Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-71410000-5 -Послуги у сфері містобудування(Розроблення стратегічної екологічної оцінки проекту"План зонування території міста Боярка Києво-Святошинського району Київської області")
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2020-06-30-002633-a 493d2a41a29b4e30a4e35ae2d1030a93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380672012449 fev10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380672012449
fev10@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 164 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення стратегічної екологічної оцінки проекту "План зонування території міста Боярка Києво-Святошинського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевського М., 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться Замовником поетапно, згідно Календарного плану надання послуг (Додаток 3 до Договору), протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акта здачі-прийняття робіт (надання послуг) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 липня 2020 09:40
Дата відповіді: 02 липня 2020 18:48
Доброго дня шановний замовнику! Пунктом 5 тендерної документації (ТД) в критерії, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, ви встановлюєте як вимогу, наявність штатних працівників у учасника закупівлі. Проте в п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» сказано, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, вказана вимога ТД не відповідає вимогам закону. Просимо внести зміни в ТД. Поряд з цим, серед працівників відповідної кваліфікації тендерною документацією вимагається наявність сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). На нашу думку, дана вимога носить дискримінаційний характер та протирічить п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки задовольнити її спроможне лише обмежене коло учасників. Просимо пояснити, посилаючись на нормативно-правові акти, чому поставляється саме така вимога, а в разі відсутності таких підстав внести зміни до ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення !Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі розробляється та затверджується замовником зокрема може встановлюватись один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовник вважає за необхідне, наявність у штаті виконавця штатних працівників відповідної кваліфікації які мають відповідний досвід роботи.
Щодо наявності сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму , ці вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни.
Згідно Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»:
«стратегічна екологічна оцінка (далі – СЕО) - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом;
наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, - будь-які ймовірні наслідки для флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, надр, клімату, повітря, води, ландшафту, природних територій та об’єктів, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я, матеріальних активів, об’єктів культурної спадщини та взаємодія цих факторів.»
При розробці Звіту про СЕО проекту плану зонування території необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля, у т.ч. проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм, що пов'язані з поширенням інженерно-геологічних умов, що є несприятливими для будівництва, що пов'язані з охороною магістральних мереж інженерної інфраструктури та об'єктів на них, обмеження використання земельних ділянок за вимогами охорони пам'яток культурної спадщини, інші специфічні планувальні обмеження. Оскільки ряд планувальних обмежень утворюється від об’єктів шкідливого впливу, у т.ч. виробничих підприємств, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури необхідно провести аналіз щодо впливу даних обмежень на навколишнє природнє середовище кваліфікованими спеціалістами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-002633-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:34927304
Дата подання: 02 липня 2020 09:30
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня шановний замовнику! Пунктом 5 тендерної документації (ТД) в критерії, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, ви встановлюєте як вимогу, наявність штатних працівників у учасника закупівлі. Проте в п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» сказано, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, вказана вимога ТД не відповідає вимогам закону. Просимо внести зміни в ТД.
Поряд з цим, серед працівників відповідної кваліфікації тендерною документацією вимагається наявність сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму). На нашу думку, дана вимога носить дискримінаційний характер та протирічить п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки задовольнити її спроможне лише обмежене коло учасників.
Просимо пояснити, посилаючись на нормативно-правові акти, чому поставляється саме така вимога, а в разі відсутності таких підстав внести зміни до ТД?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 18:52
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі розробляється та затверджується замовником зокрема може встановлюватись один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовник вважає за необхідне, наявність у штаті виконавця штатних працівників відповідної кваліфікації які мають відповідний досвід роботи.
Щодо наявності сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища»), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг), сертифікованого інженер-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму , ці вимоги до учасників процедури закупівлі спрямовані на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни.
Згідно Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»:
«стратегічна екологічна оцінка (далі – СЕО) - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом;
наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, - будь-які ймовірні наслідки для флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, надр, клімату, повітря, води, ландшафту, природних територій та об’єктів, безпеки життєдіяльності населення та його здоров’я, матеріальних активів, об’єктів культурної спадщини та взаємодія цих факторів.»
При розробці Звіту про СЕО проекту плану зонування території необхідно визначити та оцінити вищевказані наслідки для довкілля, у т.ч. проаналізувати обмеження, пов’язані з дією санітарно-гігієнічних та природоохоронних норм, що пов'язані з поширенням інженерно-геологічних умов, що є несприятливими для будівництва, що пов'язані з охороною магістральних мереж інженерної інфраструктури та об'єктів на них, обмеження використання земельних ділянок за вимогами охорони пам'яток культурної спадщини, інші специфічні планувальні обмеження. Оскільки ряд планувальних обмежень утворюється від об’єктів шкідливого впливу, у т.ч. виробничих підприємств, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури необхідно провести аналіз щодо впливу даних обмежень на навколишнє природнє середовище кваліфікованими спеціалістами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 163 695,60
UAH з ПДВ
163 695,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 23:34
Електронний підпис
09 липня 2020 20:04
Інші документи.rar
09 липня 2020 20:04
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
Переможець 163 695,60
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
#01422832
163 695,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:54
Договір №2020-54-127 від 17.07.2020р..pdf укладений
17 липня 2020 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 695,60
UAH (в тому числі ПДВ 27 282,60 UAH)