Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук для інклюзивного класу ЗОШ №2
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-06-30-001085-b 87d0114deed74dc9bb28a324c0d501a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Супоровський Андрій Валерійович

+380671012449 uo_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Супоровський Андрій Валерійович
+380671012449
uo_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 16:20
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:35
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій в даній спрощеній закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук Lenovo IdeaPad S145-15IWL (81MV01H8RA) Platinum Grey
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Маяковського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 08:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:16
1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 червня 2020 19:03
Дата відповіді: 01 липня 2020 14:58
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Перш за все потрібно наголосити на тому, що відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. Відповідно до Листа Мінекономіки №3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року у разі прийняття замовником рішення про використання системи для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, затвердженої наказом Державного підприємства “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10 (в редакції наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 17.04.2020 № 18) (далі – Інструкція).
В даному випадку проводиться саме допорогова закупівля, оскільки вартість закупівлі товару не перевищує 50 тис. грн.
Щодо відповіді на перше та друге питання, то згідно з ч. 6 Інструкції Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Щодо відповіді на третє питання, то в Інфорації для проведення допорогової електронної закупівлі "Ноутбук для інклюзивного класу ЗОШ №2" містяться відомості щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Цінова пропозиція Учасника закупівлі оцінюється на відповідність вимогам вказаної Інформації, в тому числі й вимогам до технічних та якісних характеристик товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 9 798,00
UAH з ПДВ
9 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цяк Валерій Михайлович 9 895,00
UAH з ПДВ
9 797,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 9 948,00
UAH з ПДВ
9 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 11:34
Електронний підпис
08 липня 2020 11:32
Certificate-189604.pdf
08 липня 2020 11:32
Док.pdf
08 липня 2020 11:32
договори відгуки153.pdf
08 липня 2020 11:32
довідки154.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 14:56
004 (4).jpg
08 липня 2020 14:56
003.jpg
08 липня 2020 14:56
002 (1).jpg
08 липня 2020 14:56
001 (4).jpg
08 липня 2020 14:56
Відгук.jpg
08 липня 2020 14:56
с_docum_03.jpg
08 липня 2020 14:56
с_docum_02.jpg
08 липня 2020 14:56
с_docum_01.jpg
08 липня 2020 14:56
код.jpg
08 липня 2020 14:56
Довідка платника.pdf
08 липня 2020 14:56
Свідоцтво платника.pdf
08 липня 2020 14:56
Свідоцтво.pdf
08 липня 2020 14:56
витяг 2020 завір..pdf
08 липня 2020 14:56
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Цяк Валерій Михайлович

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 9 748,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:38
ФОП Цяк Валерій Михайлович
#2145216995
Переможець 9 797,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цяк Валерій Михайлович
#2145216995
9 797,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
15 липня 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 797,00
UAH