Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
780 480,00 UAH
UA-2020-06-30-001309-c aa6f2497b2124ea4ad7f6d80e7e972c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борболюк Василь Афанасійович

+380433522202 tulchin_kulture@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинський коледж культури
Код ЄДРПОУ: 02214403
Вебсайт: http://uatuc.com
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 52
Контактна особа: Борболюк Василь Афанасійович
+380433522202
tulchin_kulture@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 17:02
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 17:02
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:35
Очікувана вартість: 780 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 804,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 м.куб
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 19:26
Тендерн. документ. з зачерк. помилками.docx
10 липня 2020 19:26
Перелік змін до тендерн. док..docx
10 липня 2020 19:26
Тендерна_документацiя.docx
10 липня 2020 19:26
Додаток_5.docx
10 липня 2020 19:26
Додаток_4.docx
10 липня 2020 19:26
Додаток_3.doc
10 липня 2020 19:26
Додаток_2.docx
10 липня 2020 19:26
Додаток_1.docx
30 червня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:58
Додаток_5.docx
30 червня 2020 16:58
Додаток_4.docx
30 червня 2020 16:58
Додаток_3.doc
30 червня 2020 16:58
Додаток_2.docx
30 червня 2020 16:58
Додаток_1.docx
30 червня 2020 16:58
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

предмет аналогічного договору
Дата подання: 03 липня 2020 13:27
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:11
Доброго дня, шановний Замовнику. Прошу роз'яснити щодо надання аналогічного договору. Чи може бути поданий, як аналогічний договір , такий документ де предметом, наприклад є паливна деревина твердої породи. Чи у предметі аналогічного договору повинно бути вказано "дрова рубані"? Дякую за відповідь.
Відповідь: Аналогічним буде договір, предметом якого є паливна деревина твердої породи.
примітка 3,1
Дата подання: 03 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 07 липня 2020 17:31
Примітки до п.3.1.: - під виразом виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі, слід розуміти договори на постачання деревини для опалення, що складає предмет закупівлі, укладений із замовником (замовниками) (контрагентом (контрагентами)) за результатами конкурентного відбору та інформація про які знаходиться у публічному доступі. Шановний Замовнику Ви маєте на увазі виконання аналогічного договору, який був проведений через Прозорро? Чи надавати Вам ідентифікатор закупівлі у довідці. Дякую?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до примітки п.3.1. додатку 1 тендерної документації- аналогічними договорами є договори, які були укладені за результатами конкурсного відбору - спрощених/допорогових торгів, відкритих торгів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-30-001309-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО", Код ЄДРПОУ:00991410
Дата подання: 31 липня 2020 09:52
Скарга на неправомірні дії тендерного комітету Тульчинського коледжу культури про оголошення переможцем ФОП Крупко В.Г.
30 червня 2020 року Тульчинським коледжем культури (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-30-001309-c) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина. Запланована вартість закупівлі – 780 480,00 грн. Свої тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали: 1. Фізична особа-підприємець Крупко Василь Григорович (далі ФОП Крупко В. Г.); 2. Державне підприємство «Бершадське лісове господарство» (Скаржник); 3. Фізична особа-підприємець Кравченко Віталій Дмитрович; 4. Фізична особа-підприємець Васіліогло Марія Петрівна; 5. Дочірнє підприємство "Тульчинський райагроліс" Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс". 28 липня 2020 року Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій учасників, відповідно до якого тендерним комітетом було прийнято рішення визнати переможцем ФОП Крупко В. Г. Однак, Державне підприємство «Бершадське лісове господарство» ( далі – ДП «Бершадський лісгосп») вважає, що визнання ФОП Крупко В. Г. переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права ДП «Бершадський лісгосп» на добросовісну конкуренцію. Адже проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Крупко Василя Григоровича вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. По-перше, відповідно до умов тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації)». Водночас, відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасники повинні були надати: «1.2. Копія документу, що підтверджує наявність в учасника власного чи орендованого транспортного засобу або копія договору на перевезення деревини дров’яної за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки деревини дров’яної та про які надано інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника).» На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, ФОП Крупко В.Г. у файлі «кваліфікаційні та технічні.pdf» надав свідоцтва про реєстрацію: - автомобіля SCANIA лісовоз із номерними знаками АВ 9395ВМ; - загального напівпричіпа-бортового-Е SCHMITZ із номерними знаками АВ 4789ХР; -спеціалізованого напівпричіпа FLUEHAUF із номерними знаками АВ9503ХМ. На підтвердження наявності власного чи орендованого транспортного засобу учасником ФОП Крупко В.Г. було надано Договір оренди автомобіля №3 від 01.12.2019 року. Згідно п.1.2 даного Договору автомобілями, що орендуються є: SCANIA сідловий тягач Е із номерними знаками АВ 9395ВМ; загальний напівпричіп-бортовий-Е із номерними знаками АВ 4789ХР. Натомість документи, які підтверджують право користування спеціалізованого напівпричіпа FLUEHAUF із номерними знаками АВ9503ХМ, власником якого є Шутко Василь Петрович відсутні. Таким чином, Учасник документально не підтвердив право користування залученим транспортним засобом. ФОП Крупко В.Г. не відповідає кваліфікаційному критерію: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. По-друге, відповідно до умов тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації)». Водночас, відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасники повинні були надати: «1.1. Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про наявність в учасника власного або орендованого складського приміщення та/ або майданчика, транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки деревини дров’яної з позначкою навпроти – власне/орендоване/договір на перевезення (з зазначенням найменування та кількості)). На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, ФОП Крупко В.Г. надав довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази за вих. №271 від 18.07.2020 року (файл «кваліфікаційні та технічні.pdf»), в якій зазначив про наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази. Разом з тим, у наданій довідці навпроти Автомобіля SCANIA лісовоз відсутня інформація з позначкою власне/орендоване/договір на перевезення, що не відповідає умовам Документації у цій частині. Крім того, у своїй тендерній пропозиції учасник ФОП Крупко В.Г. надає свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу спеціалізованого напівпричіпа FLUEHAUF із номерними знаками АВ9503ХМ, який буде використовуватись для поставки деревини дров’яної. Натомість даний транспортний засіб не зазначається у Довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази за вих. №271 від 18.07.2020 року. Враховуючи викладене, учасник ФОП Крупко В.Г. порушив форму надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, не встановивши у чиїй власності перебуває автомобіль SCANIA лісовоз, а також не зазначив про наявність транспортного засобу спеціалізованого напівпричіпа FLUEHAUF . Таким чином, ФОП Крупко В.Г. не виконав вимогу Замовника про надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в повному обсязі, а отже, тендерна пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційному критерію: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. По-третє, відповідно до умов тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації)». Водночас, відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасники повинні були надати: «2.1. Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору.» На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, ФОП Крупко В.Г. надав довідку за вих. №270 від 18.07.2020 року, яка міститься у файлі «кваліфікаційні та технічні.pdf», в якій зазначив про наявність в учасника працівників за такими посадами: Крупко Василь Григорович – фізична особа підприємець-директор, Крупко Ігор Васильович – юрист. Водночас зазначаємо, що дана довідка не містить інформації про необхідні знання (тобто відповідну кваліфікацію) та досвід роботи працівників, подана не в повному обсязі. До того ж посади працівників мають відповідати Національному класифікатору «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Держспоживстандарту від 28.07.10 р. № 327, в якому посада «фізична особа підприємець-директор» відсутня. Згідно даної довідки в учасника для виконання умов договору будуть залучені лише фізична особа підприємець-директор та юрист, які не є «працівниками відповідної кваліфікації» для виконання умов даної закупівлі. Як наслідок, ставиться під сумнів можливість якісно реалізовувати покладені обов’язки учасником та створює загрозу для належного виконання завдань пов’язаних з поставкою деревини до Замовника. Адже, для здійснення поставки деревини необхідні водії автотранспортних засобів, для здійснення навантаження-розвантаження деревини - оператори гідроманіпуляторів. Крім того, у даній довідці ФОП Крупко В.Г. зазначає, що «співпрацює з рядом кваліфікованих організацій по наданню послуг (автотранспортні, навантажувальні).» Однак, ґрунтовний аналіз норм чинного законодавства та положень тендерної документації свідчить про зворотнє: вимога щодо наявності працівників ставиться саме до Учасника – тобто безпосередньо в учасника закупівлі мають бути працівники відповідної кваліфікації. Укладення Договору надання послуг, який є цивільно-правовою угодою, не може вважатися підтвердженням наявності працівників в Учасника. Лише за трудовим договором громадянин набуває статусу «працівник» та зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, як правило передбаченої штатним розписом підприємства, після закінчення виконання якої, трудова діяльність не припиняється, трудові відносини регулює законодавство про працю. Звертаємо увагу, що до такого ж висновку щодо трактування вимоги наявності працівників саме як осіб, що працюють за трудовими угодами та перебувають у штаті підприємства саме Учасника, дійшов і Шостий апеляційний адміністративний суд у Постанові від 27.11.2019 р. по справі №640/1042/19. Вищезазначене свідчить, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає умовам пп.2.1 Додатку 1 тендерної документації, оскільки не містить необхідних відомостей у повному обсязі (досвіду та необхідних знань), а також відсутні працівники відповідної кваліфікації, що виключає можливість для Замовника встановити відповідність та достатність кваліфікації працівників, для виконання умов закупівлі. Таким чином, ФОП Крупко В.Г. не відповідає кваліфікаційному критерію: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. По-четверте, відповідно до розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель замовнику на протязі одного робочого дня після дня проведення аукціону.» Згідно Переліку змін, що вносились до тендерної документації словосполучення «після дня проведення аукціону» було замінено на « після дня визнання переможцем». Переможець процедури закупівлі ФОП Крупко В.Г. протягом одного робочого дня після дня визнання переможцем не завантажив в електронну систему закупівель оновлену тендерну пропозицію, чим порушив вимоги тендерної документації. У ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 серпня 2020 18:47
Рішення від 04.08.2020№14930+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 18:46
рішення від 26.08.2020№16091.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:08

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000017 ● a3263efe9d9c469d8169e8ca337fd2a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.12.2020 №75
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-06-30-001309-c 30.06.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 13:54:52

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-30-001309-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
На який відсоток збільшилася ціна деревини на ринку станом на 30 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (04 вересня 2020 року)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-28 19:43:28

Пояснення щодо проведення моніторингу

УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
ТУЛЬЧИНСЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ
вул. Миколи Леонтовича, 52, м. Тульчин, Вінницька обл., 23600; тел./факс (04335) 2-24-70; тел. 2-29-01,
2-22-02; ідентифікаційний код 02214403; e-mail: tulchin_kulture@ukr.net; веб-сайт: https://uatkk.net


№ 505 від 28.12.2020 р.

Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій
області

0407,0 м. Вінниця, вул. Хмельницьке
шосе,7

Тендерним комітетом Тульчинського фахового коледжу було розглянуте повідомлення про рішення щодо проведення моніторингу за повідомленням громадської організації «Філософія серця» по закупівлі UA-2020-06-30-001309-с і комітет повідомляє наступне:
По результатам проведення закупівлі UA-2020-06-30-001309-с з переможцем ФОП Крупко В.Г. 04.09.2020 року був укладений договір № 7 на постачання деревини.
23.09.2020 року ФОП Крупко В.Г. звернувся до коледжу про необхідність збільшення ціни за одиницю товару на 10%, надавши експертний висновок Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, яким підтверджувалось суттєве збільшення вартості деревини на внутрішньому ринку Вінницької області.
Оскільки п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається збільшення ціни за одиницю товару до 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, а збільшення було підтверджено експертним висновком Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, було підписано додаткову угоду на збільшення ціни і тендерний комітет не вбачає в даному рішенні про збільшенні ціни порушення діючого законодавства.


Секретар тендерного комітету В.А.Борболюк

Надання інформації про усунення порушення замовником

До Тульчинського фахового коледжу культури 19.01.2021 року надійшов лист за № 260205-14/209-2021 від 13.01.2021 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про порушення, допущені при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c. Тендерний комітет Тульчинського фахового коледжу культури по виявленим порушенням в результаті проведеного моніторингу, яким установлено, що при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c , тендерна документація замовника складена не у відповідності до вимог Закону № 922, а саме у пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог п. 11 частини другої ст. 22 Закону № 922, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та що у п. 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником на зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 повідомляє , що внести будь-які зміни по усуненню виявлених порушень неможливе через те, що закупівля завершена 04.09.2020 р. Одночасно тендерний комітет звертає увагу, що в Х розділі прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 зазначено, що відповідно до ч. 1 ст. 38 КУАП України « Строки накладення адміністративного стягнення» адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення.

2021-01-19 19:39:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович 507 000,00
UAH з ПДВ
507 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" 697 320,00
UAH з ПДВ
547 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " 648 960,00
UAH з ПДВ
584 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васіліогло Марія Петрівна 662 220,00
UAH з ПДВ
584 961,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТУЛЬЧИНСЬКИЙ РАЙАГРОЛІС" ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІНОБЛАГРОЛІС" 702 000,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 18:17
Електронний підпис
30 липня 2020 18:13
ст 17.PDF
30 липня 2020 18:13
про не судимість.rar
18 липня 2020 21:09
Електронний підпис
18 липня 2020 21:07
цінова пропозиція.PDF
18 липня 2020 21:07
ст 17.PDF
18 липня 2020 21:07
сертифікат.PDF
18 липня 2020 21:07
санкції.PDF
18 липня 2020 21:07
пояснення ПДВ.PDF
18 липня 2020 21:07
паспорт та код.PDF
18 липня 2020 21:07
ліцензія.PDF
18 липня 2020 21:07
екологія.PDF
18 липня 2020 21:07
довкілля.PDF
18 липня 2020 21:07
довідка ДПС.PDF
18 липня 2020 21:07
виписка та витяг.PDF

Публічні документи

20 липня 2020 14:09
Електронний підпис
20 липня 2020 13:57
Електронний підпис
20 липня 2020 13:51
Письмова гарантія.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-згода.PDF
20 липня 2020 13:51
Копія Статут.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-погодження.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-гарантія.PDF
20 липня 2020 13:51
Пояснення.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-пояснення.PDF
20 липня 2020 13:51
Проект договру.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-підтвердження.PDF
20 липня 2020 13:51
Довідка по ст.17 ЗУ.PDF
20 липня 2020 13:51
Лист-відгук Дивограй.jpg
20 липня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 липня 2020 15:31
Електронний підпис
20 липня 2020 15:29
форма оподаткування.pdf
20 липня 2020 15:29
уповноважена особа.pdf
20 липня 2020 15:29
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 15:29
проект договору.pdf
20 липня 2020 15:29
працівники.pdf
20 липня 2020 15:29
пояснення документи.pdf
20 липня 2020 15:29
обладнання.pdf
20 липня 2020 15:29
копія паспорту.pdf
20 липня 2020 15:29
захист довкілля.pdf
20 липня 2020 15:29
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
20 липня 2020 15:29
договір балта.pdf
20 липня 2020 15:29
довідка ст 17.pdf
20 липня 2020 15:29
виписка ЄДР.pdf
20 липня 2020 15:29
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 21:43
Електронний підпис
18 липня 2020 21:41
тендерна пропозиція.PDF
18 липня 2020 21:41
ст 17.PDF
18 липня 2020 21:41
ст 16 та дод 3.PDF
18 липня 2020 21:41
сертифікат.PDF
18 липня 2020 21:41
санкції.PDF
18 липня 2020 21:41
розгляд 20 днів.PDF
18 липня 2020 21:41
пояснення ПДВ.PDF
18 липня 2020 21:41
податкова.PDF
18 липня 2020 21:41
паспорт код.PDF
18 липня 2020 21:41
ліцензія.PDF
18 липня 2020 21:41
екологія.PDF
18 липня 2020 21:41
довкілля.PDF
18 липня 2020 21:41
витяг виписка.PDF

Публічні документи

20 липня 2020 16:55
Електронний підпис
20 липня 2020 16:53
Доручення Олійник.pdf
20 липня 2020 15:26
Електронний підпис
20 липня 2020 15:23
Витяг держ. реєстр.pdf
20 липня 2020 15:23
проект договору.pdf
20 липня 2020 15:22
Статут.pdf
20 липня 2020 15:22
Лист-відгук.pdf
20 липня 2020 15:22
реєстрація статуту.pdf
20 липня 2020 15:22
Форма 4-ОПП.pdf
20 липня 2020 15:22
Контракт.pdf
20 липня 2020 15:22
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 15:22
Техпаспорт ЗИЛ.pdf
20 липня 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 15:22
Договір підряду.pdf
20 липня 2020 15:22
Договір Д-52-1 27052019.pdf
20 липня 2020 15:22
Доручення Олійник.pdf
20 липня 2020 15:22
Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 15:22
Договір Д-52 27052019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крупко Василь Григорович

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"

ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ "

ФОП Васіліогло Марія Петрівна

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТУЛЬЧИНСЬКИЙ РАЙАГРОЛІС" ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІНОБЛАГРОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
Переможець 507 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 19:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 19:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
507 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:47
SCAN0182.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 19:06
SCAN0137.PDF укладений
04 вересня 2020 19:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 19.09.2019 р., істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML