Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тульчинський коледж культури |
Код ЄДРПОУ: | 02214403 |
Вебсайт: | http://uatuc.com |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 52 |
Контактна особа: |
Борболюк Василь Афанасійович +380433522202 tulchin_kulture@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 17:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 17:02 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 780 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 804,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 19:26 |
Тендерн. документ. з зачерк. помилками.docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Перелік змін до тендерн. док..docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Тендерна_документацiя.docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Додаток_5.docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Додаток_4.docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Додаток_3.doc | |
10 липня 2020 19:26 |
Додаток_2.docx | |
10 липня 2020 19:26 |
Додаток_1.docx | |
30 червня 2020 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:58 |
Додаток_5.docx | |
30 червня 2020 16:58 |
Додаток_4.docx | |
30 червня 2020 16:58 |
Додаток_3.doc | |
30 червня 2020 16:58 |
Додаток_2.docx | |
30 червня 2020 16:58 |
Додаток_1.docx | |
30 червня 2020 16:58 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 31 липня 2020 09:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000017 ● a3263efe9d9c469d8169e8ca337fd2a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 №75
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-06-30-001309-c 30.06.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-22 13:54:52
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-30-001309-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
На який відсоток збільшилася ціна деревини на ринку станом на 30 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (04 вересня 2020 року)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-28 19:43:28
Пояснення щодо проведення моніторингу
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
ТУЛЬЧИНСЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ
вул. Миколи Леонтовича, 52, м. Тульчин, Вінницька обл., 23600; тел./факс (04335) 2-24-70; тел. 2-29-01,
2-22-02; ідентифікаційний код 02214403; e-mail: tulchin_kulture@ukr.net; веб-сайт: https://uatkk.net
№ 505 від 28.12.2020 р.
Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій
області
0407,0 м. Вінниця, вул. Хмельницьке
шосе,7
Тендерним комітетом Тульчинського фахового коледжу було розглянуте повідомлення про рішення щодо проведення моніторингу за повідомленням громадської організації «Філософія серця» по закупівлі UA-2020-06-30-001309-с і комітет повідомляє наступне:
По результатам проведення закупівлі UA-2020-06-30-001309-с з переможцем ФОП Крупко В.Г. 04.09.2020 року був укладений договір № 7 на постачання деревини.
23.09.2020 року ФОП Крупко В.Г. звернувся до коледжу про необхідність збільшення ціни за одиницю товару на 10%, надавши експертний висновок Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, яким підтверджувалось суттєве збільшення вартості деревини на внутрішньому ринку Вінницької області.
Оскільки п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається збільшення ціни за одиницю товару до 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, а збільшення було підтверджено експертним висновком Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, було підписано додаткову угоду на збільшення ціни і тендерний комітет не вбачає в даному рішенні про збільшенні ціни порушення діючого законодавства.
Секретар тендерного комітету В.А.Борболюк
Надання інформації про усунення порушення замовником
До Тульчинського фахового коледжу культури 19.01.2021 року надійшов лист за № 260205-14/209-2021 від 13.01.2021 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про порушення, допущені при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c. Тендерний комітет Тульчинського фахового коледжу культури по виявленим порушенням в результаті проведеного моніторингу, яким установлено, що при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c , тендерна документація замовника складена не у відповідності до вимог Закону № 922, а саме у пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог п. 11 частини другої ст. 22 Закону № 922, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та що у п. 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником на зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 повідомляє , що внести будь-які зміни по усуненню виявлених порушень неможливе через те, що закупівля завершена 04.09.2020 р. Одночасно тендерний комітет звертає увагу, що в Х розділі прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 зазначено, що відповідно до ч. 1 ст. 38 КУАП України « Строки накладення адміністративного стягнення» адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення.
2021-01-19 19:39:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Крупко Василь Григорович |
507 000,00
UAH з ПДВ
|
507 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
697 320,00
UAH з ПДВ
|
547 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " |
648 960,00
UAH з ПДВ
|
584 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Васіліогло Марія Петрівна |
662 220,00
UAH з ПДВ
|
584 961,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТУЛЬЧИНСЬКИЙ РАЙАГРОЛІС" ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІНОБЛАГРОЛІС" |
702 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Крупко Василь Григорович #1975613134 |
Переможець |
507 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 19:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:47
|
SCAN0182.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 19:06
|
SCAN0137.PDF | укладений |
04 вересня 2020 19:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 19.09.2019 р., істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 % у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |