Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко згущене
Очікувана вартість
38 808,00 UAH
UA-2020-06-30-002825-a 6aed5cfb88524c22ad2bdfe44fcc2c81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кучер

+380612236693
+380612236332
zap_crd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25763532
Місцезнаходження: 69093, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська, буд. 13
Контактна особа: Ольга Кучер
+380612236693,+380612236332
zap_crd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:28
Очікувана вартість: 38 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 194,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
462 кілограми
Молоко згущене «Преміум» 8,5% жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69093, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником лише за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі належним чином оформлених документів учасника (в межах коштів, передбачених кошторисом бюджетної установи та в залежності від фактичного фінансування на вказані цілі). Джерело фінансування: Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 13:38
Закупiвельна документацiя _ Молоко згущене.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 12:13
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:37
Добрий день. Чи можлива поставка "еквіваленту" також розфасовкою 370г. Ваші технічні вимоги є дискримінаційними.
Відповідь: З вашого запитання не зрозуміло щодо якого товару цікавить форма випуску.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-002825-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДАВИДЕНКО ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА", Код ЄДРПОУ:3200712766
Дата подання: 17 липня 2020 11:30
Про усунення порушень
Шановний Замовнику! Фізична особа - підприємець Давиденко Олена Леонідівна (далі – ФОП Давиденко О.Л.) подала свою пропозицію для участі у спрощеній закупівлі № UA-2020-06-30-002825-a відповідно до вимог Закупівельної документації Замовника.
16 липня 2020 року Замовником було визначено переможця торгів та в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ ВВ-ПРОФІТ.
ФОП Давиденко О.Л., як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення пропозиції ТОВ ВВ-ПРОФІТ переможцем торгів та для підтвердження неправомірності прийнятого рішення надає пояснення по суті:
- По-перше, Додатком 2 Закупівельної документації передбачено, що Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічними та якісними вимогами до предмета закупівлі передбачено предмет закупівлі - Молоко згущене «Преміум» 8,5% жиру, Вага (об’єм) упаковки, нетто, г: 350, при цьому загальна кількість предмета закупівлі визначена 462 кг. Тобто визначена Замовника кількість становить 1320 банок вагою 350 грам. Слід зазначити, що статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається кількість товару. Крім того, Додатком 3 Закупівельної документації визначено обов’язок учасників про надання технічної специфікації на підставі вимог замовника до предмету закупівлі, що містяться у Додатку 2. На виконання даної вимоги Закупівельної документації учасником ТОВ ВВ-ПРОФІТ в складі пропозиції надані Вимоги до предмета закупівлі від 07.07.2020 №3/07, де товаром, що є предметом закупівлі, визначено Молоко згущене з цукром 8,5% жиру, Вага (об’єм) упаковки, нетто, г: 380. При цьому зазначено на кількості предмета закупівлі – 462 кг. Зазначена вище інформація є недостовірною та не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі та вимогам визначеним Замовником у Закупівельній документації, в частині ваги упаковки та кількості предмета закупівлі (462 кг/0,38 ж/б=1215,7895 банок), що є неможливим та порушує вимоги Замовника торгів щодо кількості товару визначеного в оголошенні даної процедури закупівлі. Також, предметом закупівлі є товар Молоко згущене «Преміум», при цьому походження сировини визначено як – молоко коров’яче, проте в документах наданих ТОВ ВВ-ПРОФІТ на підтвердження якості та відповідності технічним характеристикам Замовника (декларація, експертний висновок), відсутня інформація щодо вмісту складу молочного жиру та його відповідності ГОСТ ISO 17678. Слід також зазначити, що Еквівалент (аналог) — це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками. Враховуючи зазначене, пропозиція ТОВ ВВ-ПРОФІТ не відповідає технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
- По-друге, Додатком 3 Закупівельної документації передбачено подання учасниками торгів в складі пропозицій гарантійного листа з/від виробником(а) або дистриб’ютором(а) продукції. При цьому, частиною 7 Закупівельної документації Замовником передбачено вимогу щодо оформлювання документів відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, де зазначено (п. 4.4), що Документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити, в тому числі: дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа. На виконання вимоги Додатку 3 Закупівельної документації ТОВ ВВ-ПРОФІТ в складі пропозиції наданий лист від ТОВ «ВП «Надія-В», який не має обов’язкових реквізитів визначених ДСТУ 4163-2003, а саме: дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, що не надає йому юридичної сили та чим самим учасником торгів ТОВ ВВ-ПРОФІТ порушені вимоги Закупівельної документації щодо оформлення документів наданих в складі пропозиції, в тому числі з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї Документації;
- по-третє, частиною 2 розділу ІІ Додатку 3 Закупівельної документації передбачено надання учасниками в складі пропозиції Довідки довільної форми про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується), із зазначенням вичерпного переліку документів, на які (у випадку використання) проставляють відбиток його печатки. На виконання даної вимоги Закупівельної документації учасником надана Довідка від 07.07.2020 №9/07, де вказано, що учасник використовує у своїй діяльності печатку, проте не зазначено вичерпного переліку документів, на які проставляють відбиток його печатки, чим не дотримані вимоги Закупівельної документації Замовника торгів.
Враховуючи зазначене вище, та з огляду на права та законні інтереси ФОП Давиденко О.Л., просимо скасувати рішення про визначення пропозиції ТОВ ВВ-ПРОФІТ переможцем торгів, на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 11 Закупівельної документації, відхилити пропозицію ТОВ ВВ-ПРОФІТ, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 16:46
Вимоги щодо усунення порушень відхиляються з наступних підстав:
1) загальна кількість в оголошенні та закупівельній документації встановлена у кілограмах;
2) обов’язкове оформлювання документів у закупівельній документації відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, встановлено тільки для учасників, а для третіх осіб не передбачено;
3) учасник-переможець спрощеної закупівлі в своїй довідки щодо печатки вказав, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-Профіт» повідомляє про те, що використовує у своїй діяльності печатку і проставляє її відбиток на всі документи відповідно до статуту товариства». Підкреслимо «на всі документи відповідно до статуту товариства», що виключає складання вичерпного переліку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВВ-Профіт 26 860,68
UAH з ПДВ
26 860,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДАВИДЕНКО ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА" 38 780,28
UAH з ПДВ
38 780,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:05
Електронний підпис
07 липня 2020 15:04
Цінова пропозиція.PDF
07 липня 2020 15:04
Федоненко.zip
07 липня 2020 15:04
Лист_висновки.pdf
07 липня 2020 15:04
Лист про дистрибуцію.pdf
07 липня 2020 15:04
Завизион.zip
07 липня 2020 15:04
Документи ВВ-Профіт.zip

Публічні документи

10 липня 2020 16:13
Електронний підпис
10 липня 2020 15:53
10. проект договору.pdf
10 липня 2020 15:53
9. д4 лист-згода.pdf
10 липня 2020 15:53
5.2. витяг ЄДР.pdf
10 липня 2020 15:53
5.1. паспорт_ІНН.pdf
10 липня 2020 15:53
3. Виписка ЄДР.pdf
10 липня 2020 15:53
1. д1 заява учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВВ-Профіт

ФОП "ДАВИДЕНКО ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВВ-Профіт
#37622036
Переможець 26 860,68
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:05

Документи

16 липня 2020 17:05
Електронний підпис
16 липня 2020 17:02
protokol_13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВВ-Профіт
#37622036
26 860,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 17:05
Електронний підпис
16 липня 2020 17:02
protokol_13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 20:05
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 17:10
dohovir_1-ВВ.pdf укладений
23 липня 2020 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 860,68
UAH (в тому числі ПДВ 4 476,78 UAH)