Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мило рідке за кодом ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення
Очікувана вартість
35 776,00 UAH
UA-2020-06-30-005236-a 82241615e54a47d8b3d5bb16dc337d33
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Харіна

+380977119482 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380977119482
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:21
Очікувана вартість: 35 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
416 штуки
Мило рідке за кодом ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 70 (Фактичне місце поставки згідно Додатку 1 (Дислокація) до технічного завдання).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:44
Додаток №4 Проект договору.doc
30 червня 2020 16:44
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-005236-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3245402573
Дата подання: 15 липня 2020 17:13
Вимога зміни рішення про переможця
Доброго дня шановний Замовнику!
Вами було прийняте та оприлюднене рішення що до переможця закупівлі, нашу пропозицію Ви відхилили. Маемо таке питання:
Оцінка пропозицій учасників проводиться на етапі - кваліфікація учасників, на цьому етапі учасник має право і змогу дозавантажити документи, наприклад оновлену цінову пропозицію (за результатами аукціону), та інші документи які з будь яких причин (технічний, погодних, людського фактору) не були надані на етапі "Прийом пропозицій". Також Вами в оголошенні до закупівлі не було вказано що всі документи повинні бути завантажені до закінчення строку етапу "Прийом пропозицій". Закон "про публічні закупівлі" також не вимагае від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, т.я. оцінка пропозицій проволиться саме на етапі "Кваліфікація учасника"
Ваше рішення сьогодні зайняло 4 хвилини, щоб відхилити пропозицію 2 учасників, і обрати переможцем учасника з ціною на 48-49% вище нашої. Нам навіть не встигло прийти повідомлення про те що пропозиція перейшла на етап Кваліфікації. Тож дайте будь ласка відповідь, як ми (учасник) маемо можливість дозавантажити документи, якщо ви не даете навіть кілька годин, а обираете переможця за 4 хвилини, з готовими Протоколами дискваліфікації учасників. Ми розуміемо що у Вас дуже короткий термін на укладання Договору і отримання товару, але це не дає Вам право відхилити економічно вигіднишу пропозицію.
Вимагаемо змініти рішення про переможця, і дати нам час на закінчення роботи з Тендерною документаціею!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 08:42
Доброго дня, шановний Учаснику торгів!
Доводимо до Вашого відома, що згідно п.9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Отже Ви не маєте право і змогу дозавантажити документи. Також маємо Вас завірити, що після закінчення прийому пропозицій система не дасть Учаснику дозавантажувати документи.
Щодо Вашого зауваження про те що Закон "про публічні закупівлі" не вимагає від потенційних учасників щоб усі документи були завантажені до аукціону, повідомляємо що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
3) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно п. 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Упродовж 5 днів Замовник може розглянути більше однієї пропозиції. Замовником впродовж 5 робочих днів було перевірено три пропозиції, та складено протоколи розгляду. Після прийому пропозиції, Учасники мають 3 дні на оскарження рішення. Проте змога оскаржити рішення теж не дає право дозавантажувати документи.
Замовник відхиляє економічно вигіднишу пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Економічна вигідність має суттєву перевагу тільки під час електронного аукціону, на етапі кваліфікації мають силу завантажені у систему Учасником документи у період прийому пропозицій.
Замовником не буде змінено рішення щодо прийняття пропозиції, в якій Учасником надано усі документи, що вимогалися документацією закупівлі. Усі учасники закупівлі мали час на роботу із тендерною документацією впродовж «Прийому пропозицій», а саме з 06.07.-09.07.2020року.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 26 632,32
UAH з ПДВ
24 111,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 31 200,00
UAH з ПДВ
24 128,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маковська Катерина Олексіївна 35 776,00
UAH з ПДВ
35 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 13:59
Пропозиція 09.07..pdf
08 липня 2020 17:40
Проект договору.pdf
08 липня 2020 17:40
Висновок СЕС.pdf
08 липня 2020 17:40
Технічні вимоги.pdf
08 липня 2020 17:40
Пропозиція.pdf
08 липня 2020 17:40
Статут (новий).pdf
08 липня 2020 17:40
Протокол.pdf
08 липня 2020 17:40
Свідоцтво.pdf
08 липня 2020 17:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 липня 2020 17:40
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 17:40
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 17:40
Витяг ПДВ 05,05.pdf
08 липня 2020 17:40
Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 17:40
Наказ.pdf
08 липня 2020 17:39
Наказ новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП Маковська Катерина Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Відхилено 24 111,36
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:26
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#3245402573
Відхилено 24 128,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:27
ФОП Маковська Катерина Олексіївна
#3153021161
Переможець 35 776,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:29

Документи

15 липня 2020 14:26
Електронний підпис
15 липня 2020 14:25
Протокол № 70.pdf

Документи

15 липня 2020 14:27
Електронний підпис
15 липня 2020 14:27
Протокол № 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маковська Катерина Олексіївна
#3153021161
35 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:44
9. Звіт (мило рідке).pdf укладений
11 січня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:09
Договір № 3983М1.pdf укладений
27 липня 2020 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 776,00
UAH