Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2020-06-30-001080-b ● 7de357f76e564749a6860a4f0f680330
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 14242161 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170 |
Контактна особа: |
Скрипка Ірина Олександрівна +380462951994 likarmltri@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 16:18 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 16:18 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 123 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.1-го Травня, 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:14 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
30 червня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 4.doc | |
30 червня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 3.doc | |
30 червня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 2.doc | |
30 червня 2020 16:14 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-30-001080-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 03 липня 2020 16:10
Обмежуюча вимога
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 у додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається надання від Учасника:
- Довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідного для виконання договору, яке Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо. На підтвердження Учасник надає документи про право власності/користування вказаним майно, обладнанням, засобами та послугами (в тому числі договорів з інтернет-провайдерами та теле-операторами, видаткові накладні, тощо, а також позитивні висновки відповідних експертиз на апаратні (технічні) засоби захисту інформації).
Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
- Довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідного для виконання договору, яке Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо. На підтвердження Учасник надає документи про право власності/користування вказаним майно, обладнанням, засобами та послугами (в тому числі договорів з інтернет-провайдерами та теле-операторами, видаткові накладні, тощо, а також позитивні висновки відповідних експертиз на апаратні (технічні) засоби захисту інформації).
Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 15:05
Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також частиною 1 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одночасно згідно п. 2 частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації по відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та /або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з наведеного вище, вважаємо цілком законним зазначати вимогу щодо надання інформації у складі тендерної пропозиції учасників про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а також вимогу щодо надання документів, що підтверджують зазначену інформацію з урахуванням частини 4 статті 22 Закону. Зазначена учасниками інформація у довідках перевіряється Замовником відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону, та/або за відкритими даними/реєстрами в мережі інтернет.
Номер вимоги: UA-2020-06-30-001080-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 03 липня 2020 16:18
Дискримінаційна вимога додатку 3 тендерної документації:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "Персональні дані повинні оброблятися у МІС із застосуванням комплексної системи захисту інформації, що підтверджується атестатом відповідності КСЗІ ІТС на МІС та експертним висновком на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 15:05
Послуги з доступу до сервісів у складі Медичної інформаційної системи, які закуповуються, є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я. За цих умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи.
Створення КЗСІ та її експертиза це додаткові витрати часу та коштів, які можливо будуть покладатися на нашу установу.
Чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
Отже, зазначена вимога є доцільною та обґрунтованою.
Створення КЗСІ та її експертиза це додаткові витрати часу та коштів, які можливо будуть покладатися на нашу установу.
Чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
Отже, зазначена вимога є доцільною та обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РОЯЛ ІНТЕГРАЦІЯ" |
44 444,00
UAH з ПДВ
|
44 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Е-Інвестмент |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Медстар Солюшенс" |
123 000,00
UAH з ПДВ
|
123 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РОЯЛ ІНТЕГРАЦІЯ" #38688685 |
Відхилено |
44 444,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 липня 2020 00:00
|
ТОВ Е-Інвестмент #39174134 |
Відхилено |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:59
|
|
ТОВ "Медстар Солюшенс" #36625942 |
Переможець |
123 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 10:53
|
договір | укладений |
03 серпня 2020 10:48
|