Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні послуги: Лот 1 Медичні послуги з проведення коронароангіографії та стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником»; Лот 2 Медичні послуги з проведення коронароангіографії та стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром
Очікувана вартість
1 218 800,00 UAH
UA-2020-06-30-002553-a b7edf80ec1f54ac4af8d154436c073bf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Сулейманова

+380985395914 econom.kml9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986322
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б
Контактна особа: Юлія Сулейманова
+380985395914
econom.kml9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі проводилась процедура відкритих торгів по коду 85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги (далі – переговорна процедура закупівля) – від 27.05.2020 року № UA-2020-05-27-004961-b та від 12.06.2020 року № UA-2020-06-12-005038-c. Двічі процедура відкритих торгів була відмінена через відсутність достатньої кількості учасників.
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним (або кількома) учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п.1 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
В зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів двічі відмінялась, лікарня має право застосувати переговорну процедуру закупівлі з обраним самостійно учасником шляхом проведення з ним переговорів та підписанням протоколу переговорів.
Згідно з ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 13:22
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Тендерна документація

30 червня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 13:07
протокол №70.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Медичні послуги з проведення коронароангіографії та стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром з забезпеченням витратними матеріалами «Замовником»;
Опис предмету закупівлі:
згідно з п.1 ч. 2 ст. 40 Закону
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 861 600,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

110 посл
Послуги з проведення коронарографії хворим на гострий коронарний синдром
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Дата доставки: 30 вересня 2020
2 посл
Послуги з проведення балонної ангіопластики хворим на гострий коронарний синдром
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Дата доставки: 30 вересня 2020
54 посл
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром 1 стентом без лікувального покриття
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Дата доставки: 30 вересня 2020
26 посл
Послуги з проведення стентування судин серця хворим на гострий коронарний синдром 1 стентом з лікувальним покриттям
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, Кривиий Ріг, Женевська, 6 Б
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
Переможець 861 600,00
UAH
30 червня 2020 13:22

Документи

30 червня 2020 13:22
Електронний підпис
30 червня 2020 13:22
протокол №70.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 13:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДИКА"
#36346616
861 600,00
UAH
Документи

Документи

30 червня 2020 13:22
Електронний підпис
30 червня 2020 13:22
протокол №70.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 08:58
Дод.угода №1 до дог.96 лот 1.PDF зміни до договору
07 жовтня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:10
Дог 96 АльфаМедика.PDF укладений
16 липня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Всі зміни описано в документі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 802 200,00
UAH