Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі КУ «Мелітопольська міська лікарня № 2» ММР ЗО, вул. Брів-ла-Гайард, 19 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування)
Очікувана вартість
13 119 031,29 UAH
UA-2020-06-30-001284-b a74e104f0fa24ac8b5fb71033e0e2ded
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) «після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (зі змінами) та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно готує документи, необхідні для проведення такої процедури на підставі експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону, виданих уповноваженими на це органами (організаціями, установами). Отже, виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті у сумі до 50% вартості головного (первинного) договору. Головний (первинний) договір про закупівлю робіт за державні кошти по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі КУ «Мелітопольська міська лікарня № 2» ММР ЗО, вул. Брів-ла-Гайард, 19 м. Мелітополь Запорізької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ) № 6 КP/18 від 30.10.2018 року укладено з підрядною організацією ТОВ «МЕЛСІТІ» на суму 26 307 559,20 грн. (з ПДВ). Таким чином, підрядною організацією, яка може виконати додаткові роботи є ТОВ «МЕЛСІТІ», що пов’язана з головним (первинним договором). Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги експертний звіт від 26.06.2020 року № 08-0160-20 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області вбачається можливим здійснити закупівлю зазначених робіт, як виняток у ТОВ «МЕЛСІТІ» шляхом обрання переговорної процедури закупівлі, на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 18:08
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі";Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об'єкту:«Капітальний ремонт будівлі КУ «Мелітопольська міська лікарня № 2» ММР ЗО, вул. Брів-ла-Гайард, 19 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Брів-ла-Гайард, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕЛСІТІ"
#41490056
Переможець 13 119 031,29
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:08

Документи

30 червня 2020 18:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 18:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕЛСІТІ"
#41490056
13 119 031,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 18:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:58
Додаткова угода укладений
29 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:45
ду _6.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:53
ду _5.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:33
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:10
ду _4.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 08:38
ду _3.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 08:09
ду _2.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:35
ду _ 1.pdf зміни до договору
30 липня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 08:37
Договір укладений
17 липня 2020 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування будівництва(додаток №1) та календарний графік виконання робіт (додаток №2) викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування будівництва (додаток №1) та календарний графік виконання робіт (додаток №2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 5.1 викласти в новій редакції: «Термін виконання робіт: з 17.07.2020 р. до 30.11.2020 р. 2. План фінансування будівництва (додаток № 1) та календарний графік виконання робіт (додаток № 2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами план фінансування будівництва (додаток №1) та календарний графік виконання робіт (додаток №2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5.1. викласти в новій редакції :"Термін виконання робіт : з 17.07.2020 р. до 31.12.2020р.". У зв'язку зі змінами план фінансування будівництва (додаток №1) та календарний графік виконання робіт (додаток №2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі змінами календарний графік виконання робіт (додаток №2) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 16 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 075 522,28
UAH (в тому числі ПДВ 2 179 253,71 UAH)