Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-06-30-003216-a d66d6e871bac4792b3dd4bcb3aeb4e2a
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кацаренко

+380976372527 internatsl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат 1-3 ступенів № 21 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23035358
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ОСОАВІАХІМА, 11
Контактна особа: Ірина Кацаренко
+380976372527
internatsl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Осоавіахіма, 11, Маріуполь, Донецька область, 87554, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так потрібно. Відповідно до додатку №4 до оголошення:
1. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, монтаж, налаштування та навчання (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, монтаж, налаштування, навчання, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо).
7. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів у складі тендерної пропозиції, а саме:
7.1. Гарантійний лист про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цінової пропозиції з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
7.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
7.3. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
7.4. Висновок СЕС, Декларація про відповідність, Сертифікат відповідності тощо, видані на території України, на інтерактивні дошки та проектори.
7.5. Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим консультантом з інтерактивного обладнання з обов’язковим надання такого сертифікату у тендерній документації.
7.6.Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2020 14:52
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:16
Шановний Замовнику! Скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати Інтерактивні дошки з оптичною технологією?
Відповідь: НІ, технічні характеристики товару вказані у Додатку №4 до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 79 980,00
UAH з ПДВ
79 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 15:45
Електронний підпис
08 липня 2020 15:42
06 Статут 2019.pdf
08 липня 2020 15:42
26 Сертифікат спікера.pdf
08 липня 2020 15:42
29 Гриф МОН на ПО.pdf
08 липня 2020 15:42
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 липня 2020 15:42
22 Висновок СЕС.pdf
08 липня 2020 15:42
19 Проєкт договору.pdf
08 липня 2020 15:42
08 Відомість з ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 15:42
07 Витяг ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 15:42
03 Довідка Ст.17.pdf
08 липня 2020 15:42
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 79 980,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
79 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:05
Договор 76 КЕКВ 3110.PDF укладений
27 липня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:21
ДУ №2 до договору №76.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 14:52
ДУ к Договору 76 від 27.07.2020р..PDF зміни до договору
30 липня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ Договору п.п. 1.1 "Загальні положення" ДК викласти у наступній редакції: ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. 2. Додаток №1 до договору "Спеціфікація №1" викласти у наступній редакції: ВСЬОГО з ПДВ: 79980,00 грн. (Сімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 13330,00 грн. (Тринадцять тисяч триста тридцять гривень 00 коп.) 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ Договору 12 "реквізити сторін та підписи" "Покупець" викласти у новій редакції. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 330,00 UAH)