Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Послуги бібліотек і архівів" за кодом ДК 021-2015: 92510000-9 (Послуги з нетипового архівного підшивання, формування справ, розброшюровка невірно сформованих справ)
Очікувана вартість
94 999,99 UAH
UA-2020-06-30-001214-b f34fc6aeaed2460793f68a882d540200
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужко Сергій Юліанович

+38 (048) 729-35-44
+38 (048) 729-34-47
tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кужко Сергій Юліанович
+38 (048) 729-35-44, +38 (048) 729-34-47
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:48
Очікувана вартість: 94 999,99 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92510000-9: Послуги бібліотек і архівів


"Послуги бібліотек і архівів" за кодом ДК 021-2015: 92510000-9 (Послуги з нетипового архівного підшивання, формування справ, розброшюровка невірно сформованих справ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 посл.
Послуги з нетипового архівного підшивання, формування справ, розброшюровка невірно сформованих справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 92510000-9 — Послуги бібліотек і архівів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 15-ти банківських днів з моменту надання послуг та підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі отриманого оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 17:01
Проект договору з додатками.pdf
30 червня 2020 17:01
Вимоги.pdf
30 червня 2020 17:01
ОголошенняДокументація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-001214-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АРХІВАТОРІЯ", Код ЄДРПОУ:39791344
Дата подання: 23 липня 2020 13:19
Скарга
Необґрунтована діяльність уповноваженої особи, начальника адміністративно–господарської служби Кужко Сергій Юліанович в дискваліфікації з тендеру.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
24 липня 2020 16:17
«Розглянувши вашу вимогу, надаємо вам наступні роз’яснення:
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідні умови та вимоги визначені Замовником у документі «Оголошення/Документація про проведення спрощеної закупівлі послуг: "Послуги бібліотек і архівів" за кодом ДК 021-2015: 92510000-9 (Послуги з нетипового архівного підшивання, формування справ, розброшюровка невірно сформованих справ)» затвердженого уповноваженою особою від 30.06.2020 року, (далі - Оголошення) на закупівлю послуг: "Послуги бібліотек і архівів" за кодом ДК 021-2015: 92510000-9 (Послуги з нетипового архівного підшивання, формування справ, розброшюровка невірно сформованих справ) зареєстрований у ЦБД за номером UA-2020-06-30-001214-b. які встановлені Замовником відповідно статті 14 Закону.
Замовником встановлено наступні умови відповідно до вимог визначених документацією та норм Закону, а саме документом Оголошенням учасник повинен накласти електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис на пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Учасником ТОВ «АРХІВАТОРІЯ» було завантажено ЕЦП (файл sing.p7s) 22.07.2020 року о 12.51 год. після закінчення строку подання пропозицій який сплинув 20 липня 2020 року. Відповідно до абзацу 4 частини 9 ст.14 Закону «Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.»
У зв’язку з чим дула відхилена пропозиція учасника ТОВ «АРХІВАТОРІЯ» відповідно до пункту 1 частина 13 ст. 14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;»

Документи подані скаржником

23 липня 2020 13:19
Заява.pdf

Документи

24 липня 2020 16:17
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІВАТОРІЯ" 67 190,00
UAH
66 240,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Семенов Євгеній Іванович 69 825,00
UAH
66 940,00
UAH
Документи
Архів плюс, Товариство з обмеженою відповідальністю 70 518,00
UAH
67 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:51
Електронний підпис
21 липня 2020 20:54
ilovepdf_merg.pdf
16 липня 2020 20:12
Договор 1 ТБ.pdf
16 липня 2020 20:12
Физико-химический.pdf
16 липня 2020 20:12
Таирово-отзыв.pdf
16 липня 2020 20:12
Руководство (29).pdf
16 липня 2020 20:12
платник податку 30.pdf
16 липня 2020 20:12
Защита среды 31.pdf
16 липня 2020 20:12
Договор 11.pdf
16 липня 2020 20:12
Договор 2 ТБ.pdf
16 липня 2020 20:12
IBAN (Банк) (28).pdf
16 липня 2020 20:12
30 (0).pdf
16 липня 2020 20:12
04. (27) Про Учасника.pdf
16 липня 2020 20:12
03. (26) Опыт.pdf
16 липня 2020 20:12
02. (25) Опыт.pdf
16 липня 2020 20:12
01. (24) Опыт.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 17:49
Електронний підпис
16 липня 2020 23:00
Електронний підпис
16 липня 2020 22:55
Витяг з ЄДР.pdf
16 липня 2020 22:55
паспорт.pdf
16 липня 2020 22:55
лист-відгук.jpg
16 липня 2020 22:55
Цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

17 липня 2020 15:38
Електронний підпис
17 липня 2020 15:34
Захист довкілля.PDF
17 липня 2020 15:34
Досвід.PDF
17 липня 2020 15:34
Акт надання послуг.PDF
17 липня 2020 15:33
Виписка.PDF
17 липня 2020 15:33
Згода.PDF
17 липня 2020 15:33
Договір.PDF
17 липня 2020 15:33
Подяка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІВАТОРІЯ"

ФОП Семенов Євгеній Іванович

Архів плюс, ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІВАТОРІЯ"
#39791344
Відхилено 66 240,00
UAH
22 липня 2020 16:24
Фізична особа-підприємець Семенов Євгеній Іванович
#3145417171
Переможець 66 940,00
UAH
29 липня 2020 15:51

Документи

22 липня 2020 16:24
Електронний підпис

Документи

29 липня 2020 15:51
Електронний підпис
29 липня 2020 15:48
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Семенов Євгеній Іванович
#3145417171
66 940,00
UAH
Документи

Документи

29 липня 2020 15:51
Електронний підпис
29 липня 2020 15:48
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:22
2814-В-ОДФ-20_1 (1).pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 13:08
Договір 2814-В-ОДФ-20.pdf укладений
11 серпня 2020 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до умов догвору
Номер договору про закупівлю: 2814-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 66 940,00
UAH