Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
295 243,00 UAH
UA-2020-06-30-005365-a ● 848244c424e6466380d36a389052dfb8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141495 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17 |
Контактна особа: |
Жук Андрій Артурович +380433822006 osvita@rda-hm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 295 243,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 476,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Закупівля шкільних меблів для початкових класів навчальних закладів Хмільницького району для реалізації Концепції впровадження НУШ. Джерело фінансування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
286 од.
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:55 |
td меблі НУШ 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність ДСТУ
Дата подання: 01 липня 2020 16:24
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:28
1.Чим повинна бути підтвепрджена відповідність:
- ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови;
- ДСТУ EN1729-2:2004;
2.Наявність в сертифікаті відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів.
технічні умови та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови» буде відповідати вимогам замовника ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме: «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції. Учасник має завантажити до електронної системи сертифікати відповідності та/або декларації відповідності та/або паспорт якості виробника про що зазначено у п. 2.1 Додатку 4 тендерної документації та надати їх Замовнику під час поставки товару.
2. Товар має відповідати державним стандартам зазначеним у тендерній документації, що підтверджуються відповідними сертифікатами відповідності та/або деклараціями відповідності та/або паспортами якості виробника.
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме: «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції. Учасник має завантажити до електронної системи сертифікати відповідності та/або декларації відповідності та/або паспорт якості виробника про що зазначено у п. 2.1 Додатку 4 тендерної документації та надати їх Замовнику під час поставки товару.
2. Товар має відповідати державним стандартам зазначеним у тендерній документації, що підтверджуються відповідними сертифікатами відповідності та/або деклараціями відповідності та/або паспортами якості виробника.
Технічний опис предмета закупівлі
Дата подання: 03 липня 2020 16:26
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:27
1.В позиції №1 висота виробу на малюнку не відповідає зазначеному опису.Яка повинна бути висота?
2.Що входить в видимі частини виробів?
3.Задня стінка виробів - ДВП якої товщини?
4.Який колір ДСП корпусу шаф та столу?
5.Чи заокруглені кути фасадів шаф?
6.Яка має бути глибина столу комп"ютерного - 600 чи 760 мм
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції.» Так відповідно до таблиці 2 « Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі » вказане фото виробу є прикладом для виготовлення та поставки Замовнику. Поруч описані вимоги, щодо розмірів товару.
2. До видимих частин виробів відноситься фасад та бокові частини меблів.
3. Будь-яка частина меблів (товару) має відповідати вимогам ДСТУ зазначеним в тендерній документації. Детальнішу інформацію зазначеного товару надати не можемо так як ми не є виробниками меблів.
4. Колір повинен відповідати вимогам п.3 Додатку 5 тендерної документації.
5. Кути фасадів мають бути безпечними для використання в навчальних закладах та відповідати ДСТУ.
6. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації повідомляємо, що ширина стільниці стола складає 750 мм, ширина в скругленій частині стільниці – 600 мм, що забезпечить зручність сидіння під час роботи.
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції.» Так відповідно до таблиці 2 « Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі » вказане фото виробу є прикладом для виготовлення та поставки Замовнику. Поруч описані вимоги, щодо розмірів товару.
2. До видимих частин виробів відноситься фасад та бокові частини меблів.
3. Будь-яка частина меблів (товару) має відповідати вимогам ДСТУ зазначеним в тендерній документації. Детальнішу інформацію зазначеного товару надати не можемо так як ми не є виробниками меблів.
4. Колір повинен відповідати вимогам п.3 Додатку 5 тендерної документації.
5. Кути фасадів мають бути безпечними для використання в навчальних закладах та відповідати ДСТУ.
6. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації повідомляємо, що ширина стільниці стола складає 750 мм, ширина в скругленій частині стільниці – 600 мм, що забезпечить зручність сидіння під час роботи.
Інформація про відміну
Дата відміни
15 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій