення фасадів виявилися меншими за проектні). Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 174 535,62
UAH (в тому числі ПДВ 195 755,94 UAH)