Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі адміністративного корпусу (інв. № 101310002 літ. Е), комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, вул. Котельникова, 16, м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 -45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 955 783,00 UAH
UA-2020-06-30-004741-a 5850dd8e29354bafb2bfa1c50b5cae04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 3 955 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 778,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі адміністративного корпусу (інв. № 101310002 літ. Е), комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096, вул. Котельникова, 16, м. Запоріжжя»
(код ДК 021:2015 -45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами та доповненями) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт по Договору, на строк не більше трьох місяців в межах до 30 % від вартості річного обсягу робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:57
Додаток 2 зі змінами.docx
07 липня 2020 15:57
Зміни від 07.07..docx
30 червня 2020 16:06
Додаток_4_субпiдряднi_органiзацii.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток 2_документи.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток 1.1 -2 ч..rtf
30 червня 2020 16:06
Додаток 1.1 - 1 ч..rtf
30 червня 2020 16:06
Додаток_1_технічне завдання.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток_3_проект договору.docx
30 червня 2020 16:06
1-ТД _.docx
07 липня 2020 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:57
Додаток 2 зі змінами.docx
07 липня 2020 15:57
Зміни від 07.07..docx
30 червня 2020 16:06
Додаток_4_субпiдряднi_органiзацii.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток 2_документи.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток 1.1 -2 ч..rtf
30 червня 2020 16:06
Додаток 1.1 - 1 ч..rtf
30 червня 2020 16:06
Додаток_1_технічне завдання.docx
30 червня 2020 16:06
Додаток_3_проект договору.docx
30 червня 2020 16:06
1-ТД _.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 3 948 933,60
UAH з ПДВ
3 948 933,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС" 3 950 000,40
UAH з ПДВ
3 950 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 11:31
Електронний підпис
30 липня 2020 11:29
Довідка МВС (1).pdf
30 липня 2020 11:29
Ліцензія з додатком.pdf
29 липня 2020 16:25
Електронний підпис
29 липня 2020 16:23
Довідка МВС (1).pdf
21 липня 2020 12:06
Електронний підпис
16 липня 2020 13:44
Електронний підпис
16 липня 2020 13:42
статут.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 7.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 6.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 5.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 4.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 3.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 2.pdf
16 липня 2020 13:42
Розрахунки частина 1.pdf
16 липня 2020 13:42
проект договору.pdf
16 липня 2020 13:42
проект договору 1.pdf
16 липня 2020 13:42
опис.pdf
16 липня 2020 13:42
Оборуд Азов.rar
16 липня 2020 13:42
Ліцензія з додатком.pdf
16 липня 2020 13:42
каток.rar
16 липня 2020 13:42
єдрпоу.pdf
16 липня 2020 13:42
Додаток 4.pdf
16 липня 2020 13:42
Додаток 1.pdf
16 липня 2020 13:42
Додаток 1 1 2 черга.pdf
16 липня 2020 13:42
Додаток 1 1 1 черга.pdf
16 липня 2020 13:42
Договір Утилізація.pdf
16 липня 2020 13:42
Договір 184 від 23 10 2018.pdf
16 липня 2020 13:42
витяг.pdf
16 липня 2020 13:42
Витяг пдв.pdf
16 липня 2020 13:42
виписка.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 12:12
Електронний підпис
16 липня 2020 12:12
Кошторис.zip
16 липня 2020 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 12:11
Таблиця 6.pdf
16 липня 2020 12:11
Статут ВАС 2019.pdf
16 липня 2020 12:11
Протокол.pdf
16 липня 2020 12:11
Ліцензія.rar
16 липня 2020 12:11
Дозвіл.rar
16 липня 2020 12:11
Додаток 1.1 -2 ч..pdf
16 липня 2020 12:11
Додаток 1.1 - 1 ч..pdf
16 липня 2020 12:11
Договір 03022020.pdf
16 липня 2020 12:11
Відомості.pdf
16 липня 2020 12:11
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

ТОВ НВФ "ВОГНЕТРИВАВТОМАТИКАСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Переможець 3 948 933,60
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:35

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей для усунення учасником в електронній системі закупівель: 1. Привести у відповідність документи наданні учасником згідно з Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання учасника для виконання зазначених видів робіт: № з/п Найменування обладнання (транспортні засоби, машини, механізми, устаткування), що буде залучатися до виконання робіт Марка, модель обладнання Кількість (шт.) Власне, орендується, за договором лізингу, власність субпідрядної організації Номер та дата договору, відповідно до якого зазначене обладнання знаходиться у користуванні Реєстраційний номер транспортних засобів, машин (у разі наявності) 1 2 3 4 5 6 7 У наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази э розбіжності між інформацією зазначеною у довідці та наданими підтверджуючими документами на обладнання. 2. Привести у відповідність документи наданні учасником згідно з Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Виявлені розбіжності між сумами наданого аналогічного договору з додатками та сумами наданої довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
3 948 933,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 15:39
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
02 червня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:25
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:12
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:42
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:14
Договір 7.08.pdf укладений
11 серпня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 08-03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08-03-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 948 933,60
UAH (в тому числі ПДВ 658 155,60 UAH)