Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)
Current average repair of the highway O 031379 Rozhysche - Nosachevychi - Lukiv - Kolky - / R-14 / - / T-03-10 / - Kalynivka - Horaimivka - Maidan-Lipnensky (km 0 + 000 - km 2 + 023) of Rozhysche district of Volyn oblast (adjustment)
Очікувана вартість
16 677 799,60 UAH
UA-2020-06-30-001512-c 3a8cf8ce17b646938619d2b7b3f95f68
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аладін Євгеній Ігорович

380685269906 LUTSK.2020@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська область обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Контактна особа: Аладін Євгеній Ігорович
380685269906
LUTSK.2020@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise "Local Highways Service in Volyn Region"
National ID: 43502576
Contact point: Aladin Ievgenii
380685269906
LUTSK.2020@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 21:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:59
Очікувана вартість: 16 677 799,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83 389,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83000 UAH
Publication date: 30 червня 2020 21:42
Enquiries until: 08 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 16 677 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 83 389 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Пропозиція готується та подається українською мовою.
Пропозиція готується та подається українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway O 031379 Rozhysche - Nosachevychi - Lukiv - Kolky - / R-14 / - / T-03-10 / - Kalynivka - Horaimivka - Maidan-Lipnensky (km 0 + 000 - km 2 + 023) of Rozhysche district of Volyn oblast (adjustment)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 21:58
ТД нова редакція.pdf
10 серпня 2020 21:58
Додатки до ТД нова редакція.pdf
10 серпня 2020 21:58
Перелік змін.pdf
10 серпня 2020 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 21:58
ТД нова редакція.pdf
04 серпня 2020 19:35
ТД нова редакція.pdf
30 червня 2020 21:39
ТД.pdf
10 серпня 2020 21:58
Додатки до ТД нова редакція.pdf
04 серпня 2020 19:35
Додатки до ТД нова редакція.pdf
30 червня 2020 21:39
Додатки до ТД.pdf
10 серпня 2020 21:58
Перелік змін.pdf
04 серпня 2020 19:35
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кроку аукціону
Дата подання: 20 липня 2020 13:33
Дата відповіді: 22 липня 2020 21:31
в оголошенні про проведення торгів вказано мінімальний крок пониження ціни 0,10%, що не відповідає вимогам статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі" (пункт 11 частини 2), також не вказано в оголошенні мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції (пункт 8 частини 2). Чи можливо виправити неточності в оголошенні ?
Відповідь: Доброго дня!

В оголошення про закупівлю внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-30-001512-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 07 серпня 2020 16:21
Скарга
на дискримінаційні умови тендерної документації в новій редакції. Детальніше в поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 19:54
рішення про прийняття 15302 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:54
інформація про перенесення розгляду скарги 12689.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 16:16
інформація про резолютивну частину рішення 16697.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 17:32
рішення від 04.09.2020 №16697.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 21:08

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-15-000014 ● b17e96958e744e1083f41be59f298a99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-30-001512-c від 30.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з вищевикладеним Замовник надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р.: 1. Замовником під час оголошення процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c повністю дотримані вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, зокрема оголошення містить інформацію про те ще Замовником вимагаєтеся забезпечення тендерної пропозиції та зазначена необхідна інформація щодо його розміру, виду та умов надання шляхом заповнення всіх передбачених на авторизованому майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель граф. 2. Замовником під час проведення закупівлі жодним чином не порушено норм частини 8 статті 12 Закону оскільки вся інформація, що вимагалася до подання Замовником, було розміщена Учасниками в електронному вигляді через авторизовані майданчики Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, розгляд та оцінка пропозицій Учасників відбувалися виключно на підставі інформації поданих Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій. Вимога тендерної документації щодо надання частини кошторисної документації у паперову вигляді Замовнику, ніяким чином не порушує принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, є сталою практикою під час укладання підрядних договорів, оскільки має відношення лише до процесу оформлення договору за результатом результатам проведення закупівлі, який, в свою чергу, підписується у паперову вигляді. 3. Тендерною документацією передбачено вимогу, що учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Учасником ТОВ «Данко» у повній відповідності до вимог Закону та тендерної документації (зокрема п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») під час подання тендерної пропозиції 17.08.2020 було завантажено кошторисну частину тендерної пропозиції. В той же час для дотримання вимог частини 1 статті 28 Закону, під час завантаження тендерної пропозиції файл «ком частина.rar» був визначений таким, який містить інформацію про ціну. З урахуванням цього файл «ком частина.rar» який містить інформацію про ціну не був розкритий (оприлюднений) до часу закінчення електронного аукціону 16.09.2020, що можливо перевірити на електронному майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, оскільки процедура була оприлюднена відповідно до частини третьої статті 10 Закону, Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну, що повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Виходячи з цього Змовник не мав жодних підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко». 4. Враховуючи інформацію надану в попередньому пункті, Замовник не мав жодних підстав для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c. Враховуючи наведені у запереченні до висновку факти, вважаємо вимогу розірвати договір за результатами процедури з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України такою що суперечить чинному законодавству.

2020-11-13 11:55:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державним підприємством «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 20.11.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-30-001512-c).
Дата публікації: 23 листопада 2020

Документи:

23 листопада 2020 18:33
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-06-30-001512-c3a8cf8ce17b646938619d2b7b3f95f68
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна, Волинська область обл., Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 вересня 2020 21:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:35
3.1.5. Лист-Пояснення.pdf
17 серпня 2020 19:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:05
Страхова гарантія.rar
17 серпня 2020 19:05
18. Проект договору.pdf
17 серпня 2020 19:05
18. Технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 19:05
16. Довідки з банків.pdf
17 серпня 2020 19:05
13. Сертифікат ISO.pdf
17 серпня 2020 19:05
10. Паспорт Антонян К.З..pdf
17 серпня 2020 19:05
3.Копія ліцензії.pdf
17 серпня 2020 19:04
2.2.3 Копія витягу ПДВ.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.1.3 Залучена техніка.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.1.2 Власна техніка.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.3 накази.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.4 лист-згода.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.2 дипломи.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.1 трудові книжки.pdf

Документи

09 вересня 2020 21:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:18
документи переможця
17 серпня 2020 19:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:52
тех частина.rar
17 серпня 2020 19:52
ком частина.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_5.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_4.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_3.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_2.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 16 430 000,00
UAH з ПДВ
16 346 611,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 16 511 021,61
UAH з ПДВ
16 427 632,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:23
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:18
документи переможця
17 серпня 2020 19:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:53
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:52
тех частина.rar
17 серпня 2020 19:52
ком частина.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_5.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_4.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_3.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_2.rar
17 серпня 2020 19:52
квал частина_1.rar

Публічні документи

17 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
17 серпня 2020 21:35
3.1.5. Лист-Пояснення.pdf
17 серпня 2020 19:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 19:05
Страхова гарантія.rar
17 серпня 2020 19:05
18. Проект договору.pdf
17 серпня 2020 19:05
18. Технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 19:05
16. Довідки з банків.pdf
17 серпня 2020 19:05
13. Сертифікат ISO.pdf
17 серпня 2020 19:05
10. Паспорт Антонян К.З..pdf
17 серпня 2020 19:05
3.Копія ліцензії.pdf
17 серпня 2020 19:04
2.2.3 Копія витягу ПДВ.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.1.3 Залучена техніка.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.1.2 Власна техніка.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.3 накази.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.4 лист-згода.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.2 дипломи.pdf
17 серпня 2020 19:04
1.2.1 трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 16 346 611,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 21:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 21:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
16 346 611,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 09:49
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 16:27
ДУ №07 до Договору від 05.10.2020 №85-пс_20.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:21
ДУ № 06 до Д від 05.10.20 № 85-пс 20.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 12:17
ДУ № 05 до Д № 85-пс 20 від 05.10.2020 (1).pdf зміни до договору
23 березня 2021 12:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:05
ДУ № 04 до Договору від 05.10.2020 № 85-пс 20 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:22
додаткова угода 3 (1).PDF зміни до договору
24 листопада 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 16:19
Додаткова угода 02 до Договору від 05.10.2020 № 85-пс 20 (1).PDF зміни до договору
05 листопада 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 13:45
Додаткова угода 1 (1).PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 09:05
85-пс 20.PDF укладений
06 жовтня 2020 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено план фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в план фінансування
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти орієнтовний план фінансування у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції юридичні адреси Сторін Продовження строку дії договору Викладення Додатків № 2 і № 3 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 Зміни до Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 85-пс/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 377 082,32
UAH (в тому числі ПДВ 2 562 847,05 UAH)