Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання
Очікувана вартість
5 815,00 UAH
UA-2020-06-30-001695-a f9ce6942f39f48e9957451c9092c5812
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атамась Геннадій Олексійович

380442365897 g_a_atamas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська студентська поліклініка" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Атамась Геннадій Олексійович
380442365897
g_a_atamas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:18
Очікувана вартість: 5 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Лампа люмінісцентна 18W /54 G13 Philips (світло холодне біле)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
25 штуки
Лампа люмінісцентна 36 W /54 G13 Philips (світло холодне біле)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
150 штуки
Стартер S2 (4-22 W)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
40 штуки
Лампа світлодіодна LED A60 12W, Е 27 (світло холодне біле)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Політехнічна, 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 11:40
Цінова пропозиція.doc
30 червня 2020 11:39
Оголошення Освітлювальне обладнання.doc
30 червня 2020 11:39
Проєкт договору Освітлювальне обладнання.doc
30 червня 2020 11:39
Кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги?
Дата подання: 02 липня 2020 09:32
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:00
Чи можлива поставка аналогічних товарів інших сертифікованих в Україні виробників?
Відповідь: Так, можлива.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 4 043,40
UAH з ПДВ
3 721,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД" 4 254,00
UAH з ПДВ
3 723,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:22
Magnum cтартеры.pdf
06 липня 2020 18:22
ДеклараціЇ (1).pdf
06 липня 2020 18:22
Протокол.PDF
06 липня 2020 18:22
Наказ директора.pdf
06 липня 2020 18:22
Витяг.pdf
06 липня 2020 18:22
Витяг з ПДВ.pdf
06 липня 2020 18:22
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2020 18:22
Статут.pdf
06 липня 2020 18:22
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

ТОВ "КОМПАНІЯ "СВІТОГЛЯД" ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
#39393590
Переможець 3 721,20
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:18

Документи

08 липня 2020 16:17
Протокол 21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
#39393590
3 721,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 16:17
Протокол 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 11:01
Додаткова угода АСТ Світлотехніка.pdf зміни до договору
24 липня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 12:18
Договір АСТ-Світлотехніка.pdf укладений
16 липня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Покупця.
Номер договору про закупівлю: Договір № 73-30
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 721,20
UAH (в тому числі ПДВ 620,20 UAH)