Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку формату А-4 80 г/кв.м.
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2020-06-30-004683-a ● a2e30dd5a8f94dd492cbd018498816fd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37975895 |
Вебсайт: | http://www.zak.treasury.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Тетяна Станко +380508592623 stankot@uz.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачок
Папір для друку формату А-4 80 г/кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Панаса Мирного, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару проводиться в національній валюті України у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних та виставлених рахунків | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:02 |
Оголошення А4(табл).doc | |
30 червня 2020 16:02 |
Додаток 1. Цінова пропозиція.doc | |
30 червня 2020 16:02 |
Додаток 3. Кваліфікаційні критерії.doc | |
30 червня 2020 16:02 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
30 червня 2020 16:02 |
Додаток 4. Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-30-004683-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 15 липня 2020 11:45
невідповідність
ТОВ “Ромус-Поліграф” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-06-30-004683-a (ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 –«Офісне устаткування та приладдя різне»), який проходив 10.07.2020 р. З огляду на результати аукціону, проаналізувавши пропозицію ТОВ "Український папір" встановлено, що пропозиція учасника в повній мірі не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
Замовником в Додатку 2 до оголошення, вимагається надати копію паспорту якості заводу-виробника та/або сертифіката відповідності, із зазначенням усіх технічних показників,.
ТОВ "Український папір" надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/5586 від 25.02.2016 р., який не дає можливості зрозуміти, який саме папір буде поставлятись Замовнику та чи взагалі технічні характеристики запропонованого Товару знаходяться в межах передбачених технічним завданням тендерної документації допусків. Тому просимо ТОВ «Український папір» вказати торгову марку паперу, який буде поставлятись.
Таким чином, пропозицію ТОВ «Український папір», можна вважати такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Просимо звернути увагу, Замовника на вищезазначену інформацію та відхилити пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації та завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Розгорнути
Згорнути
Замовником в Додатку 2 до оголошення, вимагається надати копію паспорту якості заводу-виробника та/або сертифіката відповідності, із зазначенням усіх технічних показників,.
ТОВ "Український папір" надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/5586 від 25.02.2016 р., який не дає можливості зрозуміти, який саме папір буде поставлятись Замовнику та чи взагалі технічні характеристики запропонованого Товару знаходяться в межах передбачених технічним завданням тендерної документації допусків. Тому просимо ТОВ «Український папір» вказати торгову марку паперу, який буде поставлятись.
Таким чином, пропозицію ТОВ «Український папір», можна вважати такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Просимо звернути увагу, Замовника на вищезазначену інформацію та відхилити пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації та завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 11:13
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу від 15 липня 2020 року в межах компетенції повідомляємо наступне.
Особливості та порядок проведення «допорогових» закупівель регламентуються наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Наказ).
Пунктом 12 Наказу визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки вимога від 15.07.2020 не стосується причин відхилення чи невідповідності Вашої пропозиції, в Замовника відсутні правові підстави для її задоволення.
Одночасно зазначаємо, що Замовником детально вивчено технічні, якісні характеристики пропозицій усіх учасників, а також об’єктивно та неупереджено проаналізовано їх кваліфікаційні критерії.
Звертаємо Вашу увагу на недоліки, виявлені під час розгляду пропозиції ТзОВ «Ромус-Поліграф»:
- технічні характеристики предмета закупівлі: паперу для друку формату А4 не відповідають технічним вимогам, оприлюдненим під час оголошення про проведення закупівлі (зокрема, яскравість паперу = 105%, замість >=109%), що є суттєвим при здійсненні кваліфікації учасника;
- учасником не надано довідку (у довільній формі), що засвідчує виконання аналогічних послуг в даній сфері іншим замовникам (практичний досвід виконання таких робіт);
- у оновленій за результатами аукціону пропозиції на закупівлю вказано загальну її вартість (з ПДВ), яка не відповідає результатам проведеного електронного аукціону.
Разом з тим, зазначаємо, що у пропозиції іншого учасника технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають технічним вимогам, оприлюдненим під час оголошення про проведення такої закупівлі, підтвердженням чого є документи, подані разом з пропозицією.
Розглянувши Вашу вимогу від 15 липня 2020 року в межах компетенції повідомляємо наступне.
Особливості та порядок проведення «допорогових» закупівель регламентуються наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Наказ).
Пунктом 12 Наказу визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оскільки вимога від 15.07.2020 не стосується причин відхилення чи невідповідності Вашої пропозиції, в Замовника відсутні правові підстави для її задоволення.
Одночасно зазначаємо, що Замовником детально вивчено технічні, якісні характеристики пропозицій усіх учасників, а також об’єктивно та неупереджено проаналізовано їх кваліфікаційні критерії.
Звертаємо Вашу увагу на недоліки, виявлені під час розгляду пропозиції ТзОВ «Ромус-Поліграф»:
- технічні характеристики предмета закупівлі: паперу для друку формату А4 не відповідають технічним вимогам, оприлюдненим під час оголошення про проведення закупівлі (зокрема, яскравість паперу = 105%, замість >=109%), що є суттєвим при здійсненні кваліфікації учасника;
- учасником не надано довідку (у довільній формі), що засвідчує виконання аналогічних послуг в даній сфері іншим замовникам (практичний досвід виконання таких робіт);
- у оновленій за результатами аукціону пропозиції на закупівлю вказано загальну її вартість (з ПДВ), яка не відповідає результатам проведеного електронного аукціону.
Разом з тим, зазначаємо, що у пропозиції іншого учасника технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають технічним вимогам, оприлюдненим під час оголошення про проведення такої закупівлі, підтвердженням чого є документи, подані разом з пропозицією.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
25 620,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 11:22
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
25 662,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 12:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 08:48
|
16.pdf | укладений |
17 липня 2020 13:26
|