Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покритя частини вул. Миколи Леонтовича в смт. Томашпіль, Томашпільського району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 466 953,00 UAH
UA-2020-06-30-003433-a ● abf4b5de46a6404dadaa01f3387b01a6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Томашпільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04326218 |
Вебсайт: | http://tomashpil.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, пл. Тараса Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Петро Дєдов +380434821978 tom_sr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 466 953,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 669,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покритя частини вул. Миколи Леонтовича в смт. Томашпіль, Томашпільського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24200, Україна, Вінницька область, смт. Томашпіль, вул. Миколи Леонтовича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 16:29 |
Вимоги до кваліфікації учасників.docx | |
30 червня 2020 14:54 |
Відомість робіт.PDF | |
30 червня 2020 14:54 |
проект договору.docx |
02 липня 2020 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 липня 2020 16:29 |
Вимоги до кваліфікації учасників.docx
|
||||||
30 червня 2020 14:54 |
Відомість робіт.PDF
|
||||||
30 червня 2020 14:54 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-30-003433-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43141199
Дата подання: 02 липня 2020 11:14
вимога про виключення дискримінаційної вимоги
Згідно П. 16 Додатку до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження по закупівлі » Замовником встановлено дискримінаційну вимогу а саме «З метою недопущення тривалого транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші яка буде використана під час виконання робіт, що може призвести до підвищеного впливу вібрацій та коливання температур внаслідок чого суміш може стати неоднорідною та призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього полотна замовником прийнято рішення, що потужності виробника асфальтобетонної суміші від заводу –виробника до місця проведення робіт не повинна перевищувати 60 км, про що у складі пропозиції учасник надає гарантійний лист від заводу про гарантії поставки асфальтобетонної суміші для потреб виконання робіт по закупівлі.»
Така вимога до кваліфікації учасників є безпідставною, дискримінаційною та такою що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Встановлена вимога обмежує коло потенційних учасників а також надає перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед Учасників, що встановлені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також положень ч. 4 ст. 22 вказаного Закону.
Я., як потенційний учасник закупівлі маю можливість виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та планую використовувати асфальтобетонну суміш, яка виготовляється атестованим виробником, що знаходиться на відстані 87 км. від об’єкта виконання робіт. При цьому час транспортування такої суміші відповідає вимогам ДСТУ та дозволяє здійснити доставку суміші належної температури та якості.
Проте, через встановлені дискримінаційні вимоги, я не маю можливості приймати участі в процедура даної закупівлі, так як відстань від виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення робіт перевищує 60 км.
Вимога щодо відстані від заводу виробника до місця проведення робіт (60 км) суперечить будівельним нормам.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Вимогами п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 встановлено наступне: “Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин
Відтак, чинними вимогами ДБН встановлено час транспортування асфальтобетонної суміші, і саме час транспортування впливає на якість а суміші, а не відстань.
Чому встановлено вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші, а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не зрозуміло. Жодним нормативно-правовим актом така вимога як відстань перевезення асфальтобетонної суміші не встановлена.
Статтею 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника.
З огляду на зазначене, прошу внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом виключення дискримінаційної вимоги та встановлення вимоги щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші у відповідності до діючих вимог ДБН.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога до кваліфікації учасників є безпідставною, дискримінаційною та такою що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Встановлена вимога обмежує коло потенційних учасників а також надає перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед Учасників, що встановлені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також положень ч. 4 ст. 22 вказаного Закону.
Я., як потенційний учасник закупівлі маю можливість виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та планую використовувати асфальтобетонну суміш, яка виготовляється атестованим виробником, що знаходиться на відстані 87 км. від об’єкта виконання робіт. При цьому час транспортування такої суміші відповідає вимогам ДСТУ та дозволяє здійснити доставку суміші належної температури та якості.
Проте, через встановлені дискримінаційні вимоги, я не маю можливості приймати участі в процедура даної закупівлі, так як відстань від виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення робіт перевищує 60 км.
Вимога щодо відстані від заводу виробника до місця проведення робіт (60 км) суперечить будівельним нормам.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Вимогами п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 встановлено наступне: “Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин
Відтак, чинними вимогами ДБН встановлено час транспортування асфальтобетонної суміші, і саме час транспортування впливає на якість а суміші, а не відстань.
Чому встановлено вимогу щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші, а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не зрозуміло. Жодним нормативно-правовим актом така вимога як відстань перевезення асфальтобетонної суміші не встановлена.
Статтею 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника.
З огляду на зазначене, прошу внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом виключення дискримінаційної вимоги та встановлення вимоги щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші у відповідності до діючих вимог ДБН.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 09:49
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до зазначеного пункту 20.8.2 Зміна №1 п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 зазначено: Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Тобто в даному пункті міститься максимальне значення відстані для доставки асфальтобетонної суміші та максимальний час протягом якого має здійснюватись доставка. Замовник, вказавши в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимогу "потужності виробника асфальтобетонної суміші від заводу –виробника до місця проведення робіт не повинна перевищувати 60 км" не порушив вимоги пункту 20.8.2 Зміна №1 п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 оскільки відстань зазначена в оголошені є меншою а не більшою від максимального значення.При встановленні зазначених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимог замовником враховано можливі погодні умови, якість дорожньо-транспортного сполучення на підїздах до місця виконання робіт. Разом з тим повідомляємо, що замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі оскільки в радіусі 60 км від місця виконання робіт є достатня кількість асфальтобетонних заводів в яких будь який виконавець робіт може без проблем закупити необхідну для виконання робіт сировину. При цьому звертаємо увагу, що вимоги встановлені до потужностей виробника в той час як вимог до розташування самого виконавця робіт, що жодним чином не звужує конкуренціє та не дискримінує учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА" #39288149 |
Переможець |
1 433 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 13:55
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 14:07
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 10:41
|
Договір капремонт Леонтовича.PDF | укладений |
28 липня 2020 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення обсягу фінансування на 2021 рік в сумі 433 000,00 грн. (чотириста тридцять три тисячі гривень 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |