Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського |
Код ЄДРПОУ: | 02223827 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Конституції 2 |
Контактна особа: |
Годзенко Володимир Дмитрович +380532564936 poltava_local_museum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | аванс | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2020 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 11:12 |
Зміни (1) (1).docx | |
27 липня 2020 11:11 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція (1).docx | |
25 липня 2020 22:38 |
Зміни (1).docx | |
25 липня 2020 22:38 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція.docx | |
16 липня 2020 19:30 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція.docx | |
16 липня 2020 19:30 |
Зміни.docx | |
30 червня 2020 16:20 |
тендерна документація із усімадодатками.docx |
27 липня 2020 11:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 липня 2020 11:12 |
Зміни (1) (1).docx
|
|||||||||
27 липня 2020 11:11 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція (1).docx
|
|||||||||
25 липня 2020 22:38 |
Зміни (1).docx
|
|||||||||
25 липня 2020 22:38 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція.docx
|
|||||||||
16 липня 2020 19:30 |
тендерна документація із усімадодатками нова редакція.docx
|
|||||||||
16 липня 2020 19:30 |
Зміни.docx
|
|||||||||
30 червня 2020 16:20 |
тендерна документація із усімадодатками.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Щодо параметрів підключення надаємо наступне пояснення: Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пункт 1 «Характеристика інформаційної стели» в підпункті 1.17 містить наступну інформацію: «Підключення до мережі 220 В».
По питанню «Конкретне місце встановлення (монтажу) визначається Замовником безпосередньо під час поставки та монтажу Товару, то до тендерної документації буде внесено відповідні зімни.
Учасник вважає, що закупівля оголошена з порушенням вимог Закону, а тендерна документація Замовника потребує внесення змін відносно наступного:
1. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критеріїв до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.1 у наступній редакції : « не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару».
2. Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації щодо кваліфікації критерії до учасника відповідно до ст.16 Закону викладено у п.1.3 у наступній редакції : «Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння Учасником відповідним майном.
Вимога мати у власності не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Щодо наявності у учасника «не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару» .
Звертаємо вашу увагу, що абзацом другим пункту 2 стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як – «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Нами, як Замовником, була встановлена вимога надання в складі пропозиції учасника «Довідки про наявність в Учасника відповідної матеріально-технічної бази, необхідної для поставки та монтажу Товару, із зазначенням правового режиму володіння майном (власність, оренда, інше право користування)».
З метою забезпечення прозорості здійснення закупівлі, нами було надано усім Учасникам процедури закупівлі роз’яснення, щодо комплектності матеріально-технічної бази яка має бути у Учасника, а саме:
- не менше однієї одиниці автотранспорту для доставки Товару;
- не менше однієї одиниці генератора для монтажу та перевірки функціоналу Товару.
Зазначений перелік не є вичерпний та кожен учасник має право надати додаткову інформацію про наявність в них матеріально-технічної бази.
Крім того, нами було надано пояснення, щодо необхідності наявності у учасника такої матеріально-технічної бази:
- наявність автотранспорту необхідна для доставки товару на кожну адресу поставки об’єкту Замовника, яких відповідно до тендерної документації є 15 (п’ятнадцять);
Враховуючи викладене, учасник під час виконання умов договору має здійснити доставку товару за 15 адресами Замовника.
Виконання Вашої вимоги, щодо наявності виробничих та/або складських потужностей учасників за кожним населеним пунктом та ручна доставка товару на кожний адрес є дискримінаційної та є такою що направлення на можливості певного учасника.
Щодо надання підтвердження наявність в Учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна.
Звертаємо вашу увагу, інформація зазначена в підпункті 1.3 пункту 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надається відповідно до обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в формі передбаченою підпунктом 1.2 пункту 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Ваша вимога, щодо виключення норм передбачених пунктами 1.2 та 1.3 та твердження, що учасники процедури закупівлі, мають право використовувати власне/орендоване, наймане (тощо) майно, без наявності відповідного документального підтвердження, свідчить про намір використання майна без належного документального підтвердження, сплати за таке користування та ухилення від сплати податків.
Шановний потенційний учасник процедури закупівлі. Ознайомившись з Вашою вимогою UA-2020-06-30-001097-b.c3 повідомляємо наступне.
Абзацом 4 пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічну закупівлі» передбачено, що Замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій, як – «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Керуючись наданим Законом правом, нами була встановлена вимога, щодо надання учасниками підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000026 ● 162a075fe67e475eb49bdd584b5e4aaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.07.2020 № 37
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 02.07.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-30-001097-b, 30.06.2020, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду результатів моніторингу, дотендерної документації щодо закупівлі Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 32580000-2 – Інформаційне обладнання (сенсорні інформаційні кіоски з програмним забезпеченням) було внесенозмін- настанови виконано.
2020-07-25 22:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
замовником внесено зміни до тендерної документації та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
2020-07-28 14:38:45
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 17:04 |
Кінець періоду оскарження: | 08 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 серпня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) – 32580000-2 – Інформаційне обладнання (сенсорні інформаційні кіоски з програмним забезпеченням) відповідно до норм ст. 32. ч.1 п.2 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) ЗУ «Про публічні закупівлі». |
28 липня 2020 17:04
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 16:45
|
2.jpg |
28 липня 2020 16:45
|
1.jpg |