Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
178 325,00 UAH
UA-2020-06-30-005929-a ● 27edbbf57fa040c5b21857c4beec1404
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Ірина Васковець +380634106136 yurist.osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 19:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 178 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 891,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Категорія Замовника: згідно п.1 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Багатофункціональний пристрій, код за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Джерело фінансування: Місцевий бюджет, Державний бюджет України.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.
Багатофункціональний пристрій, код за ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Джерело фінансування: Місцевий бюджет, Державний бюджет України.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади загальної середньої освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару належної якості на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2020 15:34 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ нова редакція.pdf | |
05 липня 2020 15:34 |
додаток 1 проєкт договору.docx |
05 липня 2020 15:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2020 15:34 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ нова редакція.pdf
|
|||
05 липня 2020 15:34 |
додаток 1 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики принтера МФУ
Дата подання: 01 липня 2020 11:02
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:09
Шановні замовники, чи нема помилки в ТХ до техніки, а саме в максимальному розширенні принтеру 5760*1440. при чому максимальне розширення сканера і копіра 600*1200 ?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Помилки в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі немає. Максимальне розширення, dpi (принтер) - 5760х1440; Максимальне розширення (копір) - 600х1200; Розширення сканера, dpi - 600х1200.
Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 17:01
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:53
Шановний Замовнику!
Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій.
Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що усі документи які завантажені до цієї закупівлі є доступними для перегляду та копіювання усім Учасникам. Вибраний нами формат документів ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, а тому завантажувати документи у іншому форматі вважаємо, що немає необхідності.
Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 17:01
Дата відповіді: 02 липня 2020 11:40
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, згідно з умовами, які викладені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен забезпечити: доставку, підйом на поверх, підключення, завантаження/розвантаження.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тарасов Олександр Олегович #2989009351 |
Переможець |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 14:30
|
договір 312-У.pdf | укладений |
30 липня 2020 14:28
|