Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покритя частини вул. Миколи Леонтовича в смт. Томашпіль, Томашпільського району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 466 953,00 UAH
UA-2020-06-30-003433-a abf4b5de46a6404dadaa01f3387b01a6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Дєдов

+380434821978 tom_sr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Томашпільська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04326218
Вебсайт: http://tomashpil.rada.org.ua
Місцезнаходження: 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, пл. Тараса Шевченка, 1
Контактна особа: Петро Дєдов
+380434821978
tom_sr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 466 953,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 669,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покритя частини вул. Миколи Леонтовича в смт. Томашпіль, Томашпільського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24200, Україна, Вінницька область, смт. Томашпіль, вул. Миколи Леонтовича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:29
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
30 червня 2020 14:54
Відомість робіт.PDF
30 червня 2020 14:54
проект договору.docx
02 липня 2020 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:29
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
30 червня 2020 14:54
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
30 червня 2020 14:54
Відомість робіт.PDF
30 червня 2020 14:54
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-003433-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43141199
Дата подання: 02 липня 2020 11:14
вимога про виключення дискримінаційної вимоги
Згідно П. 16 Додатку до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження по закупівлі » Замовником встановлено дискримінаційну вимогу а саме «З метою недопущення тривалого транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші яка буде використана під час виконання робіт, що може призвести до підвищеного впливу вібрацій та коливання температур внаслідок чого суміш може стати неоднорідною та призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього полотна замовником прийнято рішення, що потужності виробника асфальтобетонної суміші від заводу –виробника до місця проведення робіт не повинна перевищувати 60 км, про що у складі пропозиції учасник надає гарантійний лист від заводу про гарантії поставки асфальтобетонної суміші для потреб виконання робіт по закупівлі.»
Така вимога до кваліфікації учасників є безпідставною, дискримінаційною та такою що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Встановлена вимога обмежує коло потенційних учасників а також надає перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед Учасників, що встановлені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також положень ч. 4 ст. 22 вказаного Закону.
Я., як потенційний учасник закупівлі маю можливість виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та планую використовувати асфальтобетонну суміш, яка виготовляється атестованим виробником, що знаходиться на відстані 87 км. від об’єкта виконання робіт. При цьому час транспортування такої суміші відповідає вимогам ДСТУ та дозволяє здійснити доставку суміші належної температури та якості.
Проте, через встановлені дискримінаційні вимоги, я не маю можливості приймати участі в процедура даної закупівлі, так як відстань від виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення робіт перевищує 60 км.
Вимога щодо відстані від заводу виробника до місця проведення робіт (60 км) суперечить будівельним нормам.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Вимогами п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 встановлено наступне: “Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин
Відтак, чинними вимогами ДБН встановлено час транспортування асфальтобетонної суміші, і саме час транспортування впливає на якість а суміші, а не відстань.
Чому встановлено вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші, а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не зрозуміло. Жодним нормативно-правовим актом така вимога як відстань перевезення асфальтобетонної суміші не встановлена.
Статтею 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника.
З огляду на зазначене, прошу внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом виключення дискримінаційної вимоги та встановлення вимоги щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші у відповідності до діючих вимог ДБН.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 09:49
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до зазначеного пункту 20.8.2 Зміна №1 п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 зазначено: Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Тобто в даному пункті міститься максимальне значення відстані для доставки асфальтобетонної суміші та максимальний час протягом якого має здійснюватись доставка. Замовник, вказавши в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимогу "потужності виробника асфальтобетонної суміші від заводу –виробника до місця проведення робіт не повинна перевищувати 60 км" не порушив вимоги пункту 20.8.2 Зміна №1 п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 оскільки відстань зазначена в оголошені є меншою а не більшою від максимального значення.При встановленні зазначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимог замовником враховано можливі погодні умови, якість дорожньо-транспортного сполучення на підїздах до місця виконання робіт. Разом з тим повідомляємо, що замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі оскільки в радіусі 60 км від місця виконання робіт є достатня кількість асфальтобетонних заводів в яких будь який виконавець робіт може без проблем закупити необхідну для виконання робіт сировину. При цьому звертаємо увагу, що вимоги встановлені до потужностей виробника в той час як вимог до розташування самого виконавця робіт, що жодним чином не звужує конкуренціє та не дискримінує учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА" 1 433 000,00
UAH з ПДВ
1 433 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:37
Електронний підпис
10 липня 2020 17:36
Відгук.jpg
10 липня 2020 17:36
Розрахунки.pdf
10 липня 2020 17:36
статут.pdf
10 липня 2020 17:36
Аналогічний договір.pdf
10 липня 2020 17:36
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:36
проект договору (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"
#39288149
Переможець 1 433 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:28

Документи

15 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"
#39288149
1 433 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 13:55
додаткова угода.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 14:07
ДУ.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 10:41
Договір капремонт Леонтовича.PDF укладений
28 липня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення обсягу фінансування на 2021 рік в сумі 433 000,00 грн. (чотириста тридцять три тисячі гривень 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 433 000,00
UAH