Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції "Тернівка" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
62 660 881,67 UAH
UA-2020-06-30-001014-a 7bfafe05e07842bba5f2b1c9edb3dda4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Ірина Олександрівна

+38057-341-58-47 POPOVA-IA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Попова Ірина Олександрівна
+38057-341-58-47
POPOVA-IA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 17:30
Очікувана вартість: 62 660 881,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 626 608,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 313000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-07-007543-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерії оцінки- ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції "Тернівка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30-ти календарних днів, але не раніше ніж через 20-ть календарних днів з моменту прийняття відповідних етапів Робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:57
01 перелік змін 20_662_р зм.docx
22 липня 2020 08:57
Том 5 Техвимоги та Опитувальні листи.pdf
22 липня 2020 08:57
20_662_р_Додаток_4 Проект договору_зм.docx
22 липня 2020 08:57
20_662_р_ТД Реконструкція газопроводу-відводу_Тернівка-зм.docx
22 липня 2020 08:57
20_662_р_Додаток_2 Перелік інформації-зм.docx
30 червня 2020 10:40
Том 1.1 Пояснювальна записка.pdf
30 червня 2020 10:40
Матеріали відведення земельних ділянок.pdf
30 червня 2020 10:40
Том 1.2 Пояснююча записка (основні креслення).pdf
30 червня 2020 10:40
Том 2. Проект організації будівництва.pdf
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_5 Форма оцінки.xls
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_1 Технічні вимоги.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx
22 липня 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:57
01 перелік змін 20_662_р зм.docx
22 липня 2020 08:57
Том 5 Техвимоги та Опитувальні листи.pdf
22 липня 2020 08:57
20_662_р_Додаток_4 Проект договору_зм.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_4 Проект договору.docx
22 липня 2020 08:57
20_662_р_ТД Реконструкція газопроводу-відводу_Тернівка-зм.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_ТД Реконструкція газопроводу-відводу_Тернівка.docx
22 липня 2020 08:57
20_662_р_Додаток_2 Перелік інформації-зм.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_2 Перелік інформації.docx
30 червня 2020 10:40
Том 1.1 Пояснювальна записка.pdf
30 червня 2020 10:40
Матеріали відведення земельних ділянок.pdf
30 червня 2020 10:40
Том 1.2 Пояснююча записка (основні креслення).pdf
30 червня 2020 10:40
Том 2. Проект організації будівництва.pdf
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_5 Форма оцінки.xls
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_1 Технічні вимоги.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx
30 червня 2020 10:40
20_662_р_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно ліцензії в сфері архітектури та будівництва
Дата подання: 10 липня 2020 17:11
Дата відповіді: 14 липня 2020 14:39
Шановний замовнику! Згідно з Постановою КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію та утворено центральний орган виконавчої влади – Державну сервісну службу містобудування України. Постановою КМУ №219 від 13 березня 2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» утворено два центральних органи виконавчої влади: Державну інспекцію містобудування України та Державне агентство з технічного регулювання у містобудуванні України. Крім того, постановою КМУ №219 унеможливлено здійснення планових та позапланових перевірок органами держархбудконтролю, оскільки з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» до початку виконання функцій і повноважень Державної інспекції містобудування. Також, постановою КМУ №219 скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність: Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури». Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві». Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)». та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Звертаємо увагу на те, що з переліку органів ліцензування, затвердженому постановою КМУ від 5 серпня 2015 року №609, виключено Держархбудінпекцію. Таким чином, наведені вище зміни у законодавстві призвели до того, що з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. Виходячи з цього вимога щодо надання ліцензії у сфері архітектури та будівництва має ознаки дискримінації, оскільки виключає можливість участі у процедурі закупівлі невизначеного кола учасників, які з незалежних від них обставин не мають можливості отримати таку ліцензію. З урахуванням вищенаведеного, просимо надати відповіді на наступні питання. Чи обов’язково, в даній процедурі закупівлі надання ліцензії у сфері архітектури та будівництва? У разі, якщо надання ліцензії у сфері архітектури та будівництва не обов’язкове, то які документи дозвільного характеру необхідно надати учаснику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником сформована вимога до Учасників процедури закупівлі про надання інформації про наявність ліцензії, та до Учасника-переможця про надання копії ліцензії на виконання робіт передбачених Технічними, якісними та кількісними характеристиками даного предмету закупівлі. Дана вимога сформована на підставі вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-VIII. Даний закон є діючим і відповідно до розділу 9 Статті 7 даного Закону, господарська діяльність у сфері будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками підлягає ліцензуванню.
Об’єкт будівництва «Реконструкція газопроводу-відводу DN 300 до газорозподільної станції «Тернівка» відноситься до об’єктів зі значним класом наслідків (СС3).
Замовник зобов’язаний вимагати від Учасників наявності відповідної ліцензії.
Зазначеною потенційним Учасником, Постановою Кабінету Міністрів України №218 від 13.03.2020р. ліквідовується Державна архітектурно-будівельна інспекція України, яка в тому числі здійснювала функції з правом видачі ліцензій в сфері будівництва і станом на момент публікації даного оголошення про закупівлю, КМУ ще не визначив новий орган для видачі таких ліцензій, що мабуть створило для новостворених будівельних організацій проблему з отриманням необхідних ліцензій, але протягом багатьох попередніх років такі ліцензії видавались і на ринку країни є можливо десятки, а можливо і сотні будівельних підприємств які мають необхідні ліцензії на право виконання робіт передбачених Технічними, якісними та кількісними характеристиками даного предмету закупівлі.
В реальному часі завжди буде присутня якась кількість новостворених будівельних організацій, або вже існуючих будівельних організацій в яких є потреба в отриманні ліцензії, або в розширенні переліку видів робіт в додатку до ліцензії, але це не є сферою відповідальності Замовника, в даному випадку ТОВ «Оператор ГТС України». Вимога Замовника не є дискримінаційною по відношенню до окремих потенційних Учасників, а є вимогою на виконання вищезазначеного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Надання Учасником-переможцем копії ліцензії на виконання робіт по даному об’єкту є обов’язковим, і в додатку до ліцензії в переліку видів робіт повинен бути в тому числі (але не виключно) наступний вид робіт в залежності від терміну видачі ліцензії:
4.11.00 Монтаж магістральних нафтогазопроводів, споруд та обладнання (клас наслідків СС3);
або:
2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання в т.ч.
2.02.04 Магістральних нафтогазопроводів (IV-V категорія складності), або (клас наслідків СС3).

Окрім ліцензії, у потенційних Учасників даної процедури закупівлі повинні бути документи, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі права виконання робіт підвищеної небезпеки, у вигляді Дозволу та/або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами та доповненнями).
Такий Дозвіл та/або Декларація для виконання робіт даного предмету закупівлі в своєму переліку повинні містити в тому числі (але не виключно) наступні види робіт:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
технологічного устатковання та лінійних частин магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, етиленопроводів);
- спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафто-продуктопроводів, етиленопроводів, тощо);
- газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах;
- зварювальні, газополум’яні роботи.
Термін будівництва
Дата подання: 16 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:33
Згідно договору і графіка робот, час будівництва 840 дней. Якщо прорахувати мінімальні терміни робіт, згідно з Додатком 1 Тендерних умов, то мінімальний термін повинен бути не менше 1260 днів. (180 днів підготовчі, 150 днів будівельні роботи-1 черги, 1080 днів -роботи біологічної рекультивації , 150 днів будівельні роботи - 2 чергу, 1080 днів -роботи біологічної рекультивації 2 черги). Просимо внести зміни в терміни виконання робіт з урахуванням специфіки біологічної рекультивації (сіяти можно 2 рази на рік). І не прописані вимоги до підрядника, який буде проводити біологічну рекультивацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розпочинаючи дану процедуру закупівель Замовник розраховував, що завершення процедури закупівлі закінчиться укладанням договору у серпні місяці 2020 року, і фактично до виконання договору можна буде приступити з вересня місяця 2020р. і завершити всі роботи восени 2022 року. Термін дії договору до 30 грудня 2022р. тобто загальний термін дії договору складе 28 календарних місяців, або 840 днів.
Для можливості забезпечення населених пунктів газом в холодний період року пропонується будівельні роботи виконати в дві черги, а саме 1- ша черга в неопалювальний період 2021 року (термін будівництва згідно ПОБ – 5 місяців), та 2-га черга в неопалювальний період 2022 року (термін будівництва згідно ПОБ – 3 місяці). В Проекті організації будівництва Том 2, який інформативно також викладений на електронному майданчику закупівель є лінійні графіки виконання робіт, та календарні плани в яких більш детально сформовані об’єми, етапи та терміни виконання окремих робіт. Необхідний час для рекультивації порушених земель також входить до загального терміну виконання робіт.
Підрядник самостійно складає Проект виконання робіт (ПВР) в тому числі зважаючи і на поставлені Замовником завдання і терміни їх виконання.
Замовник вважає, що всі роботи можна виконати такими етапами:

1. Підрядник починаючи з вересня поточного року, самостійно (при наявності відповідних фахівців) або з залученням спеціалізованої землевпорядної організації працює над виготовленням, погодженням, підписанням, реєстрацією і т.п. усіх необхідних проектів землеустрою, та оформленням з землевласниками чи землекористувачами договорів сервітуту (тимчасове землекористування), а також відведення землі в постійне користування. Для цього у Підрядника буде 7-8 місяців часу. Паралельно Підрядник комплектує об’єкт трубами, обладнанням, необхідними матеріалами.
2. Починаючи з середини квітня 2021 року Підрядник приступає до робіт передбачених 1-ю чергою будівництва, і завершує ці роботи до середини вересня 2021р., в тому числі виконуючи в повному обсязі роботи з технічної рекультивації, а також біологічної рекультивації земель. Якщо на вимогу землевласників, чи землекористувачів, якусь частину біологічної рекультивації не вдасться виконати до кінця 2021 року, то таку частину робіт завершити в березні-квітні 2022 року.
3. Починаючи з середини квітня 2022 року Підрядник приступає до робіт передбачених 2-ю чергою будівництва, і завершує ці роботи до кінця липня 2022р. Залишається достатньо часу, щоб завершити всі необхідні роботи з біологічної рекультивації земель, але на випадок, якщо на вимогу землевласників, чи землекористувачів, якусь частину біологічної рекультивації прийдеться перенести на період весняно-польових робіт 2023 року, Замовник погоджується, щодо подовження терміну дії договору до кінця травня 2023 року.
В додаток 4 до тендерної документації «Проект договору підряду» будуть внесені відповідні зміни.
4. У Замовника будуть договірні відносини з Підрядником. Роботи з біологічної рекультивації земель будуть складати значно менше 20% від загальної вартості договору, тому Підрядник самостійно визначає вимоги до Субпідрядника, а Замовник тільки погоджує залучення Субпідрядної організації. (Це повинно бути підприємство сільськогосподарського виробництва з відповідними технічними і кадровими ресурсами для спроможності виконання робіт з оранки, внесення удобрив, боронування, сіяння (висаджування) сільськогосподарських культур).
Замовник перекладає свої функції на будівельну організацію
Дата подання: 16 липня 2020 12:37
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:35
У Додатку 1 Тендерний умов, в підготовчих роботах необхідно виготовити робочий проект землеустрою, щодо технічної та біологічної рекультівації земель, і є локальний кошторис на біологічну рекультивацію ЛК1-1-2, яка повинна виконуватися 3 года.Просім пояснити вимоги "ЗАМОВНИКА" -Зробити проект під локальний кошторис ЛК-1-1-2 або новий проект, який не співпаде з об'ємами робіт, що свідомо тягне до порушень або Законадательное документів, або Тендерних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При підготовці розрахунку своєї тендерної пропозиції в частині, що стосується біологічної рекультивації порушених земель, Учасник бере до розрахунку ті об’єми які визначені Замовником в локальному кошторисі ЛК-1-1-2. Після виготовлення проекту рекультивації, уточнені об’єми необхідних рекультиваційних робіт можуть відрізнятись від інвесторських. Якщо ці об’єми будуть меншими ніж передбачено у інвесторській документації, то Підрядник заактує і отримає оплату за фактично виконані роботи, якщо ці об’єми будуть більші ніж передбачено інвесторською документацією то Підрядник заактує і отримає оплату знову ж за фактично виконані роботи, тільки різниця збільшених об’ємів буде закриватись за рахунок коштів резерву сформованого в Договірній ціні як «Кошти на покриття ризиків» (1,5% від вартості глав 1-9 ЗКР, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.2.10) і відповідно до пункту 3.8 проекту Договору-підряду.
Обладнання та строки подачі пропозицій
Дата подання: 16 липня 2020 17:37
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:37
Просимо надати відповіді на наступні питання щодо улаштування моніторингового комплексу напружено-деформованого стану газопроводу-відводу: 1. Електроживлення. 1.1. Чи передбачено існуючим проектом електроживлення автономних точок збору та відправки інформації від мережі напругою 220В? 1.2. Якщо електроживлення системи буде відбуватися тільки від акумуляторних батарей, то як часто планується проводити заміну розряджених акумуляторних батарей (раз на місяць, раз на квартал)? 1.3. Чи можливо використовувати для живлення системи та підзарядки акумуляторів сонячні панелі, які будуть розташовані біля автономних точок збору та відправки інформації? 1.4. В технічних вимогах вказано, - «Час автономної роботи від акумуляторної батареї має становити не менше 3 років». Згідно з технічною документацією виробників АКБ, саморозрядження даного типу АКБ, при температурі нижче 00С, складає 20% СС/ на рік. Враховуючи енергетичні потреби системи, та рівень експлуатаційного саморозрядження, використання даного типу елементів живлення є економічно та технічно недоцільним, так як після 1 року експлуатації АКБ безповоротно втратить майже 50 % паспортної ємності. Для систем з автономним електроживленням рекомендовано використання літієвих хімічних елементів спеціального призначення, з низьким рівнем саморозрядження при температурах від -60 С до +85 С. 1.5. Для яких цілей використовуються акумуляторні батареї в вимірювальних системах? При підзарядці цих акумуляторів будуть виникати додаткові витрати електроенергії. Чи можливо для електроживлення вимірювальних систем використовувати живлення від автономних точок збору та відправки інформації, не використовуючи додаткові акумуляторні батареї в вимірювальних системах? 2. Автономні точки збору та відправки інформації. 2.1. Які технічні вимоги пред’являються до автономних точок збору та відправки інформації? Просимо надати такі вимоги. 2.2. Просимо надати креслення/схеми встановлення автономних точок збору та відправки інформації та креслення/схеми опори для встановлення GSM антени. 2.3. Чи необхідне облаштування місця встановлення автономні точки збору та відправки інформації засобами заземлення, блискавкозахистом та огорожею по периметру? 3. Вимірювальні системи. 3.1. Які технічні вимоги пред’являються до вимірювальної системи? Просимо надати такі вимоги. 3.2. Як і де встановлюються вимірювальні системи (на стовпах, в колодязях зв’язку або в технічних спорудах)? 3.3. Просимо надати креслення/схеми встановлення вимірювальної системи. 3.4. Чи необхідно передбачити контроль несанкціонованого доступу та контроль затоплення обладнання вимірювальних систем? 4. Система чутливих елементів. 4.1. Які технічні вимоги пред’являються до дистанційних датчиків (тензодатчиків) системи чутливих елементів (діапазон вимірів, точність, та інші параметри)? 4.2. В яких місцях встановлюються та яким чином кріпляться дистанційні датчики на трубопроводі? 4.3. Просимо надати креслення/схеми встановлення дистанційних датчиків на трубопроводі. 4.4. Чи передбачається доступ для діагностики та обслуговування дистанційних датчиків встановлених на трубопроводі? 4.5. Кабелі від дистанційних датчиків до вимірювальних систем не враховані в кошторисі. Які довжини кабелів від датчиків до вимірювальних систем? 5. Серверне обладнання. 5.1. Які технічні вимоги пред’являються до серверних комп’ютерів? 5.2. Серверні комп’ютери (основний та резервний) повинні встановлюватися в серверну шафу, та повинні мати віддалений доступ до робочих місць оператора системи? Або серверні комп’ютери будуть використовуватися одночасно як робочі місця оператора системи? 5.3. Чи потрібне додаткове серверне обладнання (серверна шафа, мережевий комутатор, КВМ консоль та перемикач, та інше)? 5.4. Чи потрібно використати резервного модуля передачі даних GPRS/EDGE/3G, якій буде підключатися до серверних комп’ютерів, або зв'язок з автономними точками збору та відправки інформації буде забезпечено тільки за рахунок корпоративної мережі АТ «Укртрансгаз»? 6. Проектна документація. 6.1. Просимо надати документ «Технічні вимоги до комплексу контролю напружено-деформованого стану (13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВ01)». 6.2. Просимо надати у повному обсязі «Заключний звіт про надання "Послуг із дослідження та моделювання напруженого стану газопроводу в зонах шахтних виробіток для забезпечення відповідної комплектації та технічного рівня моніторингового комплексу по обох об'єктах. У зв’язку з великим обсягом наявних технічних запитань та задля забезпечення підготовки відповідної технічно-комерційної пропозиції для участі в тендері, просимо Вас позитивно розглянути можливість збільшення строків подання пропозицій на 14 календарних днів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник додатково публікує Том 5 «Технічні вимоги на обладнання», «Опитувальні листи». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде подовжено на 7 календарних днів. Відповіді та роз’яснення надаються Замовником з нумерацією відповідно до заданих питань:
1.1. Не передбачено;
1.2. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1 п.1.12 "Час автономної роботи від акумуляторної батареї має становити не менше 3 років";
1.3. Не можливо;
1.4. В 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1 наведені основні технічні вимоги до АКБ;
1.5. Не можливо;
2.1. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1;
2.2. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.1. В проектній документації визначені основні вимоги та габарити конструктивів, та надані єскізи. Креслення виробів розробляє виробник;
2.3. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1 п.1.14, п.1.15. Засоби заземлення та огорожа не потрібні;
3.1. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1;
3.2. Підземно, на трубопроводі;
3.3. В "Проекті" надані всі наявні основні схеми. Детальні креслення розробляються на стадії "Робоча документація" під обладнання, що буде надано переможцем закупівлі;
3.4. Не потрібно;
4.1. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1 п.1.10;
4.2. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.1 та 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1 п.1.10;
4.3. В "Проекті" надані всі наявні основні схеми. Детальні креслення розробляються на стадії "Робоча документація" під обладнання, що буде надано переможцем закупівлі;
4.4. Передбачається розкриття труби в разі необхідності обслуговування/заміни датчиків;
4.5. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ1.П та 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ2.П. В кошторисі вони враховані;
5.1. Дивись 13.21.002-ХТГ-МГ-АТХ.ТВО1;
5.2. Одночасно як робочі місця оператора системи;
5.3. Не потрібно;
5.4. Потрібно передбачити роутер на дві SIM-картки для передачі даних через GSM-мережу різних операторів зв'язку до корпоративної мережі;
6.1. Дивись Том 5 проектної документації;
6.2. Не зрозуміло як на розрахунок вартості робіт впливає надання звіту. Звіт розроблено для проектантів, і вони надали свої проектні рішення і вимоги.
Тверда ціна
Дата подання: 17 липня 2020 12:15
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:38
У проекті Договору підряду (капітальне будівництво), Замовник застосовує ціну Договору «Тверда» (п.3.3 3.3. Ціна Договору є твердою і не може змінюватися в ході його виконання, якщо інше не передбачено цим Договором та чинним законодавством. Ціна Договору може бути знижена за згодою Сторін без зміни передбачених Договором обсягів Робіт та інших умов виконання Договору) , но П.4.13.1 Приймання виконаних Робіт здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), до яких повинні додаватись сертифікати/паспорти на застосовані матеріали та обладнання, документи, що підтверджують вартість матеріалів та обладнання, розрахунки на інші витрати та іншу документацію, визначену чинним законодавством. Якщо під час підписання форми КБ-2 необхідно підтверджувати ціну матеріалів і робити розрахунки іншіх витрат-то згідно ДСТУ Б Д.1.1-1 діє до: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»-треба застосовувати ціну «ДИНАМІЧНА». Виникає питання, а якщо підрядник не підтвердить вартість , як Замовник в односторонньому порядку може зменшити договірну ціну і на яку суму??????. Згідноп .6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»-Твердий кошторис(тверда договорна ціна )встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданамм виконавцем робіт гарантій ,в тому чеслі фінансових,щодо реалізаціі проектних рішень в установленні сроки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договорних цін можливо лише у випадках якщо: А)замовник змінює в процессі будівництва проектні рішення,що производить до зміни обсгив робіт та вартісних показників; Б)виникають обставини непереборної сили –надзвичайни обставини та події,яки не можуть бути предбачені сторонами під час укладання договору; В)змінюється законодавство з питань оплдаткування та з іншіх питань,обовьязкове застосування положень якогопроизводить до зміни вартості робіт. Просимо відповісти, може це третій вид Договірної ціни? Цивільний кодекс Стаття 844. Кошторис 1. Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. 2. Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором. 3. Зміни до твердого кошторису можуть вноситися лише за погодженням сторін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником сформовано очікувану вартість даного предмету закупівлі з урахуванням всіх витрат передбачених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в тому числі до очікуваної вартості включені розрахунковий прибуток Підрядника, в повному об’ємі кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а також кошти на покриття ризиків Підрядника в розмірі 1,5% від вартості підсумку глав 1-9 Зведеного кошторисного розрахунку. В пункті 3.8 проекту Договору-підряду Замовник виклав механізм використання коштів на покриття ризиків. Учасник формуючи свій розрахунок цінової пропозиції повинен також сформувати такий резерв коштів під ризики, що дасть можливість у разі виникнення додаткових робіт чи витрат, залишатись в межах твердої Договірної ціни та в рамках укладеного Договору. Учасник-переможець повинен гарантувати умови виконання договору шляхом надання фінансових гарантій виконання договору у вигляді банківської гарантії згідно пункту 8.10. запропонованого проекту договору. Договірна ціна до Договору буде сформована з урахуванням об’ємів наданих Замовником та на підставі розрахунку зробленого і запропонованого самостійно Учасником-переможцем. Замовник не може в односторонньому порядку змінити Договірну ціну, а Підрядник зобов’язаний дотримуватись запропонованих ним же цін як в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», так і відповідно до «Правил визначення вартості будівництва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Інші супутні витрати
Дата подання: 17 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:39
Підготовчі роботи включают в себе розробку проектів , землевпорядній документації та агрохімічних паспортів, що не є будівельними роботами і не може включатися в Договірну ціну Договору будівельного підряду. Навіть, якщо включити ці роботи в Главу 1, що не передбачено розробниками програмних комплексів кошторисів, то закрити ці роботи Актом КБ-2 немає можливості без обсягів « будівельних робіт», які можливо виконати тільки через 180 днів ,згідно Графіка виконання робіт.180 днів треба інвестувати гроші в підготовчі роботи, включання 1.5% ризику на Глави 1-9 і працювати без прибутку, так як на «інші витрати» не можем брати прибуток, що теж є порушенням. Просимо дати роз'яснення - як правильно включити не будівельні роботи в договірну ціну будівельних робіт. -як закрити Акти КБ-2 на інші роботи і форму КБ-3 без будівельних робіт? -як підтвердити ціну на ці роботи при «Твердої» ціною договору? -як будівельна організація може отримати прибуток за ці роботи? -Може будівельна організація включати не будівельні роботи Замовника в «Договірну ціну»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Договірну ціну ці роботи включаються в Главу 1 як «Інші витрати будови», відображаються як «Інші супутні витрати».
В Акті КБ-2в ці роботи відображаються також як «Інші супутні витрати». Якщо немає будівельних робіт, Акт КБ-2в формується вручну з відображенням лише підготовчих робіт.
Підготовчі роботи включаються в Договірну ціну та Акт КБ-2в на підставі обгрунтованих розрахунків (калькуляцій), в яких Генпідрядник при необхідності включає очікуємий прибуток.
Термін будівництва
Дата подання: 22 липня 2020 13:19
Дата відповіді: 27 липня 2020 08:45
Відповідь Замовника:2. Починаючи з середини квітня 2021 року Підрядник приступає до робіт передбачених 1-ю чергою будівництва, і завершує ці роботи до середини вересня 2021р., в тому числі виконуючи в повному обсязі роботи з технічної рекультивації, а також біологічної рекультивації земель. Якщо на вимогу землевласників, чи землекористувачів, якусь частину біологічної рекультивації не вдасться виконати до кінця 2021 року, то таку частину робіт завершити в березні-квітні 2022 року. 3. Починаючи з середини квітня 2022 року Підрядник приступає до робіт передбачених 2-ю чергою будівництва, і завершує ці роботи до кінця липня 2022р. Залишається достатньо часу, щоб завершити всі необхідні роботи з біологічної рекультивації земель, але на випадок, якщо на вимогу землевласників, чи землекористувачів, якусь частину біологічної рекультивації прийдеться перенести на період весняно-польових робіт 2023 року, Замовник погоджується, щодо подовження терміну дії договору до кінця травня 2023 року. Підрядник завершує Будівельни роботи 2 черги до кінця липня 2022р(відповідь Замовника) +три роки біологічної рекультивації 2 черги(згідно Законодавства та Тендерних умов).Це в осені 2022 року треба сіяти ,на другій рік (2023)сіяти теж в осені.2024 теж сіяти в осені,і тільки в 2025 році влітку робити нові агропаспорти!!!!! Чи є можливість не виконувати Тендерни умови та Законодавство України? В Проекті організації будівництва 1.3.1 технічну рекультивацію виконує будівельна організація,а біологічну -землекористувачі.Просимо пояснити як закрити обьеми робіт в 2022 році ,які ще не виконани землекористувачами ? Будемо вдячні за роз'яснення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До початку будівельних робіт необхідно укласти з усіма землевласниками (землекористувачами) договори сервітуту (тимчасового землекористування). Договори повинні укладатись на підставі вже розроблених проектів землеустрою та проектів рекультивації. В складі проектів біологічної рекультивації повинні бути кошториси з уточненими (фактичними) об’ємами площ, що підлягають рекультивації, та вартістю цих робіт. В процесі підготовки цих договорів проводиться індивідуальна робота з кожним землевласником і обговорюються в тому числі питання щодо грошової компенсації сервітарієм (набувачем Сервітутних Прав) вартості робіт біологічної рекультивації (або частини робіт біологічної рекультивації), яку землевласник погоджується виконати власними силами, про що укладається відповідний договір. Договори сервітуту з землевласниками будуть укладатись від імені Замовника ТОВ «Оператор ГТС України» і відповідальність за їх виконання буде покладатись на Замовника. Якщо вимоги окремих землевласників будуть такими, що вимагатимуть продовження відповідних робіт з біологічної рекультивації і терміни їх виконання будуть поза межами дії Договору між Замовником та Підрядником, то такі роботи Замовник завершить самостійно. При підготовці розрахунку своєї тендерної пропозиції, Учаснику необхідно врахувати весь об’єм робіт з біологічної рекультивації, а при виконанні цих рекультиваційних робіт в статусі Підрядника, він заактує та отримає оплату за фактично виконані роботи до кінця терміну дії Договору з Замовником
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Мега-Сістем Груп 58 900 000,00
UAH
58 900 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мега-Сістем Груп

Інформація про відміну

Дата відміни
04 серпня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій