Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway of state importance H-25 Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on the section km 95 + 000 - km 100 + 000
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Костюк Іван Олегович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Kostyuk Ivan 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 23:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 84 457 555,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 422 287,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 844575.55 UAH |
Publication date: | 30 червня 2020 23:18 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 84 457 555 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 422 288 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 07.08.2020, 18:00.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 11:17 |
Огол. англ. (95-100) від 30.07.20.doc | |
30 липня 2020 11:17 |
Перелік змін від 30.07.2020 (4).doc | |
30 липня 2020 11:17 |
Тендерна документація нова редакція (95-100.) (4).doc | |
24 липня 2020 15:37 |
Перелік змін від 24.07.2020.doc | |
24 липня 2020 15:37 |
Тендерна документація нова редакція (95-100.) (3).doc | |
23 липня 2020 21:00 |
Перелік змін від 23.07.2020 (2).doc | |
23 липня 2020 21:00 |
Тендерна документація нова редакція (95-100.) (2).doc | |
23 липня 2020 13:44 |
Перелік змін від 23.07.2020.doc | |
23 липня 2020 13:44 |
Тендерна документація нова редакція (95-100.).doc | |
30 червня 2020 23:15 |
Огол. англ. (95-100).doc | |
30 червня 2020 23:15 |
Проєкт договору поточний середній ремонт (Додаток № 5).doc | |
30 червня 2020 23:15 |
Тендерна документація (95-100.).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000005 ● c2d57a5a0d2f4980b5ee9ca7c36a4db8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-06-30-001357-b 30.06.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-02 18:16:53
Відкриття провадження у справі
номер провадження - 460/8101/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 16.10.2020 року. Відповідно до наказу від 21.09.2020 № 160 Північним офісом Держаудитслужби був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 95+000 – км 100+000, проведених Службою автомобільних доріг в Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-30-001357-b). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 16.10.2020 року (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби встановлено, зокрема порушення пункту 1 частини 1 статті 31, частину 16 статті 29, частину 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. Поряд з цим Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Служба автомобільних доріг в Рівненській області категорично не погоджується з висновками Північного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та,користуючись наданим абзацом 2 частини 8 статті8 Закону правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вибірковому підході та вільній інтерпретації вимог тендерної документації в новій редакції, затвердженої рішенням тендерного комітету від 30.07.2020 протокол № 292 (далі – тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях службових осіб Північного офісу Держаудитслужби наведених в констатуючій частині Висновку. Зокрема у Висновку вказано: «Відповідно до п. 1.1 додатку 2 ТД Замовником вимагалось в підтвердження інформації, викладеної в довідці про наявність матеріально - технічної бази надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Однак, в складі пропозиції Переможця міститься контракт від 23.11.2016 № 16/0675/69, який діяв до 30.11.2018, чим не дотримано п. 1.1 додатку 2 до ТД.» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції переможця –ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Пунктом 1.1 додатку № 2 до тендерної документації вимагалось надати інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми Таблиці (форма, що наведена в п. 1.1 додатку №2 до тендерної документації, зокрема в колонці 4 даної таблиці вказується правовий статус (власне, оренда, лізинг, тощо)) та в підтвердження інформації, викладеної в довідці, вимагалось надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці; або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Як видно з вищевикладених вимог тендерної документації Замовник передбачив два способи підтвердження інформації наведеної в довідці про наявність матеріально-технічної бази, а саме: надати копії документів, що підтверджують право власності абокопії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди, суборенди та ін. При цьому Замовником зазначено, що вимога про дійсність та чинність договорів протягом всього строку виконання договору про закупівлю застосовується: перше – до договорів, що посвідчують право користування; друге – на об’єкти, які не є власністю учасника. В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» на виконання вимог п. 1.1 додатку № 2 до тендерної документації надано довідку згідно форми таблиці, наведеної в тендерній документації, яка містила наступну інформацію, зокрема, про наявність власного, заводу з виробництва асфальтобетону АБЗ (Асфальтозмішувач ДС-16863), який є власністю ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», що підтверджується контрактом № 16/0675/69 від 23.11.2016 року та накладною № 01/110 від 20.01.2017 року. На підтвердження зазначеної в довідці інформації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надано завірені відповідно до умов тендерної документації копії контракту № 16/0675/69 від 23.11.2016 року та накладної № 01/110 від 20.01.2017 року. Предметом контракту № 16/0675/69 від 23.11.2016 року є зобов’язання продавця протягом строку, зазначеного в цьому контракті, виготовити та передати у власність покупця (ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд») асфальтозмішувальних та грунтозмішувальних установок (в т.ч. ДС-16863), вузлів і агрегатів до них, а покупець зобов’язується прийняти та своєчасно оплатити продукцію на умовах, встановлених цим контрактом та додатками до нього – відповідно до статті 655 Цивільного кодексу України – це є визначенням договору купівлі-продажу, а не договору, що посвідчує право користування. Для довідки - визначення, види, істотні умови тощодоговорів, що посвідчують право користування наведені в главі 58 «Найм (оренда)» Цивільного кодексу України. Отже, вимога тендерної документації щодо дійсності та чинності протягом всього строку виконання договору про закупівлю не застосовується до контракту № 16/0675/69 від 23.11.2016 року, оскільки даний контракт наданий на підтвердження права власності ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» на асфальтозмішувач ДС-16863 та відповідно чинного законодавства (посилання на норми Цивільного кодексу України наведені вище) не являється договором, що підтверджує право користування. Таким чином, висновок службових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є таким, що не відповідає дійсності. У констатуючій частині Висновку також вказано про не дотримання вимогипункту 1.3 додатку № 2 до тендерної документації, оскільки в складі тендерній пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відсутній документ, який підтверджував би право власності на асфальтобетонний завод. Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», а саме: в п. 1.3 додатку № 2 до тендерної документації містяться вимоги, зокрема, надати в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього. На виконання даної вимоги тендерної документації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надано: 1. Завірену відповідно до умов тендерної документації копію контракту № 16/0675/69 від 23.11.2016 року, згідно з умовами якого ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» придбав у ПАТ «Кредмаш» установку асфальтозмішувальну ДС-16863 - (міститься у файлі «2.1. Інформація по МТБ.pdf» на стор. 2-5). 2. Завірену відповідно до умов тендерної документації копію накладної № 01/110 від 20.01.2017 року - (міститься у файлі «2.3.1. Накладна по АБЗ.pdf» на стор. 1). Таким чином, висновок службових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є таким, що не відповідає дійсності. Службові особи Північного офісу Держаудитслужби у Висновку зазначають: «в п. 1.4. додатку 2 ТД зазначено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) Однак, в складі пропозиції Переможця відсутня трудова книжка на Келлер І.В., чим не дотримано вимогу п. 1.4. додатку 2 ТД». Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Відповідно до п. 1.4 додатку № 2 до тендерної документації вимога Замовника, щодо надання копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) не являється безальтернативною – Замовник вимагає на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Тобто є три варіанти підтвердження інформації наведеної в довідці: 1. Надати копії трудових книжок з наказами про призначення, про сумісництво. 2. Надати копії цивільно-правових угод. 3. Надати інші документи вимагає, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. На виконання вимог п. 1.4. додатку № 2 до тендерної документації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надало копію договору оренди від 15.06.2020 року № 15/06 укладеного між ФОП Келлер І.В. (орендодавець) та ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» (орендар), відповідно до якого орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування транспортний засіб із залученням власного персоналу для виконання робіт на будівельних об’єктах орендаря, крім того в додатку № 1 до даного договору наведено перелік техніки – КАМАЗ 55102 та персоналу – Келлер І.В. Надавши даний договір в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в повній мірі підтвердило наведену в довідці інформацію у спосіб, що передбачений тендерною документацією Таким чином, висновокслужбових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є таким, що не відповідає дійсності. Підсумовуючи все вищенаведене, зазначаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в повній мірі відповідає всім вимогам тендерної документації, а отже правомірно було допущено до аукціону. Тому висновок Північного офісу Держаудитслужби щодо наявності порушень пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 16 статті 29 Закону є повністю надуманими та такими, що суперечать дійсності. Твердження службових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо порушень Замовником Закону в частині складання тендерної документації ґрунтуються на невірному тлумаченні норм Закону та посиланнями на неіснуючі вимоги тендерної документації. Зокрема, службовими особами Північного офісу Держаудитслужби у Висновку вказано: «Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (підпункті 3.2.1. частини 3 розділу VI) Замовником встановлено вимоги, що переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог п. 3.1 розділу VI цієї тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час подання тендерної пропозиції, та що переможець під час укладання договору надає договір (договори) добровільного страхування від нещасних випадків, страховий сертифікат (страхові сертифікати) до договору(-ів) страхування на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та документом (документами), що підтверджує факт оплати по договору страхування (платіжне доручення, виписка з банку тощо).», - після чого резюмовано: «Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання Замовнику документів у паперовому вигляді протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.» Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на чіткості вимог тендерної документації та однозначності тлумачення норм Закону. По-перше, пункт 3.2.1 частини 3 розділуVI тендерної документації, на який наведено посилання у Висновку та вимоги якого, на думку службових осіб Північного офісу Держаудитслужби, не відповідають Закону,сформульовано наступним чином: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.3.1 розділуVI цієї тендерної документації, про що учасник надає письмову згоду під час подання тендерної пропозиції.», - тобтоне містить вимоги щодо надання Замовнику будь-яких документів саме в паперовій формі, а також не містить вимоги щодо надання переможцемпід час укладання договору (договорів) добровільного страхування від нещасних випадків, страхового сертифікату (страхових сертифікатів) до договору(-ів) страхування на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та документом (документами), що підтверджує факт оплати по договору страхування (платіжне доручення, виписка з банку тощо). Слід додати, що в самому Законі застосовуються формулювання «надає», «повинен надати» тощо без уточнення в якій саме формі, наприклад в частині 2 статті 41: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:…».По-друге, норма частини 8 статті 12 Закону, щодо подання інформації під час проведення процедури закупівлі електронному вигляді через електронну систему закупівель відноситься до загальних умов здійснення закупівель, при цьому норми, що регулюють складання тендерної документації закріплені в статті 22 Закону. Крім того, Замовником в тендерній документації не встановлено до учасників жодної вимоги щодо подання ними у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, оскільки такі дії заборонені тією ж частиною 8 статті 12 Закону.В якості роз’яснень норм частини 8 статті 12 Закону слід наголосити: на тому, що замовнику заборонено вимагати від учасників саме ту інформацію в паперовому вигляді, яка вже є поданою ними під час проведення процедури закупівлі – як вже зазначено, Замовник не вимагав від учасників інформації в паперовому вигляді, яка вже була ними подана; а також на тому, що Законом в частині 1 статті 1 чітко розмежовано поняття «учасника процедури закупівлі» та «переможця процедури закупівлі» - знову ж таки Замовник не вимагав від учасників інформації в паперовому вигляді, яка вже була ними подана, ба-більше Замовник не вимагав такої інформації від переможця також. Таким чином, твердження, що Замовник нібито порушив частину 8 статті 12 Закону та недотримався принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель не відповідає дійсності, так як Замовником під час проведення процедури закупівлі подання всієї інформаціїбуло здійснено в електронному вигляді через електронну систему закупівель та Замовник не вимагав від учасників інформації в паперовому вигляді, яка вже була ними подана. Враховуючи все вищевикладене Служба автомобільних доріг у Рівненській області вимагає скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, опублікований в системі електронних закупівель 16.10.2020, визнати процедуру закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 95+000 – км 100+000 (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-30-001357-b) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку службових осіб Північного офісу Держаудитслужби – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності службових осіб Північного офісу Держаудитслужби, які безпосередньо проводили моніторинг закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
2020-10-23 11:27:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Документи:
30 жовтня 2020 15:08
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2020 15:08
|
Підтвердження звернення в суд.pdf |
30 жовтня 2020 15:08
|
Лист про технічні можливості.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
84 430 000,00
UAH з ПДВ
|
83 584 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
84 450 000,00
UAH з ПДВ
|
83 604 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
84 455 000,00
UAH з ПДВ
|
84 455 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
83 584 710,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 17:02
|
ДУ № 3 до Д № 30.pdf | укладений |
17 лютого 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 17:50
|
Розрахунки (95-100).pdf | укладений |
08 вересня 2020 17:50
|
Договір № 30.pdf | укладений |
08 вересня 2020 17:50
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 вересня 2020 16:10
|
21 000 000,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA218201720355309017700703770 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |
09 жовтня 2020 11:19
|
4 000 000,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA218201720355309017700703770 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |
28 жовтня 2020 11:30
|
33 246 630,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA253003460000026001023717001 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |
16 грудня 2020 17:03
|
18 821 094,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA253003460000026001023717001 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |
16 грудня 2020 17:03
|
5 361 232,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA253003460000026001023717001 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |
24 грудня 2020 11:21
|
1 155 754,00 UAH | UA938201720343221002100006130 САД у Рівненській області |
UA033282090000026001000013196 ПРАТ"Рiвнеавтошляхбуд" |
Оплачений |