Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Балаклійської районної ради "Телерадіокомпанія "Оріана" |
Код ЄДРПОУ: | 31834427 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., м. Балаклія, вул. Жовтнева, буд. 14 |
Контактна особа: |
Лисенко Юрій +380502983669 trk-oriana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються після факту їх надання належним чином, на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою КБ-3) та отримання Замовником усієї необхідної виконавчої документації про виконання Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, з відстрочкою платежів до 10 календарних днів. Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 19:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 19:20 |
ТД поточний ремонт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000004 ● 07031a6cb60f42c5b25527427e27e7b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2020 № 158
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2020-06-30-001322-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство Балаклійської районної ради "Телерадіокомпанія "Оріана", ознайомились з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до ст.3, 21 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2020-06-30-001322-b на закупівлю послуги з Поточного ремонту студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана», очікуваною вартістю - 400 000,00 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.1 ст. 33 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем. Замовником, після отримання запиту про усунення порушень, було ще раз, дуже ретельно, перевірено пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання зазначеного у висновку в межах проведення моніторингу даної закупівлі пояснюємо, відповідно до ст.3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» враховуючи основні принципи охорони навколишнього природного середовища та з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону, Замовник включив до тендерної документації іншу інформацію та вимоги до неї, а саме: пункт 7.2. де зазначено, що: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.» В складі тендерної пропозиції Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ надано зазначену у вимогах довідку. Щодо інформації про зварювальника, підпунктом 2) пункту 5 розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу про «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» та пп.5.2. п. 5 розділу 3 тендерної документації «Довідку в формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватися надання послуг згідно із предметом тендеру, а саме про наявність в штаті учасника: - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надається, крім іншого, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації;» з наведеною формою подання інформації учасником. А додатком 3 до тендерної документації зазначено послугу, яка має перелік завдань, які повінні бути виконанні учасником. Отже замовником не встановлювалось чіткого переліку працівників, які повинні бути в штаті учасника на посаді зварювальника. Більш того, при улаштуванні покриттів з лінолеуму ПВХ-ТARКЕТТ на клеї зі зварюванням полотнища у стиках не виникає з’єднання металевих конструкцій, складних апаратів, деталей, вузлів методом сплавлення металів, тому цю частину послуги може виконати кожен працівник зазначений в довідці від 14.07.2020 № 18. Виходячі з вищенаведенного повідомляємо, що тендерная документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ не має підстав для відхилення. Також наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.
2020-08-05 16:30:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
382 127,71
UAH з ПДВ
|
382 127,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
390 334,91
UAH з ПДВ
|
385 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2812915298 |
Переможець |
382 127,71
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 15:48
|
12 06.08.20.pdf | укладений |
06 серпня 2020 15:48
|