Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-06-30-004923-a 9b416ec8bdfb4678a501bd1080856641
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Тарновецька

+380372564420
+380372559203
+380372547650
ekonomonco@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 43343870
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242
Контактна особа: Олена Тарновецька
+380372564420,+380372559203,+380372547650
ekonomonco@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

15 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:30
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки) - зі змінами11.docx
15 липня 2020 17:30
Перелік змін вир. мед. признач. -2.3.doc
15 липня 2020 17:23
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки) - зі змінами11.docx
03 липня 2020 16:34
Додаток_3_МТВ_(вир_мед_признач.)_ 2 -зміни.docx
03 липня 2020 16:29
Перелік змін вир. мед. признач. -2.2.doc
03 липня 2020 16:11
Перелік змін вир. мед. признач. -2.1.doc
03 липня 2020 16:34
Перелік змін вир. мед. признач. -2.1.doc
03 липня 2020 16:11
Додаток_3_МТВ_(вир_мед_признач.)_ 2 -зміни 1.docx
03 липня 2020 16:34
Перелік змін вир. мед. признач. -2.2.doc
03 липня 2020 16:29
Перелік змін вир. мед. признач. -2.1.doc
03 липня 2020 16:11
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки) - зі змінами.docx
03 липня 2020 16:34
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки) - зі змінами.docx
03 липня 2020 16:29
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки) - зі змінами.docx
03 липня 2020 16:11
Перелік змін вир. мед. признач. -2.2.doc
30 червня 2020 16:20
Додаток_3_МТВ_(вир_мед_признач.)_ 2.docx
30 червня 2020 16:20
ТД_вироби_медичного_призначення_(пробірки).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-004923-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 01 липня 2020 10:07
Вимога на умови закупівлі
30.06.2020 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) (згідно п.4.2. Тендерної документації).

Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби: №7 Кювети для лабораторного аналізатора IVD, одноразового використання: Кювети, призначені для роботи на напівавтоматичному коагулометрі Coag2D/ Coag4D (Код НК 024:2019: 61032), зареєстровані лише в одного виробника — Diagon Угорщина (за участі дистриб'ютора ТОВ “Діамед”).
Інші медичні вироби (позиції №1-6), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиція №7), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, наявність в переліку закупівлі медичних виробів, які зареєстровані лише в одного виробника суттєво обмежує конкуренцію, оскільки інші медичні вироби з переліку предмету закупівлі зареєстровані в декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копію рішення АМКУ від 16.05.18р., яким було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!

Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”

Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби ( №7 Кювети для лабораторного аналізатора IVD, одноразового використання: Кювети, призначені для роботи на напівавтоматичному коагулометрі Coag2D/ Coag4D (Код НК 024:2019: 61032) в окремий лот предмету закупівлі.

В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!

Додаток: копія рішення АМКУ від 16.05.18р. (аналогічні обставини).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 17:51
На засіданні тендерного комітету було розглянуто вимогу, яка надійшла 01.07.2020 року до закупівлі за процедурою «Відкриті торги», код згідно ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» і прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, поділивши предмет закупівлі на лоти. Також було внесено зміни до змісту тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 23.07.2020 року.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-30-004923-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
скарга на умови закупівлі
Наявність дискримінаційних вимог
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вакуумні пробірки, накінечники
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2020 13:22
Закінчення: 24 липня 2020 14:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 шт
Вакуумна пробірка, об’єм: 4 мл, колір кришки: червоний
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 41128 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020
10000 шт
Вакуумна пробірка, об’єм: 2,7 мл, колір кришки: блакитний
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 42585 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020
27000 шт
Вакуумна пробірка, об’єм: 2 мл, колір кришки: фіолетовий
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43865 — Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020
20000 шт
Пробірка 12х75, пластикова,об’єм: 5 мл, дно округлої форми
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 46237 — Нестерильна пробірка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020
10000 шт
Накінечники тип Гілсон, жовті, 0,5-200 мкл (Літопласт)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020
4000 шт
Накінечники тип Гілсон, сині, 100-1000 мкл (Літопласт)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16822 — Наконечник піпетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Дата доставки: 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 119 230,00
UAH з ПДВ
107 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 162 819,60
UAH з ПДВ
108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 119 989,80
UAH з ПДВ
113 890,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 151 052,44
UAH з ПДВ
151 052,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 176 550,00
UAH з ПДВ
176 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:48
Документи переможця.pdf
05 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:13
Документи переможця.pdf
22 липня 2020 16:07
Електронний підпис
22 липня 2020 16:06
Документи на товар.pdf
22 липня 2020 16:06
Установчі документи.pdf
22 липня 2020 16:06
Лист-гарантія ст17.pdf
22 липня 2020 16:06
Проект договору.pdf
22 липня 2020 16:06
Лист про ліцензію.pdf
22 липня 2020 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 16:06
ГЛ про санкції.pdf
22 липня 2020 16:06
ГЛ довкілля.pdf
22 липня 2020 16:06
ГЛ поставки товару.pdf
22 липня 2020 16:06
ГЛ виробника.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:51
Електронний підпис
16 липня 2020 14:45
Додаток 3.rar
16 липня 2020 14:45
Додаток 2.rar

Публічні документи

21 липня 2020 14:16
Електронний підпис
21 липня 2020 14:16
Технічна частина.pdf
21 липня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 107 999,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
107 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 15:29
Додаткова ВОЛЕС 4.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 14:17
Додаткова 3 Волес.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:17
Додаткова Волес 20.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 21:56
дод угода на зменш Волес.pdf зміни до договору
01 січня 2021 21:53
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:54
договір Волес (пробірки).pdf укладений
11 серпня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 148
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 34 113,10
UAH (в тому числі ПДВ 2 231,70 UAH)