Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою скверу по вул. Петра Калнишевського, Центрально-Міський район у м. Кривому Розі, Дніпропетровської обл.
Очікувана вартість
2 820 215,00 UAH
UA-2020-06-30-001079-c ● 1b602d7e67bc4fb8ab73fe463567d87b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 2 820 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 101,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14101.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою скверу по вул. Петра Калнишевського, Центрально-Міський район у м. Кривому Розі, Дніпропетровської обл. , Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою скверу по вул. Петра Калнишевського, Центрально-Міський район у м. Кривому Розі, Дніпропетровської обл. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, сквер по вул. Петра Калнишевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:23 |
Лист ЗдТД 3.docx | |
15 липня 2020 16:23 |
Додаток 2 Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:23 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
15 липня 2020 16:23 |
ТД (Нова редакція) 3.doc | |
09 липня 2020 16:33 |
Лист ЗдТД 2.docx | |
09 липня 2020 16:33 |
ТД (Нова редакція) 2.doc | |
08 липня 2020 15:34 |
Лист ЗдТД.docx | |
08 липня 2020 15:34 |
ТД (Нова редакція).doc | |
30 червня 2020 15:38 |
Додаток 2.docx | |
30 червня 2020 15:38 |
Додаток 1.docx | |
30 червня 2020 15:38 |
ТД.doc |
15 липня 2020 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:23 |
Лист ЗдТД 3.docx
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:23 |
Додаток 2 Нова редакція.docx
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:23 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:23 |
ТД (Нова редакція) 3.doc
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:33 |
Лист ЗдТД 2.docx
|
||||||||||||
09 липня 2020 16:33 |
ТД (Нова редакція) 2.doc
|
||||||||||||
08 липня 2020 15:34 |
Лист ЗдТД.docx
|
||||||||||||
08 липня 2020 15:34 |
ТД (Нова редакція).doc
|
||||||||||||
30 червня 2020 15:38 |
Додаток 2.docx
|
||||||||||||
30 червня 2020 15:38 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
30 червня 2020 15:38 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
клас наслідків
Дата подання: 02 липня 2020 00:40
Дата відповіді: 03 липня 2020 08:19
який клас наслідків робіт
Відповідь: Клас наслідків за даною процедурою закупівлі робіт СС1
Відомість ресурсів
Дата подання: 03 липня 2020 12:43
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:24
Добрий день! Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомістю ресурсів необхідних для виконання будівництва. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення щодо отримання відомостей обсягів робіт, що закуповуються замовником та ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію інформуємо, що Ви маєте можливість ознайомитись з вказаною документацією по об’єкту: «Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою скверу по вул. Петра Калнишевського, Центрально-Міський район у м. Кривому Розі, Дніпропетровської обл.» в каб.362 відділу благоустрою управління благоустрою та дорожньо-мостового господарства департаменту розвитку інфраструктури міста за адресою: м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна,1.
Технічні вимоги
Дата подання: 03 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:25
Уточніть будь-ласка товщину ФЕМ-у.
Відповідь: З питання уточнення товщини ФЕМ-у по об’єкту: «Капітальний ремонт з відновлення елементів благоустрою скверу по вул. Петра Калнишевського, Центрально-Міський район у м. Кривому Розі, Дніпропетровської обл.» інформуємо, що відповідно до проєктно-кошторисної документації товщина плитки ФЕМ становить 60 мм.
ТД дискрімінаційні вимоги
Дата подання: 05 липня 2020 19:07
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:03
5 розділ Тендерної документації пункт 2 інша інформація - містять текст- довідку про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть задіяні Учасником при виконанні умов договору: різноробочий або підсобний робітник – 6 працівників, плиточник або лицювальник-плиточник – 3 працівники, майстер або виконроб – 1 працівник, яка містить ПІБ працівника, посаду, інформацію про освіту (вища, середня, тощо) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника).
На підтвердження інформації, вказаної в довідці в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
скановані оригінали або кольорові копії першої, передостанньої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки працівників: різноробочий або підсобний робітник – 6 працівників, плиточник або лицювальник-плиточник – 3 працівники, майстер або виконроб – 1 працівник.-дана вимога Замовника є дискрімінаційна згідно ст.5 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" 1) працівники можуть бути залучені до виконання робіт як штатні так і позаштатом по цивільно-правовим договорам що дозволяє діюче законодавство України,2) дані роботи ви кваліфікували як СС1 тому вони не підпадають під ліцінзування, коли ліцензування застосовуються то згідно ліцензійних умов на види робіт вимагається норма до 3 робітників. Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом по такій кількості працівників неодноразово була визнана дискрімінаційною. Тому просимо Замовника зробити зміни та привести в норму Тендерну документацію згідно чиного законодавства .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше звернення внесено зміни до тендерної документації
вимоги до спеціалістів
Дата подання: 05 липня 2020 19:16
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:03
ви вимагаєте до працівників вимоги надання трудової книжки -але працівники можуть працювати за штатом основним місцем роботи або по суміцтву також за цивільно трудовими договорами - Замовник цими вимогами обмежує участь учасників участі в закупівлі це дискрімінація учасників , приведіть в норму тенд.документація бо ми вимушені будемо звернутись до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше звернення внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕВРО СТАРТ" |
2 690 602,00
UAH з ПДВ
|
2 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕМОКРАТ" |
2 806 100,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сапсан-КР |
2 819 417,72
UAH з ПДВ
|
2 791 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
30 липня 2020 15:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі