Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-06-30-001322-b 19de9d26051d493591da219c09cb6f89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Юрій

+380502983669 trk-oriana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Балаклійської районної ради "Телерадіокомпанія "Оріана"
Код ЄДРПОУ: 31834427
Місцезнаходження: 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., м. Балаклія, вул. Жовтнева, буд. 14
Контактна особа: Лисенко Юрій
+380502983669
trk-oriana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:46
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64207, Україна, Харківська область, Балаклія, пл. Казмірука, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються після факту їх надання належним чином, на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою КБ-3) та отримання Замовником усієї необхідної виконавчої документації про виконання Договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, з відстрочкою платежів до 10 календарних днів. Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 19:20
ТД поточний ремонт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000004 ● 07031a6cb60f42c5b25527427e27e7b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.07.2020 № 158
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.


В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-06-30-001322-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне підприємство Балаклійської районної ради "Телерадіокомпанія "Оріана", ознайомились з Запитом про усунення порушень та відповідно до ст.8 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення. Відповідно до ст.3, 21 Закону на веб портале уповноваженого органу оприлюднено інформацію про проведення процедури відкритих торгів оголошення UA-2020-06-30-001322-b на закупівлю послуги з Поточного ремонту студії КП БРР «Телерадіокомпанія «Оріана», очікуваною вартістю - 400 000,00 грн. Після проведення аукціону тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації та відповідно до п.1 ст. 33 Закону прийнято рішення укласти договір про закупівлю з переможцем. Замовником, після отримання запиту про усунення порушень, було ще раз, дуже ретельно, перевірено пропозицію учасника на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Щодо питання зазначеного у висновку в межах проведення моніторингу даної закупівлі пояснюємо, відповідно до ст.3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» враховуючи основні принципи охорони навколишнього природного середовища та з урахуванням вимог ч.3 ст. 22 Закону, Замовник включив до тендерної документації іншу інформацію та вимоги до неї, а саме: пункт 7.2. де зазначено, що: «Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника.» В складі тендерної пропозиції Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ надано зазначену у вимогах довідку. Щодо інформації про зварювальника, підпунктом 2) пункту 5 розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу про «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» та пп.5.2. п. 5 розділу 3 тендерної документації «Довідку в формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватися надання послуг згідно із предметом тендеру, а саме про наявність в штаті учасника: - сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (в складі пропозиції надається, крім іншого, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації;» з наведеною формою подання інформації учасником. А додатком 3 до тендерної документації зазначено послугу, яка має перелік завдань, які повінні бути виконанні учасником. Отже замовником не встановлювалось чіткого переліку працівників, які повинні бути в штаті учасника на посаді зварювальника. Більш того, при улаштуванні покриттів з лінолеуму ПВХ-ТARКЕТТ на клеї зі зварюванням полотнища у стиках не виникає з’єднання металевих конструкцій, складних апаратів, деталей, вузлів методом сплавлення металів, тому цю частину послуги може виконати кожен працівник зазначений в довідці від 14.07.2020 № 18. Виходячі з вищенаведенного повідомляємо, що тендерная документація розроблена замовником з дотриманням вимог нової редакції Закону та пропозиція Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ не має підстав для відхилення. Також наголошуемо про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень про, що керуючись ч.8 ст.8 Закону надано аргументовані заперечення.

2020-08-05 16:30:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 382 127,71
UAH з ПДВ
382 127,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 390 334,91
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 10:03
Електронний підпис
28 липня 2020 10:02
довідки переможця.PDF
21 липня 2020 15:41
Електронний підпис
21 липня 2020 15:39
лист-відгук.PDF
15 липня 2020 10:14
Електронний підпис
15 липня 2020 10:12
паспорт, код.PDF
15 липня 2020 10:12
витяг з єдр.PDF
15 липня 2020 10:12
субпідряд.PDF
15 липня 2020 10:12
лист-відгук.PDF
15 липня 2020 10:12
звітність.PDF
15 липня 2020 10:12
довідка обладнання.PDF
15 липня 2020 10:12
ліцензія.PDF
15 липня 2020 10:12
гарантія.PDF

Публічні документи

15 липня 2020 15:36
Електронний підпис
15 липня 2020 15:35
S1499201 Квитанція №2.pdf
15 липня 2020 15:35
9 спецодяг.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
9 спецодяг.pdf
15 липня 2020 15:35
6Договір оренди.PDF.p7s
15 липня 2020 15:35
6Договір оренди.PDF
15 липня 2020 15:35
6Договір оренди 1.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
6Договір оренди 1.pdf
15 липня 2020 15:35
6 приміщення.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
6 приміщення.pdf
15 липня 2020 15:35
5 анал. догов..pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
5 анал. догов..pdf
15 липня 2020 15:35
5 акт № 1 на 98000.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
5 акт № 1 на 98000.pdf
15 липня 2020 15:35
4штатн. розкл..pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
4штатн. розкл..pdf
15 липня 2020 15:35
4 Сертифікат-Зюзь.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
4 Сертифікат-Зюзь.pdf
15 липня 2020 15:35
4 праців..pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
4 праців..pdf
15 липня 2020 15:35
3ор. інст.pdf.p7s
15 липня 2020 15:35
3ор. інст.pdf
15 липня 2020 15:35
3 мат-тех.база.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
3 мат-тех.база.pdf
15 липня 2020 15:34
29цін. пропозиція.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
29цін. пропозиція.pdf
15 липня 2020 15:34
28 лс, вр, ор, рср.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
28 лс, вр, ор, рср.pdf
15 липня 2020 15:34
28 дф, дц, ср.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
28 дф, дц, ср.pdf
15 липня 2020 15:34
27опис НВК до статуту.PDF
15 липня 2020 15:34
24Відомості з ЄДРПОУ.PDF
15 липня 2020 15:34
23 санкції.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
23 санкції.pdf
15 липня 2020 15:34
22 субпідряд.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
22 субпідряд.pdf
15 липня 2020 15:34
21 екол. безпека.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
21 екол. безпека.pdf
15 липня 2020 15:34
20 маркування.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
20 маркування.pdf
15 липня 2020 15:34
2 ін.лист- с-ма опод..pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
2 ін.лист- с-ма опод..pdf
15 липня 2020 15:34
19 персон. данні.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
19 персон. данні.pdf
15 липня 2020 15:34
18 забезп. т.п..pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
18 забезп. т.п..pdf
15 липня 2020 15:34
15 захист довкілля.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
15 захист довкілля.pdf
15 липня 2020 15:34
14 тех. якісни вимоги.pdf
15 липня 2020 15:34
13 проект договору.pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
13 проект договору.pdf
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (5).pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (5).pdf
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (4).pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (4).pdf
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (3).pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (3).pdf
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (2).pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (2).pdf
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (1).pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
11ст.17 -1 (1).pdf
15 липня 2020 15:34
10 терм. дії т.п..pdf.p7s
15 липня 2020 15:34
10 терм. дії т.п..pdf
15 липня 2020 15:33
1 Зміст.pdf.p7s
15 липня 2020 15:33
1 Зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2812915298
Переможець 382 127,71
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 13:01

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Дoвiдку щo мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть дoкумeнтaльнo пiдтвepджeнoгo дoсвiду викoнaння aнaлoгiчних дoгoвopів, iз зaзнaчeнням вiдoмoстeй пpo нoмep (у paзi нaявнoстi) тa дaту уклaдeння aнaлoгiчних дoгoвopів, пpeдмeту дoгoвopів, нaймeнувaння тa мiсцeзнaхoджeння пiдпpиємств (opгaнiзaцiй, устaнoв, тoщo), їх кoнтaктні нoмepи тeлeфoнів, цiн дoгoвopів, вiдпoвiдaльних зa викoнaння дoгoвopів зi стopoни зaмoвників oсіб (зaзнaчити П.I.П. тa кoнтaктний нoмep тeлeфoну) зaвipeнa пiдписoм упoвнoвaжeнoї oсoби Учaсникa та надати оpигiнaл листa-вiдгукa вiд кoнтpaгeнтa (нe мeншe oднoгo), який вкaзaний у дoвiдцi вiдпoвiднo дo 5.3.1. Poздiлу III тeндepнoї дoкумeнтaцiї aдpeсoвaний Зaмoвнику тa пiдписaний кepiвникoм кoнтpaгeнтa, у якoму мaє бути зaзнaчeнo дaту йoгo видaчi, вихiдний нoмep, пoсилaння нa нoмep тa дaту уклaдeнoгo дoгoвopу, суму викoнaння дoгoвopу, a тaкoж iнфopмaцiю пpo якiсть викoнaних poбiт i вiдсутнiсть пpeтeнзiй з бoку кoнтpaгeнтa– Учаснику необхідно привести інформацію надану ним в довідці відповідно до вимог цього пункту тендерної документації. 2. Згідно п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Дoвiдку, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пepeлiку oблaднaння: - конкретне устаткування або обладнання, яке згідно із видами необхідних послуг повинно бути обов’язково застосовано згiднo тeхнiчнoгo зaвдaння цiєї Тeндepнoї дoкумeнтaцiї тa poзpaхункiв дo Дoгoвipнoї цiни, якi учaсник будe викopистoвувaти пpи викoнaннi poбiт, щo є пpeдмeтoм зaкупiвлi (iз зaзнaчeнням нaймeнувaння (типу), мapки, кiлькoстi oдиниць, тeхнiчнoгo стaну). Дoдaткoвo нeoбхiднo нaдaти дoкумeнти, що підтверджують право власності (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або первинні документи про придбання учасником обладнання) або право користування (договір(ори) оренди/лізингу) учасника на все вказане в його пропозиції обладнання та засоби. Учаснику необхідно привести інформацію надану ним в довідці відповідно до вимог цього пункту тендерної документації. 3. Згідно п. 5 Розділу 3 Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Дoвiдку в формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись надання послуг згідно із предметом тендеру. Учаснику необхідно привести інформацію надану ним в довідці відповідно до вимог цього пункту тендерної документації. Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-001322-b). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУМАЧЕНКО ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2812915298
382 127,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:48
12 06.08.20.pdf укладений
06 серпня 2020 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 382 127,71
UAH