Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини КП "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ямпільської районної ради по вул. Соборна 27 в с. Качківка, Ямпільського району, Вінницької області (СРV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
968 275,00 UAH
UA-2020-06-30-001183-c 6b5b36585e734f45811e5779e3c880bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугуннікова Жанна Петрівна

+380433622552 yampil_medcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги"Ямпільської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37636913
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, вул.Сонячна , 4
Контактна особа: Чугуннікова Жанна Петрівна
+380433622552
yampil_medcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:20
Початок аукціону: 10 липня 2020 13:30
Очікувана вартість: 968 275,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 048,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини КП "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ямпільської районної ради по вул. Соборна 27 в с. Качківка, Ямпільського району, Вінницької області (СРV за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, м.Ямпіль, вул.Сонячна ,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи та надання попередньої оплати. «Замовник» залишає за собою право здійснювати кінцеві розрахунки за виконані роботи у розмірі, що не перевищує 5 % від Договірної ціни (Додаток №1 до Договору), після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації та передачі об’єкта експлуатуючій організації. «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070, . Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:16
Спрощена Качківка капремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-30-001183-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1811204314
Дата подання: 04 серпня 2020 11:08
Скарга
Просимо звернути увагу на неправомірні дії уповноваженої особи та прийняти відповідне рішення.
Скасована
Дата: 04 серпня 2020 11:22
Причина: Не вірно завантажений документ
Номер вимоги: UA-2020-06-30-001183-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1811204314
Дата подання: 04 серпня 2020 11:11
Скарга
Просимо розглянути неправомірні дії уповноваженої особи та прийняти виважене рішення, що відповідатиме вимогам чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 14:52
Шановний Учасник . Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та розвиток добросовісної конкуренції . Для реалізації цієї мети Учаснику ст 14 Закону надається право звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі . Якщо вважати дане звернення таким то , наголошуємо що Замовник , згідно ст 14 Закону розглядає , на відповідність умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі пропозицію учасника ,яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною та відхиляє ії в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні . Тобто , з точки зору Закону найдешевша ціна не є запорукою того що Учасник буде визнаний переможцем. Також наголошуємо , що в оголошенні в розділі Інша інформація викладено перелік документів які учасникам необхідно було надати в складі пропозиції та вимоги щодо їх змісту. При розгляді вашої пропозиції Уповноваженою особою були визначені слідуючі невідповідності умовам визначеним в оголошенні:
Учасник не виконав вимоги п.13 оголошення а саме не виконав вимоги примітки щодо «У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка» .
П.14 розділу Інша інформація вимагав надати Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про обладнання , будівельні машини і механізми, що необхідні для виконання умов договору . Аналізуючи наявність у Учасника обладнання ,будівельних машин і механізмів із підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів які надав учасник в складі пропозиції виявлено що у учасника недостатньо обладнання для виконання в повній мірі та з належною якістю умов договору по предмету закупівлі а саме:
З довідки Вих.№59 від 08.07.2020 року
В тендерній пропозиції відсутні наступні обладнання:
Машини свердлильні електричні час роботи 19,818 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-5)
Трамбівки пневматичні при роботі від компресора – 2,22156 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-4)
Насос гідравлічний ручний – 3,9 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-4)
Насос гідравлічний ручний - 3,744 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-3)
Пістолет монтажний – 0,82 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Трамбівки пневматичні при роботі від компресора – 0,48825 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Котли бітумні пересувні, міскість 400 л маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Вібратори поверхневі 6,4875 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Фарборозпилювачі ручні 33,0542 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)

П.9 розділу Інша інформація вимагав надати копій ліцензій ( з додатками) та дозволів учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності . Згідно довідки яку надав учасник на виконання п.11 щодо субпідрядників планується залучення субпідрядної організації ТОВ «Новобуд» з метою проведення електротехнічних робіт , завнішнього та внутрішнього водопроводу та каналізації , термін діїї ліцензії якого закінчується 25.08.2020 р. Згідно графіків робіт які надав учасник у складі пропозиції , роботи ТОВ «Новобуд» передбачено на вересень 2020 року тобто на той час коли закінчить термін діі ліцензії субпідрядника . Враховуючи те що згідно зі змінами , внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 ліцензія на будівельну діяльність стала безстроковою але згідно розяснень державної архітектурно-будівельної інспекції україни «За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про терміндії ліцензії)» але ТОВ «Новобуд» на кінцеву дату подання пропозицій не вжив заходів для переоформлення своєї ліцензії на безстрокову – на сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» по ТОВ «Новобуд» в колонці «дата граничного терміну дії» інформація про термін дії ліцензії не видалена.




Щодо запитань до пропозиції ФОП Петровський К.А.
1. П.12 розділу Інша інформація вимагав надати в складі кошторисної документації, розроблену з дотриманням вимог чинного законодавства (на основі технічного завдання Додаток 2) у складі: Локальні кошториси та відомості ресурсів. Учасник ФОП Петровський К.А. надав локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторісів згідно вимог додатку 2 до оголошення у якому нами була надана відомість обсягів робіт із розподілом робіт на локальні кошториси та були надані підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів тому повністю виконав вимоги оголошення . Окрім того додатково надано загальну підсумкову відомість ресурсів , в якій відображено всі матеріальні ресурси необхідні для виконання робіт по технічному завданню.
2. П.16 розділу Інша інформація вимагав надати копії довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) цих договорів ,Учасник ФОП Петровський К.А. надав акти КБ-2 №1,2 від 18.12.2019 р та довідку КБ -3 на суму актів №1,2 чим виконав вимоги оголошення. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, відноситься до документів, на підставі яких здійснюється первинний облік у сфері будівництва. За роз’ясненнями Мінрегіонбуду така форма підлягає застосуванню в обов'язковому порядку при проведенні взаєморозрахунків між сторонами відповідного договору у разі залучення коштів бюджету та коштів підприємств державної форми власності. Періодичність складання Довідки визначається за домовленістю сторін, про те за загальною практикою, що склалась у подібних правовідносинах, звітним періодом вважається календарний місяць.
3 .П.6 розділу Інша інформація вимагав надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника , що підписала документи пропозиції ( в т. ч. збирання, зберігання і поширення) — Додаток 4. ФОП Петровський К.А. надав в складі пропозиції лист згоду на посадову особу Учасника Петровського К.А. персональні дані якого ( паспорт та ідентифікаційний код ) було надано в складі пропозиції чим виконав вимоги оголошення . Персональних даних інших фізичних осіб , які б дозволяли повністю ідентифікувати особу , в складі пропозиції надано не було.
4. Відповідно до наданої на електрону адресу замовника jampol2007@ukr.net ФОП Петровським К.А. пропозиції інформаційної моделі договірної ціни (ІМДЦ), пропозиція переможця розрахована виходячи з середньомісячної заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт – з розрахунку 9954,78 грн. – відповідь на першу частину питання. Стосовно другої частини запитання чи можна дані кошторисні розрахунки приймати до уваги при розгляді пропозиції? Відповідь - можна. Оскільки кошторисні розрахунки відповідають розрахунку 9954,78 грн .
Учасники в праві надавати будь-які додаткові документи, навіть ті які не вимагаються тендерною документацією це не може розцінюватись як невідповідність. Наданий розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати ФОП Петровським К.А, який він враховує при визначенні вартості будівництва на підставі даних своєї організації на своїх об’єктах виконання робіт 2020 році - в сумі -10309,24 грн., то його виключно компетенція та право.
Виходячи з поданої середньої зарплати що рахується на підприємстві взята в розрахунок зарплата 9954,78 грн є не більшою від середньої, що використовується в сумі -10309,24. Учасник в праві використовувати зарплату меншу чи тотожну з свого розрахунку.

5. ФОП Петровським К.А в складі тендерної пропозиції надано два КАЛЕНДАРНИХ ГРАФІКА ВИКОНАННЯ РОБІТ. Перший файл з назвою – “12.3) Календарний графік -Качківка2” та другий файл - 17) “проект договору” в складі додатку 2 “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ”, в першому дійсно зазначено встановлення 6-ти умивальників одиночних з підведенням холодної води, однак дана помилка є технічною виходячи з наступного:
В кошторисних документах а саме в Підсумковій відомості ресурсів їх передбачено використання в кількості 7-ми комплектів, також в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-3 зазначено встановлення також 7- ми умивальників, аналогічне підтвердження знайшло відображення також в додатку 2 до проекту договору “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ” де також відображено встановлення 7-ми умивальників.
6. Локальні кошториси — це первинна кошторисна документація. Вони складаються на окремі види робіт та витрат по будівлях і спорудах. Найпростіший будівельний кошторис — локальний, на всі види робіт, що передбачалися в угоді згідно договору №1 від 25 листопада 2019 року складеного між Ямпільською державною адміністрацією та ФОП Петровським К.А. вони надані наявні, якої форми має бути кошторис то виключне право Замовника в даному випадку Ямпільської районної адміністрації. В наданому аналогічному договорі не має згадки про надання в формі додатку – зведеного кошторисного розрахунку. Основою для кошторису є перелік видів робіт що відображені в локальних кошторисах. Зведений кошторисний розрахунок це узагальненні дані .
Номер вимоги: UA-2020-06-30-001183-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1811204314
Дата подання: 04 серпня 2020 11:21
Скарга
Шановний Замовнику!
Просимо Вас прийняти міри щодо своїх працівників, а саме до уповноваженої особи з проведення закупівель, застосувати щодо неї дисциплінарне покарання.
Думаю, що після нашої скарги та звернення в контролюючі органи дану особу чекатиме не лише дисциплінарне покарання, а й адміністративне.
Доводжу до Вашого відома, що своїм рішенням Уповноважена особа Чугуннікова Ж.П. грубо порушила Закон України.
По-перше вона необґрунтовано відхилила пропозицію ФОП Марчак А.А. За дане порушення Закону ст. 164-14 КУпАП передбачає відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а це від 22500,00 до 51000,00 гривень.
По- друге, іншим своїм рішенням визначила переможцем пропозицію ФОП Петровський К.А., яка має ряд вагомих невідповідностей з вимогами оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
В разі якщо дана особа не проходила навчання з проведення закупівель або не читала Закон України «Про публічні закупівлі» зі змінами, хочемо Вам повідомити, що одними з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Своїм рішенням Уповноважена особа Комунального підприємства "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ямпільської районної ради порушила одразу обидва принципи, а отже, порушила Закон. Так як, пропозиція наступного учасника на 131231,00 грн. більша, ніж пропозиція ФОП Марчак А.А. Тому щодо об’єктивності та неупередженості у визначенні переможця теж виникають сумніви.
Цікаво було б дізнатися відповідь на запитання, в чому полягає така зацікавленість у визначенні переможцем особи, яка дала пропозицію на 131231,00 грн. більшу. Де ж виконання вимог чинного законодавства? Де економія державних коштів? Мабуть дана особа мала вагомі причини, щоб піти на такі порушення Закону: обрати переможцем пропозицію ФОП Петровський К.А., яка має ряд невідповідностей, порушити принципи здійснення публічних закупівель, безпідставно відхилити пропозицію ФОП Марчак А.А., ризикуючи отримати такий штраф. Чи можливо заробітня плата працівників Комунального підприємства "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги "Ямпільської районної ради дозволяє сплачувати такі штрафи?
А тепер повернемося до порушень тендерної пропозиції ФОП Петровського К.А. І Ви, як головний лікар даної установи, матимете можливість оцінити роботу уповноваженої особи з проведення закупівель.
1) Однією з вимог оголошення про проведення спрощеної процедури було надання відомості ресурсів. ФОП Петровський К.А. порушив цю вимогу і надав замість відомості ресурсів підсумкову відомість ресурсів. Хочемо наголосити, що це два зовсім різних документи, які включають в себе різні дані.
Відомість ресурсів до локального кошторису містить дані, визначені щодо трудомісткості та середнього розряду робіт окремо для робітників різних професій з різною вартістю людино-години, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі.
Підсумкова відомість ресурсів включає в себе дані розраховані на загальний об’єм робіт, передбачених кошторисним розрахунком.
Отже, уповноважена особа навмисно замість одного документа, що вимагався оголошенням, врахувала наявність іншого.
2) Іншою вимогою оголошення про проведення спрощеної процедури було надати копії довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) аналогічних договорів.
ФОП Петровський К.А. надав лише одну довідку КБ-3 до акту виконаних робіт №2 (КБ-2). Хоча довідка повинна додаватися до кожного акту виконаних робіт. Не замітити відсутність одного з таких важливих документів у складі пропозиції ФОП Петровський К.А. важко.
3) Ще однією вимогою оголошення про проведення спрощеної процедури було надання листів – згод на обробку персональних даних працівників, що будуть залучатися до виконання робіт. ФОП Петровський К.А. справився з даною вимогою. Аж занадто у великій кількості. Адже ФОП Петровський К.А. не може і не має права подавати згоди працівників субпідрядної організації на своєму фірмовому бланку та ще й зі своєю печаткою. Оригінали листів-згод на обробку персональних даних працівників повинні бути без фірмового бланку фізичної особи-підприємця та без його печатки.
4) Важливою помилкою допущеною у пропозиції ФОП Петровський К.А. є невідповідність заробітної плати в наданій ним кошторисній документації. А саме, в пояснювальній записці зазначена заробітна плата 9954,78 грн., а в розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва вказано розмір заробітної плати – 10309,24 грн. Виникає питання, який саме розмір заробітної плати враховувався при розробці кошторисної документації та, взагалі, чи можна дані кошторисні розрахунки приймати до уваги при розгляді пропозиції.
5) Також присутні вагомі помилки в календарному графіку виконання робіт поданому у складі пропозиції ФОП Петровський К.А. Згідно дефектного акту мало би бути установлено 7 умивальників. Але чомусь Петровський К.А. вирішив, що такої кількості умивальників в амбулаторії загальної практики сімейної медицини КП "Ямпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Ямпільської районної ради по вул. Соборна 27 в с. Качківка буде забагато і в календарному графіку виконання робіт зазначив їх лище 6.
6) Вимогою оголошення про проведення спрощеної процедури було надання сканкопії аналогічного попередньо укладеного договору (або договорів). Як відомо, договір береться до уваги при наявності всіх додатків до договору. В аналогічному договорі в п. 3.3 та п 3.4 розділу 3 Вартість предмету договору вказано, Додаток 1 та Додаток 2 до даного договору є Кошторис. ФОП Петровський К.А. надав в якості додатків до договору велику кількість кошторисних документів, крім зведеного кошторисного розрахунку, що є основою для кошторису.
Просимо Вас, розглянути вказані недоліки пропозиції ФОП Петровський К.А. та прийняти правильне та виважене рішення, яке не суперечить вимогам чинного законодавства. Ми надіємося, що Ваше рішення не призведе до виникнення адміністративного правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 14:51
Шановний Учасник . Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та розвиток добросовісної конкуренції . Для реалізації цієї мети Учаснику ст 14 Закону надається право звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі . Якщо вважати дане звернення таким то , наголошуємо що Замовник , згідно ст 14 Закону розглядає , на відповідність умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі пропозицію учасника ,яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною та відхиляє ії в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні . Тобто , з точки зору Закону найдешевша ціна не є запорукою того що Учасник буде визнаний переможцем. Також наголошуємо , що в оголошенні в розділі Інша інформація викладено перелік документів які учасникам необхідно було надати в складі пропозиції та вимоги щодо їх змісту. При розгляді вашої пропозиції Уповноваженою особою були визначені слідуючі невідповідності умовам визначеним в оголошенні:
Учасник не виконав вимоги п.13 оголошення а саме не виконав вимоги примітки щодо «У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка» .
П.14 розділу Інша інформація вимагав надати Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про обладнання , будівельні машини і механізми, що необхідні для виконання умов договору . Аналізуючи наявність у Учасника обладнання ,будівельних машин і механізмів із підсумковими відомостями ресурсів до локальних кошторисів які надав учасник в складі пропозиції виявлено що у учасника недостатньо обладнання для виконання в повній мірі та з належною якістю умов договору по предмету закупівлі а саме:
З довідки Вих.№59 від 08.07.2020 року
В тендерній пропозиції відсутні наступні обладнання:
Машини свердлильні електричні час роботи 19,818 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-5)
Трамбівки пневматичні при роботі від компресора – 2,22156 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-4)
Насос гідравлічний ручний – 3,9 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-4)
Насос гідравлічний ручний - 3,744 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-3)
Пістолет монтажний – 0,82 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Трамбівки пневматичні при роботі від компресора – 0,48825 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Котли бітумні пересувні, міскість 400 л маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Вібратори поверхневі 6,4875 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)
Фарборозпилювачі ручні 33,0542 маш.-год (Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2)

П.9 розділу Інша інформація вимагав надати копій ліцензій ( з додатками) та дозволів учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності . Згідно довідки яку надав учасник на виконання п.11 щодо субпідрядників планується залучення субпідрядної організації ТОВ «Новобуд» з метою проведення електротехнічних робіт , завнішнього та внутрішнього водопроводу та каналізації , термін діїї ліцензії якого закінчується 25.08.2020 р. Згідно графіків робіт які надав учасник у складі пропозиції , роботи ТОВ «Новобуд» передбачено на вересень 2020 року тобто на той час коли закінчить термін діі ліцензії субпідрядника . Враховуючи те що згідно зі змінами , внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 ліцензія на будівельну діяльність стала безстроковою але згідно розяснень державної архітектурно-будівельної інспекції україни «За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про терміндії ліцензії)» але ТОВ «Новобуд» на кінцеву дату подання пропозицій не вжив заходів для переоформлення своєї ліцензії на безстрокову – на сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» по ТОВ «Новобуд» в колонці «дата граничного терміну дії» інформація про термін дії ліцензії не видалена.




Щодо запитань до пропозиції ФОП Петровський К.А.
1. П.12 розділу Інша інформація вимагав надати в складі кошторисної документації, розроблену з дотриманням вимог чинного законодавства (на основі технічного завдання Додаток 2) у складі: Локальні кошториси та відомості ресурсів. Учасник ФОП Петровський К.А. надав локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторісів згідно вимог додатку 2 до оголошення у якому нами була надана відомість обсягів робіт із розподілом робіт на локальні кошториси та були надані підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів тому повністю виконав вимоги оголошення . Окрім того додатково надано загальну підсумкову відомість ресурсів , в якій відображено всі матеріальні ресурси необхідні для виконання робіт по технічному завданню.
2. П.16 розділу Інша інформація вимагав надати копії довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) цих договорів ,Учасник ФОП Петровський К.А. надав акти КБ-2 №1,2 від 18.12.2019 р та довідку КБ -3 на суму актів №1,2 чим виконав вимоги оголошення. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, відноситься до документів, на підставі яких здійснюється первинний облік у сфері будівництва. За роз’ясненнями Мінрегіонбуду така форма підлягає застосуванню в обов'язковому порядку при проведенні взаєморозрахунків між сторонами відповідного договору у разі залучення коштів бюджету та коштів підприємств державної форми власності. Періодичність складання Довідки визначається за домовленістю сторін, про те за загальною практикою, що склалась у подібних правовідносинах, звітним періодом вважається календарний місяць.
3 .П.6 розділу Інша інформація вимагав надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника , що підписала документи пропозиції ( в т. ч. збирання, зберігання і поширення) — Додаток 4. ФОП Петровський К.А. надав в складі пропозиції лист згоду на посадову особу Учасника Петровського К.А. персональні дані якого ( паспорт та ідентифікаційний код ) було надано в складі пропозиції чим виконав вимоги оголошення . Персональних даних інших фізичних осіб , які б дозволяли повністю ідентифікувати особу , в складі пропозиції надано не було.
4. Відповідно до наданої на електрону адресу замовника jampol2007@ukr.net ФОП Петровським К.А. пропозиції інформаційної моделі договірної ціни (ІМДЦ), пропозиція переможця розрахована виходячи з середньомісячної заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт – з розрахунку 9954,78 грн. – відповідь на першу частину питання. Стосовно другої частини запитання чи можна дані кошторисні розрахунки приймати до уваги при розгляді пропозиції? Відповідь - можна. Оскільки кошторисні розрахунки відповідають розрахунку 9954,78 грн .
Учасники в праві надавати будь-які додаткові документи, навіть ті які не вимагаються тендерною документацією це не може розцінюватись як невідповідність. Наданий розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати ФОП Петровським К.А, який він враховує при визначенні вартості будівництва на підставі даних своєї організації на своїх об’єктах виконання робіт 2020 році - в сумі -10309,24 грн., то його виключно компетенція та право.
Виходячи з поданої середньої зарплати що рахується на підприємстві взята в розрахунок зарплата 9954,78 грн є не більшою від середньої, що використовується в сумі -10309,24. Учасник в праві використовувати зарплату меншу чи тотожну з свого розрахунку.

5. ФОП Петровським К.А в складі тендерної пропозиції надано два КАЛЕНДАРНИХ ГРАФІКА ВИКОНАННЯ РОБІТ. Перший файл з назвою – “12.3) Календарний графік -Качківка2” та другий файл - 17) “проект договору” в складі додатку 2 “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ”, в першому дійсно зазначено встановлення 6-ти умивальників одиночних з підведенням холодної води, однак дана помилка є технічною виходячи з наступного:
В кошторисних документах а саме в Підсумковій відомості ресурсів їх передбачено використання в кількості 7-ми комплектів, також в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-3 зазначено встановлення також 7- ми умивальників, аналогічне підтвердження знайшло відображення також в додатку 2 до проекту договору “КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ” де також відображено встановлення 7-ми умивальників.
6. Локальні кошториси — це первинна кошторисна документація. Вони складаються на окремі види робіт та витрат по будівлях і спорудах. Найпростіший будівельний кошторис — локальний, на всі види робіт, що передбачалися в угоді згідно договору №1 від 25 листопада 2019 року складеного між Ямпільською державною адміністрацією та ФОП Петровським К.А. вони надані наявні, якої форми має бути кошторис то виключне право Замовника в даному випадку Ямпільської районної адміністрації. В наданому аналогічному договорі не має згадки про надання в формі додатку – зведеного кошторисного розрахунку. Основою для кошторису є перелік видів робіт що відображені в локальних кошторисах. Зведений кошторисний розрахунок це узагальненні дані .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 11:07
Скарга

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП OLIMP 750 815,00
UAH з ПДВ
750 815,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ 796 596,00
UAH з ПДВ
796 596,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Петровський Костянтин Анатолійович 927 827,00
UAH з ПДВ
927 827,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 10:42
Електронний підпис
09 липня 2020 14:06
Електронний підпис
09 липня 2020 14:04
технічне завдання.pdf
09 липня 2020 14:04
цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:04
копія рішення 4.pdf
09 липня 2020 14:04
календарний графік.pdf
09 липня 2020 14:04
договірна ціна.pdf
09 липня 2020 14:04
довіреність.pdf
09 липня 2020 14:04
гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 14:04
відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:06
Електронний підпис
09 липня 2020 16:00
Лист згода Савчук.pdf
09 липня 2020 15:59
Лист - згода ФОП.pdf
09 липня 2020 15:09
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 15:09
Сканкопія витягу.pdf
09 липня 2020 15:09
Календарний графік.pdf
09 липня 2020 15:09
Проект договору.pdf
09 липня 2020 15:09
Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 15:09
Копія КБ-2_ КБ-3 БДЮТ.pdf
09 липня 2020 15:09
Копія декларації.pdf
09 липня 2020 15:09
Лист-відгук БДЮТ.pdf
09 липня 2020 15:09
Ліцензія Марчак А.А..pdf
09 липня 2020 15:08
Копія ліцензії.pdf
09 липня 2020 15:08
Копія витягу.pdf
09 липня 2020 15:08
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 13:45
Електронний підпис
09 липня 2020 13:39
9.2) Пояснення Дозвіл.PDF
09 липня 2020 13:39
9.1) Пояснення cc1.PDF
09 липня 2020 13:39
12) ПКД.rar
09 липня 2020 13:39
17) проект договору.PDF
09 липня 2020 13:39
10) Якісні кількісні.PDF
09 липня 2020 13:38
12.1) ПКД.pdf
09 липня 2020 13:38
16.3) Відгук.pdf
09 липня 2020 13:38
12.1) Пояснення до пкд.PDF
09 липня 2020 13:38
8) Довідка довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП OLIMP

ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ

Фізична особа підприємець Петровський Костянтин Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП OLIMP
#31915301
Відхилено 750 815,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:04
ФОП МАРЧАК АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
#1811204314
Відхилено 796 596,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:24
Фізична особа підприємець Петровський Костянтин Анатолійович
#3090327333
Переможець 927 827,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Петровський Костянтин Анатолійович
#3090327333
927 827,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:09
ДУ _3від 21.12.21 до договору_19 від 11.08.2020р (2).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 08:49
дод.угода_2 від 08.06.21 Качківка.pdf зміни до договору
09 червня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 08:45
ДУ 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2020 11:59
Договір підряду на проведення робіт 19 від 11.08.20р.pdf укладений
12 серпня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі , зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі,Покращення якості предмета закупівлі,Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML