Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
295 243,00 UAH
UA-2020-06-30-005365-a 848244c424e6466380d36a389052dfb8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Андрій Артурович

+380433822006 osvita@rda-hm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Жук Андрій Артурович
+380433822006
osvita@rda-hm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 295 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Закупівля шкільних меблів для початкових класів навчальних закладів Хмільницького району для реалізації Концепції впровадження НУШ. Джерело фінансування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
286 од.
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  25 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:55
td меблі НУШ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність ДСТУ
Дата подання: 01 липня 2020 16:24
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:28
1.Чим повинна бути підтвепрджена відповідність: - ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; - ДСТУ EN1729-2:2004; 2.Наявність в сертифікаті відповідності вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. технічні умови та ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови» буде відповідати вимогам замовника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме: «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції. Учасник має завантажити до електронної системи сертифікати відповідності та/або декларації відповідності та/або паспорт якості виробника про що зазначено у п. 2.1 Додатку 4 тендерної документації та надати їх Замовнику під час поставки товару.
2. Товар має відповідати державним стандартам зазначеним у тендерній документації, що підтверджуються відповідними сертифікатами відповідності та/або деклараціями відповідності та/або паспортами якості виробника.
Технічний опис предмета закупівлі
Дата подання: 03 липня 2020 16:26
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:27
1.В позиції №1 висота виробу на малюнку не відповідає зазначеному опису.Яка повинна бути висота? 2.Що входить в видимі частини виробів? 3.Задня стінка виробів - ДВП якої товщини? 4.Який колір ДСП корпусу шаф та столу? 5.Чи заокруглені кути фасадів шаф? 6.Яка має бути глибина столу комп"ютерного - 600 чи 760 мм
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації, а саме «Товар повинен відповідати вимогам, визначеним у даному Додатку та інших розділах документації електронних торгів. Меблі повинні відповідати: ДСТУ ГОСТ 22046:2004. Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови; ДСТУ EN1729-2:2004; ТУ, що вимагає ЗУ про безпечність нехарчової продукції.» Так відповідно до таблиці 2 « Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі » вказане фото виробу є прикладом для виготовлення та поставки Замовнику. Поруч описані вимоги, щодо розмірів товару.
2. До видимих частин виробів відноситься фасад та бокові частини меблів.
3. Будь-яка частина меблів (товару) має відповідати вимогам ДСТУ зазначеним в тендерній документації. Детальнішу інформацію зазначеного товару надати не можемо так як ми не є виробниками меблів.
4. Колір повинен відповідати вимогам п.3 Додатку 5 тендерної документації.
5. Кути фасадів мають бути безпечними для використання в навчальних закладах та відповідати ДСТУ.
6. Відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації повідомляємо, що ширина стільниці стола складає 750 мм, ширина в скругленій частині стільниці – 600 мм, що забезпечить зручність сидіння під час роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Меблі БІМС» 253 812,00
UAH з ПДВ
253 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Меблі БІМС»

Інформація про відміну

Дата відміни
15 липня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій