Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-06-30-003216-a ● d66d6e871bac4792b3dd4bcb3aeb4e2a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат 1-3 ступенів № 21 Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 23035358 |
Місцезнаходження: | 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ОСОАВІАХІМА, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Кацаренко +380976372527 internatsl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Осоавіахіма, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 11:52 |
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (зі змінами).doc |
03 липня 2020 13:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 липня 2020 11:52 |
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 01 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так потрібно. Відповідно до додатку №4 до оголошення:
1. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, монтаж, налаштування та навчання (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, монтаж, налаштування, навчання, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо).
7. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів у складі тендерної пропозиції, а саме:
7.1. Гарантійний лист про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цінової пропозиції з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
7.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
7.3. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
7.4. Висновок СЕС, Декларація про відповідність, Сертифікат відповідності тощо, видані на території України, на інтерактивні дошки та проектори.
7.5. Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим консультантом з інтерактивного обладнання з обов’язковим надання такого сертифікату у тендерній документації.
7.6.Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.
1. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, монтаж, налаштування та навчання (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, монтаж, налаштування, навчання, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо).
7. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів у складі тендерної пропозиції, а саме:
7.1. Гарантійний лист про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цінової пропозиції з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
7.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
7.3. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної дошки.
7.4. Висновок СЕС, Декларація про відповідність, Сертифікат відповідності тощо, видані на території України, на інтерактивні дошки та проектори.
7.5. Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим консультантом з інтерактивного обладнання з обов’язковим надання такого сертифікату у тендерній документації.
7.6.Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивні дошки.
Уточнення
Дата подання: 01 липня 2020 14:52
Дата відповіді: 01 липня 2020 15:16
Шановний Замовнику!
Скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати Інтерактивні дошки з оптичною технологією?
Відповідь: НІ, технічні характеристики товару вказані у Додатку №4 до оголошення
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978 |
Переможець |
79 980,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:21
|
ДУ №2 до договору №76.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 14:52
|
ДУ к Договору 76 від 27.07.2020р..PDF | зміни до договору |
30 липня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 13:05
|
Договор 76 КЕКВ 3110.PDF | укладений |
27 липня 2020 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ Договору п.п. 1.1 "Загальні положення" ДК викласти у наступній редакції: ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. 2. Додаток №1 до договору "Спеціфікація №1" викласти у наступній редакції: ВСЬОГО з ПДВ: 79980,00 грн. (Сімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 13330,00 грн. (Тринадцять тисяч триста тридцять гривень 00 коп.) 3. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ Договору 12 "реквізити сторін та підписи" "Покупець" викласти у новій редакції. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |