Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
1 451 000,00 UAH
UA-2020-06-30-001324-b 74dda284d9154305b3bc519bbbd77c49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 451 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36; Категорія замовника: відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абзацу 1 ч. 5 ст. 4 Закону; Джерело фінансування кошти місцевого бюджету; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції: відповідно до документації

Тендерна документація

30 червня 2020 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 19:24
ТД-озеленення 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000033 ● 50bbb1511efe4ac4814ceabbc74381fd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

20.07.2020 № 139

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 14.07.2020 № 003100-18/2288-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2020 № 139

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2020-06-30-001324-b
30.06.2020 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 26323404) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1. Утримання зелених насаджень
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 265,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 14:11
Закінчення: 17 липня 2020 14:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 – Утримання зелених насаджень
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника Актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗЕЛЕНА КРАЇНА" 25 650,00
UAH з ПДВ
25 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна 26 190,00
UAH з ПДВ
26 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:59
Корупція_юр особа.zip
10 серпня 2020 14:59
Супровідний лист.pdf
10 серпня 2020 14:59
МВС.pdf
10 серпня 2020 14:59
Корупція _ фіз особа.zip
10 серпня 2020 14:59
Банкрутство.pdf
10 серпня 2020 14:59
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
10 серпня 2020 14:59
Довідка ч.2 ст.17.pdf
10 серпня 2020 14:59
ДПІ.pdf
16 липня 2020 13:05
Електронний підпис
16 липня 2020 11:51
Аналогічний досвід.pdf
16 липня 2020 11:51
Проект договір.pdf
16 липня 2020 11:51
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 11:51
Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
16 липня 2020 10:59
Електронний підпис
16 липня 2020 10:56
пропозиція.pdf
16 липня 2020 10:56
проект договору.rar
16 липня 2020 10:56
проект договору.pdf
16 липня 2020 10:56
ЄДР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗЕЛЕНА КРАЇНА"

ФОП Ткаченко Марина Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗЕЛЕНА КРАЇНА"
#36390906
Переможець 25 650,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗЕЛЕНА КРАЇНА"
#36390906
25 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:56
Договір № 111.pdf укладений
18 серпня 2020 08:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 650,00
UAH