Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. П. Запорожця (між вул. Некрасова та територією СК «Нива») у м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Очікувана вартість
28 847 686,36 UAH
UA-2020-06-30-003673-a 1ab23230c17447499b4c9e276198f4d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черноус Віталій Вікторович

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Черноус Віталій Вікторович
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:58
Очікувана вартість: 28 847 686,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 238,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144230 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. П. Запорожця (між вул. Некрасова та територією СК «Нива») у м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. П. Запорожця (між вул. Некрасова та територією СК «Нива») у м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт зазначено в додатку №1 до тендерної документації Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 01 липня 2020 14:53
Дата відповіді: 03 липня 2020 14:46
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів, необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Ваше питання по закупівлі № UA-2020-06-30-003673-а від 01.07.2020 року та повідомляє наступне.
Технічне завдання сформоване на основі проектно-кошторисної документації, де вказано види робіт, винесені окремо основні матеріали та їх обсяги, які будуть використовуватись під час даного капітального ремонту. Також окремо надано графічні матеріали, де вказані специфікації основних елементів об’єкту.
Технічне завдання містить всю необхідну інформацію, щоб сформувати кошторис на виконання всіх робіт по даному капітальному ремонту.
Разом з тим додатково повідомляємо, що в пп. 6.4. п. 6. Розділ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам пропонується:
- обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи;
- одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рослана" 20 485 740,00
UAH з ПДВ
20 053 024,68
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 22 281 155,77
UAH з ПДВ
20 111 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " 24 888 825,00
UAH з ПДВ
20 111 522,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Б.В.В-БУД 24 744 852,48
UAH з ПДВ
24 744 852,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 08:52
Електронний підпис
31 липня 2020 08:47
Кошторис з ЕЦП
31 липня 2020 08:47
Кошторис
30 липня 2020 16:36
Електронний підпис
30 липня 2020 16:30
Довідка п12 ч1 СТ17
30 липня 2020 16:30
Довідка аб1 ч2 СТ17
30 липня 2020 16:30
Довідка МВС
22 липня 2020 14:38
Електронний підпис
22 липня 2020 14:29
Анолог обєкт ч8
22 липня 2020 14:29
Анолог обєкт ч7
22 липня 2020 14:29
Анолог обєкт ч6
22 липня 2020 14:28
Анолог обєкт ч5
22 липня 2020 14:28
Анолог обєкт ч4
22 липня 2020 14:28
Анолог обєкт ч3
22 липня 2020 14:28
Анолог обєкт ч2
22 липня 2020 14:28
Анолог обєкт ч1
22 липня 2020 14:28
Штатний розпис
22 липня 2020 14:28
Установчі документи
22 липня 2020 14:28
Труд книжка ч4
22 липня 2020 14:28
Труд книжка ч3
22 липня 2020 14:28
Труд книжка ч2
22 липня 2020 14:28
Труд книжка ч1
22 липня 2020 14:28
Рішення засновника
22 липня 2020 14:28
Опис до статуту
22 липня 2020 14:28
Документи обладнання
22 липня 2020 14:28
Наказ про призначення
22 липня 2020 14:28
Наказ монтажник
22 липня 2020 14:28
Наказ кошторисник
22 липня 2020 14:28
Наказ ОП
22 липня 2020 14:28
Наказ водій
22 липня 2020 14:28
Мат тех база документи
22 липня 2020 14:28
Лист до уповноважень
22 липня 2020 14:28
Посилання на статут
22 липня 2020 14:28
Копія паспорту
22 липня 2020 14:28
Документ автовишка
22 липня 2020 14:28
Довідка щодо підпису
22 липня 2020 14:28
Довідка про механізми
22 липня 2020 14:28
Витяг платника податку
15 липня 2020 14:38
Електронний підпис
15 липня 2020 14:37
Кошторис.rar
15 липня 2020 12:39
Електронний підпис
15 липня 2020 12:38
Кошторис.rar
15 липня 2020 12:34
Довідка щодо ПДВ.PDF
15 липня 2020 12:34
Довідка щодо МВС.PDF
15 липня 2020 12:34
Календарний графік.PDF
15 липня 2020 12:34
Установчі Накладні.rar
15 липня 2020 12:34
Трудові книжки.rar
15 липня 2020 12:34
Посвідчення.rar
15 липня 2020 12:34
Накази.rar
15 липня 2020 12:33
Документи.rar
15 липня 2020 12:33
Форма _Д4 травень.PDF
15 липня 2020 12:33
Форма _Д4 квітень.pdf
15 липня 2020 12:33
Лист щодо субпідряду.PDF
15 липня 2020 12:33
Довідка з банку.rar
15 липня 2020 12:33
Лист щодо Статуту.PDF
15 липня 2020 12:33
Гарантія.rar
15 липня 2020 12:33
Лист щодо санкцій.PDF
15 липня 2020 12:33
Лист щодо ПДВ.PDF
15 липня 2020 12:33
Тендерна пропозиція.PDF
15 липня 2020 12:33
Розрахунок ЗВВ.PDF
15 липня 2020 12:33
Лист щодо ліцензій.PDF
15 липня 2020 12:33
Проект договору.PDF
15 липня 2020 12:33
Лист щодо витрат.PDF
15 липня 2020 12:33
Лист відгук.PDF
15 липня 2020 12:33
Зведений коштори.PDF
15 липня 2020 12:33
Відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 17:42
Електронний підпис
15 липня 2020 17:41
46. Реєстр документів.pdf
15 липня 2020 17:41
44. Гарантія.rar
15 липня 2020 17:41
42. Договірна ціна.pdf
15 липня 2020 17:41
35. Дозволи Сфера.pdf
15 липня 2020 17:41
33. Ліцензія Сфера.pdf
15 липня 2020 17:40
24. Статут.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 22:08
Електронний підпис
15 липня 2020 22:06
37 Лист про санкції.PDF
15 липня 2020 22:06
23 ЛК, ПВР.rar
15 липня 2020 22:06
22 Договірна Ціна.PDF
15 липня 2020 22:06
14 відгук ДКГіБ.pdf
15 липня 2020 22:06
12 Накази працівників.rar

Публічні документи

15 липня 2020 12:11
Електронний підпис
15 липня 2020 12:07
Банківська гарантія.zip
15 липня 2020 12:07
розрахунки.zip
15 липня 2020 12:07
розрахунки кошторис1.zip
15 липня 2020 12:07
розрахунки кошторис.zip
15 липня 2020 12:07
акти 9.zip
15 липня 2020 12:07
акти (8).zip
15 липня 2020 12:07
акти (7).zip
15 липня 2020 12:07
акти (6).zip
15 липня 2020 12:07
акти (5).zip
15 липня 2020 12:07
акти (4).zip
15 липня 2020 12:07
Статут.pdf
15 липня 2020 12:07
акти (3).zip
15 липня 2020 12:07
акти (2).zip
15 липня 2020 12:07
обладнання (2).pdf
15 липня 2020 12:07
фінзвітність.pdf
15 липня 2020 12:07
зміни до статуту.pdf
15 липня 2020 12:07
Договірна ціна.pdf
15 липня 2020 12:07
довідки Банк.pdf
15 липня 2020 12:07
Відгуки.zip
15 липня 2020 12:07
ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рослана"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "

ПП Б.В.В-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Рослана"
#31950566
Переможець 20 053 024,68
UAH з ПДВ
23 липня 2020 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 16:56

Вимога про усунення невідповідностей

Невідповідності: 1. Не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) відповідальної особи. 2. Не надано копії аналогічного договору. 3. Інформація про матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Відповідно до п. 1.3. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу повіреного згідно чинного законодавства. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції» 2. Відповідно до п. 5.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо капітального ремонту об’єкту, який відносять до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками». 3. Відповідно до 5.1.1.2. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування таких субпідрядників/співвиконавців на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, що залучається Учасником для виконання робіт та наявність якого вимагається згідно п. 5.1. цього Розділу». 4. Відповідно до 5.1.1.3. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, машиністів, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи); копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Вимога щодо підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками не поширюється на працівників, які залучаються у порядку передбаченому п.5.1.1.4. цієї тендерної документації». Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) відповідальної особи. 2. Аналогічний договір щодо капітального ремонту об’єкту, який відносять до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками. 3. Привести у відповідність до вимог тендерної документації всі надані довідки, а саме: про матеріально-технічну базу та працівників відповідної кваліфікації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рослана"
#31950566
20 053 024,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 08:18
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 08:16
доп. угода №377 від 15.12.2021.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 08:15
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 14:17
доп. угода №279 від 29.10.2021.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 15:48
доп. угода №27 від 24.02.2021.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 14:54
доп. угода №430 від11.12.2020.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:14
№272 від 07.08.2020 КР П. Запорожця.pdf укладений
07 серпня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: №430
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: №27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: №279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у договорі
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: №377
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 799 088,73
UAH (в тому числі ПДВ 799 848,12 UAH)