Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мило рідке за кодом ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення
Очікувана вартість
35 776,00 UAH
UA-2020-06-30-005236-a ● 82241615e54a47d8b3d5bb16dc337d33
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142862 |
Вебсайт: | http://mariupolosvita.wixsite.com/0629 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Харіна +380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 35 776,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 357,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 штуки
Мило рідке за кодом ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:44 |
Додаток №4 Проект договору.doc | |
30 червня 2020 16:44 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-30-005236-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3245402573
Дата подання: 15 липня 2020 17:13
Вимога зміни рішення про переможця
Доброго дня шановний Замовнику!
Вами було прийняте та оприлюднене рішення що до переможця закупівлі, нашу пропозицію Ви відхилили. Маемо таке питання:
Оцінка пропозицій учасників проводиться на етапі - кваліфікація учасників, на цьому етапі учасник має право і змогу дозавантажити документи, наприклад оновлену цінову пропозицію (за результатами аукціону), та інші документи які з будь яких причин (технічний, погодних, людського фактору) не були надані на етапі "Прийом пропозицій". Також Вами в оголошенні до закупівлі не було вказано що всі документи повинні бути завантажені до закінчення строку етапу "Прийом пропозицій". Закон "про публічні закупівлі" також не вимагае від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, т.я. оцінка пропозицій проволиться саме на етапі "Кваліфікація учасника"
Ваше рішення сьогодні зайняло 4 хвилини, щоб відхилити пропозицію 2 учасників, і обрати переможцем учасника з ціною на 48-49% вище нашої. Нам навіть не встигло прийти повідомлення про те що пропозиція перейшла на етап Кваліфікації. Тож дайте будь ласка відповідь, як ми (учасник) маемо можливість дозавантажити документи, якщо ви не даете навіть кілька годин, а обираете переможця за 4 хвилини, з готовими Протоколами дискваліфікації учасників. Ми розуміемо що у Вас дуже короткий термін на укладання Договору і отримання товару, але це не дає Вам право відхилити економічно вигіднишу пропозицію.
Вимагаемо змініти рішення про переможця, і дати нам час на закінчення роботи з Тендерною документаціею!
Розгорнути
Згорнути
Вами було прийняте та оприлюднене рішення що до переможця закупівлі, нашу пропозицію Ви відхилили. Маемо таке питання:
Оцінка пропозицій учасників проводиться на етапі - кваліфікація учасників, на цьому етапі учасник має право і змогу дозавантажити документи, наприклад оновлену цінову пропозицію (за результатами аукціону), та інші документи які з будь яких причин (технічний, погодних, людського фактору) не були надані на етапі "Прийом пропозицій". Також Вами в оголошенні до закупівлі не було вказано що всі документи повинні бути завантажені до закінчення строку етапу "Прийом пропозицій". Закон "про публічні закупівлі" також не вимагае від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, т.я. оцінка пропозицій проволиться саме на етапі "Кваліфікація учасника"
Ваше рішення сьогодні зайняло 4 хвилини, щоб відхилити пропозицію 2 учасників, і обрати переможцем учасника з ціною на 48-49% вище нашої. Нам навіть не встигло прийти повідомлення про те що пропозиція перейшла на етап Кваліфікації. Тож дайте будь ласка відповідь, як ми (учасник) маемо можливість дозавантажити документи, якщо ви не даете навіть кілька годин, а обираете переможця за 4 хвилини, з готовими Протоколами дискваліфікації учасників. Ми розуміемо що у Вас дуже короткий термін на укладання Договору і отримання товару, але це не дає Вам право відхилити економічно вигіднишу пропозицію.
Вимагаемо змініти рішення про переможця, і дати нам час на закінчення роботи з Тендерною документаціею!
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 08:42
Доброго дня, шановний Учаснику торгів!
Доводимо до Вашого відома, що згідно п.9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Отже Ви не маєте право і змогу дозавантажити документи. Також маємо Вас завірити, що після закінчення прийому пропозицій система не дасть Учаснику дозавантажувати документи.
Щодо Вашого зауваження про те що Закон "про публічні закупівлі" не вимагає від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, повідомляємо що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
3) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Упродовж 5 днів Замовник може розглянути більше однієї пропозиції. Замовником впродовж 5 робочих днів було перевірено три пропозиції, та складено протоколи розгляду. Після прийому пропозиції, Учасники мають 3 дні на оскарження рішення. Проте змога оскаржити рішення теж не дає право дозавантажувати документи.
Замовник відхиляє економічно вигіднишу пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Економічна вигідність має суттєву перевагу тільки під час електронного аукціону, на етапі кваліфікації мають силу завантажені у систему Учасником документи у період прийому пропозицій.
Замовником не буде змінено рішення щодо прийняття пропозиції, в якій Учасником надано усі документи, що вимогалися документацією закупівлі. Усі учасники закупівлі мали час на роботу із тендерною документацією впродовж «Прийому пропозицій», а саме з 06.07.-09.07.2020року.
Доводимо до Вашого відома, що згідно п.9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Отже Ви не маєте право і змогу дозавантажити документи. Також маємо Вас завірити, що після закінчення прийому пропозицій система не дасть Учаснику дозавантажувати документи.
Щодо Вашого зауваження про те що Закон "про публічні закупівлі" не вимагає від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, повідомляємо що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
3) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Упродовж 5 днів Замовник може розглянути більше однієї пропозиції. Замовником впродовж 5 робочих днів було перевірено три пропозиції, та складено протоколи розгляду. Після прийому пропозиції, Учасники мають 3 дні на оскарження рішення. Проте змога оскаржити рішення теж не дає право дозавантажувати документи.
Замовник відхиляє економічно вигіднишу пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Економічна вигідність має суттєву перевагу тільки під час електронного аукціону, на етапі кваліфікації мають силу завантажені у систему Учасником документи у період прийому пропозицій.
Замовником не буде змінено рішення щодо прийняття пропозиції, в якій Учасником надано усі документи, що вимогалися документацією закупівлі. Усі учасники закупівлі мали час на роботу із тендерною документацією впродовж «Прийому пропозицій», а саме з 06.07.-09.07.2020року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
26 632,32
UAH з ПДВ
|
24 111,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
31 200,00
UAH з ПДВ
|
24 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Маковська Катерина Олексіївна |
35 776,00
UAH з ПДВ
|
35 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Відхилено |
24 111,36
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:26
|
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #3245402573 |
Відхилено |
24 128,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:27
|
ФОП Маковська Катерина Олексіївна #3153021161 |
Переможець |
35 776,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:44
|
9. Звіт (мило рідке).pdf | укладений |
11 січня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 09:09
|
Договір № 3983М1.pdf | укладений |
27 липня 2020 09:08
|