Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єктів: Бутівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Вишневська філія Опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей», Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей» Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
494 000,00 UAH
UA-2020-06-30-005942-a ● adade388e8064635990aa0a6a137af60
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧМИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТАРОБІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41250114 |
Місцезнаходження: | 92740, Україна , Луганська обл., с. Чмирівка, вул. Повітрянофлотська, буд. 52-А |
Контактна особа: |
Юлія Володимирівна Іщенко +380993624248 nata.prikhodko1966@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:13 |
Очікувана вартість: | 494 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж автоматичної установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єктів Бутівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Вишневська філія Опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей», Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів «Чмирівський ліцей» Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 19:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 19:20 |
Тендерна документація публікація.doc |
30 червня 2020 19:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2020 19:20 |
Тендерна документація публікація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Офіс у Луганській області
Дата подання: 03 липня 2020 10:34
Дата відповіді: 05 липня 2020 16:04
Щановний Замовнику, у складі тендерної документації наявна вимога щодо надання довідки у складі якої учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність в Учасника приміщень (складських та/або офісних), на території Луганської області, має бути документально підтверджена шляхом надання відповідних документів (свідоцтва про право власності, договори купівлі-продажу, договори оренди, акти приймання-передачі тощо).
Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного і складського приміщення у Луганській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню д нашого підприємства і до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги монтажу автоматичної установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єктів здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у Луганській області. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що враховуючи обсяг робіт та технічне завдання працівники які будуть виконувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу, будуть мати необхідність використовувати матеріальну технічну базу (приміщення, будівлі, тощо), наприклад для зберігання обладнання, інструментів та обладнаного інформатизованого робочого місця для працівників інженерно-технічного складу.
Таким чином вимога про надання відомостей про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників, як приклад: місце реєстрації учасників, конкретна матеріальна технічна база, посади працівників та їх стать.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 1 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що враховуючи обсяг робіт та технічне завдання працівники які будуть виконувати матеріально-технічну базу протягом окремого часу, будуть мати необхідність використовувати матеріальну технічну базу (приміщення, будівлі, тощо), наприклад для зберігання обладнання, інструментів та обладнаного інформатизованого робочого місця для працівників інженерно-технічного складу.
Таким чином вимога про надання відомостей про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників, як приклад: місце реєстрації учасників, конкретна матеріальна технічна база, посади працівників та їх стать.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-30-005942-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
необгрунтоване відхилення Замовником пропозиції Учасника
Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі»
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-30-005942-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 27 липня 2020 16:54
Дата подання: 27 липня 2020 16:54
неогрунтоване відхилення Замовником пропозиції Учасника
Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:43
рішення від 30.07.2020 № 14705.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:43
інформація про перенесення розгляду скарги 12081.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 10:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2020№15940.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 17:23
рішення від 21.08.2020№15940.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
415 176,00
UAH з ПДВ
|
415 176,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПК-НОВАЦІЯ" |
458 572,51
UAH з ПДВ
|
458 572,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Відхилено |
415 176,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 14:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 11:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НПК-НОВАЦІЯ" #13377427 |
Переможець |
458 572,51
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2021 22:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 16:15
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 11:51
|
Договір ціна.pdf | укладений |
31 серпня 2020 11:50
|
Договір№265.pdf | укладений |
31 серпня 2020 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку, з метою коригуванням строків |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |