Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" |
Код ЄДРПОУ: | 01998408 |
Вебсайт: | http://lik4.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1 |
Контактна особа: |
Савчук Ірина Олександрівна +380512360211 gorbol4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 15:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 15:37 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 386 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 15:32 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
30 червня 2020 15:32 |
ТД дези 386 500.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-02-000011 ● a667a69701e34c37876b8e7ddaa6b125
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2020 № 380
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-06-30-001057-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.10.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновки ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001057-c та за результатами виявленого порушення абз.2 п. 2 ч.2 ст. 22 Закону повідомляємо, що з метою вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, проведено засідання тендерного комітету щодо недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за рішенням якого внесено зміни до тендерних документацій процедур закупівель.
2020-11-25 17:18:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
380 794,50
UAH з ПДВ
|
380 794,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна |
384 570,00
UAH з ПДВ
|
384 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Савицька Алла Григорівна |
385 896,00
UAH з ПДВ
|
385 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
380 794,50
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 15:36
|
ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна #3157312521 |
Переможець |
384 570,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 08:45
|
договір 146 від 03.08.2020.PDF | укладений |
04 серпня 2020 08:43
|